FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Adje, Kun jij nog even op mijn pm reageren? Thx..
Ik hoop toch niet dat Roger vanavond verliest. Ik hoop dat het 48 graden wordt. :lol: :lol:
kuiper Wrote:Ik hoop toch niet dat Roger vanavond verliest. Ik hoop dat het 48 graden wordt. :lol: :lol:

Dat hoop ik ook weer niet, want dan krijgt hij wellicht 10/15 minuten na een set om te herstellen :8:
Ad Wim Wrote:En dit is natuurlijk onwijs gunstig voor Roger :razz:
Zo gunstig vind ik dit niet. De kans wordt nu wel erg groot dat Murray met de 1000 punten aan de haal gaat.
Ik kijk natuurlijk naar Federer, dat zeg ik ook in die quote. De kans dat Federer van Murray wint is vele malen groter dan dat ie van Nadal wint, dus in die zin is het gunstig. Het is inderdaad niet gunstig dat Murray nu ver komt, maar die is niet veel gekozen.
Precies, en moet zich eerst maar eens voorbij de nog minder gekozen Del Potro zien te meppen. Maar we gaan het zien, ik kijk uit naar de resterende potten in ieder geval.
Ad Wim Wrote:Prima Roger, never in doubt tegen Roddick!

Wel in doubt tegen Djokovic, maar het is nou nog steeds niet zo dat het de DJokovic van begin vorig jaar is die er staat, dus ik zie Federer nog steeds wel als de dikke favoriet daar.

Ik wil toch even reageren hierop. Het gaat me niet perse op deze post, maar om Federer.
Hebben jullie wel gezien hoe Fedex fucking gemazzeld heeft tegen Roddick???

Op 4-4 twee bp's tegen gekregen. Op 5-4* krijgt hij in de rally op 40-40 een netbal mee, waardoor Roddick kansloos is en vervolgens de wedstrijd verliest.
Het is hier nog nergens genoemd, maar bij deze..

Ik hoop dat hij keihard eraf gaat tegen Djoko!!!!
Ik denk dat jij de rest van het jaar niet mag klagen, want je hebt vorige week 910 punten bonus gekregen!
buurs Wrote:Ik denk dat jij de rest van het jaar niet mag klagen, want je hebt vorige week 910 punten bonus gekregen!

Het ging mij om de reacties van jullie, dat het zo verdiend was voor Federer, wat DUIDELIJK niet het geval is.

Ga jij maar een potje motivatie zoeken, anders wordt je weer geen eerste..
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Roger, never in doubt tegen Roddick!

Wel in doubt tegen Djokovic, maar het is nou nog steeds niet zo dat het de DJokovic van begin vorig jaar is die er staat, dus ik zie Federer nog steeds wel als de dikke favoriet daar.

Ik wil toch even reageren hierop. Het gaat me niet perse op deze post, maar om Federer.
Hebben jullie wel gezien hoe Fedex fucking gemazzeld heeft tegen Roddick???

Op 4-4 twee bp's tegen gekregen. Op 5-4* krijgt hij in de rally op 40-40 een netbal mee, waardoor Roddick kansloos is en vervolgens de wedstrijd verliest.
Het is hier nog nergens genoemd, maar bij deze..

Ik hoop dat hij keihard eraf gaat tegen Djoko!!!!

Fucking gemazzeld? Omdat hij twee bp's wegwerkt? Omdat hij via een netbal op bp komt (wat hij daarna benut)?
Inderdaad Hag, beetje overdreven dit.

En ik zeg nergens dat ik de overwinning verdiend vond, want ik heb het niet gezien. Ik zeg alleen dat ik sinds het begin van het toernooi al heb gezegd dat Federer van Roddick zou winnen.
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Roger, never in doubt tegen Roddick!

Wel in doubt tegen Djokovic, maar het is nou nog steeds niet zo dat het de DJokovic van begin vorig jaar is die er staat, dus ik zie Federer nog steeds wel als de dikke favoriet daar.

Ik wil toch even reageren hierop. Het gaat me niet perse op deze post, maar om Federer.
Hebben jullie wel gezien hoe Fedex fucking gemazzeld heeft tegen Roddick???

Op 4-4 twee bp's tegen gekregen. Op 5-4* krijgt hij in de rally op 40-40 een netbal mee, waardoor Roddick kansloos is en vervolgens de wedstrijd verliest.
Het is hier nog nergens genoemd, maar bij deze..

Ik hoop dat hij keihard eraf gaat tegen Djoko!!!!

Fucking gemazzeld? Omdat hij twee bp's wegwerkt? Omdat hij via een netbal op bp komt (wat hij daarna benut)?

Hoe noem jij dit dan? Als hij 1 vd 2 punten verliest, verliest hij gewoon de wedstrijd!
Omdat hij deze punten mist, kun je erop wachten dat Fedex daarna de wedstrijd afmaakt. Maar als Roddick breakt, slaat hij 4 aces!
Ad Wim Wrote:Inderdaad Hag, beetje overdreven dit.

En ik zeg nergens dat ik de overwinning verdiend vond, want ik heb het niet gezien. Ik zeg alleen dat ik sinds het begin van het toernooi al heb gezegd dat Federer van Roddick zou winnen.

Nu is het natuurlijk overdreven oke :roll:
Ik wil er nog wel een quote bijzoeken waarbij je zegt dat Fedex over Roddick heen gaat walsen.. :lol:
Tennis gaat om een paar belangrijke punten. Bp op 4-4 is er zo een. Ik weet niet hoe hij ze gemaakt heeft, maar als hij ze soeverein wegserveert of in de rally geen kans geeft vind ik niet dat hij fucking mazzelt.
Klopt. Maar ik zag allerlei berichten dat hij wel even 1,2,3 zou winnen. Omdat het s'nachts was, heeft vrijwel niemand gekeken hoe deze tot stand is gekomen. Ik hoorde dat het een close wedstrijd was en heel erg spannend op het einde. Het was dus niet zo dat Federer het echt verdiende.

Fucking mazzelt is hier wat overdreven oke, maar hier zat nog wat frustatie bij van mijn uitmuntende team deze week.. :-({|=
Toevallig was de wedstrijd vanmiddag tussen de middag in zijn geheel nog te zien bij Sport1.
Ik heb hier nog even dankbaar gebruik van gemaakt en Federer heeft echt wel terecht gewonnen. Hij walste er niet overheen, maar ik vond hem toch wel beter en solider als Roddick.
Dit keer niet met een gekleurde bril gekeken, want ik wist toch al dat hij ging winnen. En die mazzel balletjes vallen soms de ene kant op, maar een andere keer was het weer net andersom.
Hoe werkte hij die 2 bp's weg?
De eerste game voor Roger is binnen...nog maar 11
Goed niveau meteen!
2-1*
lekker roger!!
5*-1 federer =D>

Ik vind hem niet eens super spelen.
Djoko is dramatisch.....
Beter dan al zn wedstrijden hiervoor dit toernooi...
Wat een dramatisch niveau... doet pijn aan de ogen.

5*-3 voor bibber Roger
en 15-30 Undecided
sp door een lelijke mishit van Novak :lol:
federer maakt meer ue's met zijn forehand dan winners #-o
Djoko break voor in de tweede...Federer slechter per punt
Door df toch de break terug
ik heb ze beide nog nooit zo slecht zien spelen.
roger weer gebroken...dramatisch
djoko 17 25
roger 12 22
winners ue