FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het is trouwens voor Djoko maar goed dat hij niet tegen Simon speelt, dat zou nu echt een kansloze missie geworden zijn.
Ieder andere speler had de bal gewoon in het spel gehouden. Tsonga heeft vandaag blijkbaar de vorm niet om dat te doen...
Pak deze game nou gewoon [-o<
Lange game...Djoko niet meer last als begin van de game...vaag
Tsonga moet zich werkelijk heel diep schamen als ie dit verliest, al klinkt dat raar als de stand 3-6 3-4* is.
Tsonga verliest een rally van 20 slagen. Undecided
haha wat een loser
5-3, nu moet het toch kunnen, Tsonga blijft die fouten wel maken.
5-3. Ik lach hier de ballen uit m'n broek. Kan hij nou serieus niet beter?
Scheids dit mag niet!
Dit gebeurt zo vaak Kooltje, nu is het water, maar Federer met zijn racketwissels etc mag toch ook altijd?
Zo speelde Tsonga vorige week ook tegen Andreev, hij heeft helaas nog wel eens van zulk soort dagen...
Zometeen de game van de wedstrijd. Een break gaat vroeg of laat een opgave van djoko betekenen. maar tsonga zal 't wel verneuken.
Djoko heeft net in een game van 20 min mss 4 1e services geslagen. Undecided
Wat een show...als je echt last hebt kun je niet verder...
Pak nou zo dat eerste punt meteen eens.
kooltje Wrote:Wat een show...als je echt last hebt kun je niet verder...

Triest dit Kooltje, alsof Djoko dit voor z'n lol doet Confused
Kijk dit punt...wat een show mannetje...heeft helemaal niets!
15-30!!
Kijk voortaan de hele wedstrijd. Djoko was heer en meester, Tsonga had werkelijk niets te vertellen, en nu gaat het allemaal met veel pijn en moeite.
Tegen Roddick gaf Djoko op en kreeg hij de hele tenniswereld over zich heen, nu knokt hij door en is het een showmannetje? Zet die Tsonga-bril eens af man...
2 mps tsonga
Nee hoor...Gun jezelf de overwinning want Tsonga hoort niks te krijgen
Maar Djoko :|
Nee maar serieus, hij was echt vele malen beter, eigen servicegames gingen super soepel, en ineens rent hij de baan af, komt na 2 min terug en vraagt om de dokter. Dat doe je echt niet voor de show, je helpt daar alleen je tegenstander maar mee natuurlijk.
Ik hoop dat hij MP maakt en de hele baan onder Puke 't
Hier kan ik alleen maar diep m'n pet voor afnemen, wat een klasse van Djoko =D>
Tsonga Undecided
Mooie keus Ml..Maar blijf erbij dat dit zwaar overdreven werd door Djoko
ik houd hier een heel naar gevoel aan over. djoko heeft z'n reputatie ook al tegen natuurlijk. ik vond 'm in de rally's waar 't echt om ging akelig fris ineens.
toch feli met de punten ML.
Nja ik weet het niet, Djoko heeft zijn naam zeker tegen, maar qua spel leek het nu toch wel serieus, want er was werkelijk niets aan de hand, en ineens was het bagger. Ik geloof gewoon niet dat hij dat voor de show doet.
hij vindt zichzelf natuurlijk wel enorm leuk en belangrijk. en dan die irritante ouders. Icon_evil
Maar als Tsonga zelf hier niks tegen uit kan richten en dan ook nog eens diverse bps mist de laatste 2 games dan houdt 't op.
Waarom zou je je in godsnaam aanstellen en dan alsnog winnen? Dat doe je toch alleen maar als excuus als je verliest? :roll:
Maakt de wedstrijd Roddick-Federer er trouwens wel belangrijker op. Die gaan natuurlijk niet van iemand verliezen die geen 1,5 uur in de hitte kan spelen.