FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En meteen alweer 2-0 achter :lol:
En 4-2 in de wissel Sad

Komt vast goed ga voor 6-8 Wink
En dan een df van Dent op 5-3 #-o
En daar is weer een dubbel fout, nu 2 servicepunten houden Almagro! 5-4*
Jaja *5-6 Almagro.. ZIjn 1e MP..
Heb bij Dent-Almagro en Kiefer-Santoro in de poll geen belang en met FTM ook niet. Laat 't lekker op me af komen. :8:
Dent Mp nr 4 nu..
Oei, 2e service op 6-6 maar hij wint een van de spaarzame 2e services...
AI mp5 nu maar op eigen service..
En klaar helaas.. Sad
Whahahha, die Almagro! Maar Dent =D>
Almagro ](*,)
Dit lijkt een zwarte tennisdag te worden ](*,)
Santoro ook al MP gemist trouwens
Leuk voor Dent, is er toch lang uitgeweest. Ik vind het niet echt een leuke speler, maar dat terzijde.
mindlight Wrote:Santoro ook al MP gemist trouwens
En verkloot een mb in de TB. In de 3e set is ie natuurlijk kansloos...
Hakkuh gezien deze week lijkt me dat logisch, hoe triest!
Safin en Monfils gaan goed!
Ik ben weer enigszins afgekoeld, maar nog steeds wel boos uiteraard.

Allez Benneteau nu dan maar! :-({|=
Leuk dat die Kuku van Haas won, maar hij moet er nu toch wel uit. Niet alle quali's moeten rendabel gaan worden. Tursunov had net wel de break, maar werd meteen terug gebroken...
Jezus, tyfus Tursunov. Eerst een bp missen en dan vervolgens zelf gebroken worden :letitallout:
Dat zou al een mooie meevaller zijn, als die seed er ook uitgaat, ten koste van mijn quali.
Koekoekskin =D> Kan mijn dag enigszins goedmaken! Wel pijnlijk dat het tegen Dimitry moet gebeuren. 5-3 tot zover
Sjonge jonge, wat is er toch met die Tursunov? Hij was nog wel eens een kleine factor op HC, maar tegenwoordig...
We hebben het er tijdens het ABN Amro WTT nog over gehad Ad: als de vorm er is, kan Tursu van bijna iedereen winnen. De potentie is er wel, maar die vorm is er al ruim een jaar niet meer!
Hij pakt vorige week 6 games van Nadal, 2x zoveel als Murray. Dan verlies je nu toch geen 4 games op rij ](*,)
Monfils verliest de TB van Russell :lol:
En ondertussen verliest Monfils een set van Russell, wat gebeurt daar allemaal joh.
En Tusunov zelfs 5 games op rij verloren cry
ai, benneteau mist 15-40 bij 4-4 #-o
En staat nu zelf op 15-40, een heuse Ma-choke is in de maak.