FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gil-Zverev voor mij belangrijk in de poll, aangezien ik de enige ben met Gil :eeeek:

En Isner begonnen voor FTM, go John!
Lekker Isner =D>
Reynolds direct break achter, maar die herstelt dat uiteraard nog wel.
Isner set en break voor =D>
Ad Wim Wrote:Gil-Zverev voor mij belangrijk in de poll, aangezien ik de enige ben met Gil :eeeek:

En Isner begonnen voor FTM, go John!

Hier ook de enige met Gil!
Die Isner gaat met de week beter spelen heb ik het idee. 'Maar' 6 aces en wel 2 breaks. Ferrer is gewaarschuwd!
Gil pakt de tb met 9-7!
Come on Jesse, sla die Becker eraf. :lol: :lol:
Begon zo mooi, 3-0 voor Levine. Nu al weer 4-6 Becker. Icon_evil
Lekker Reynolds, doordrukken nu =D>
Prima Isner...
Prima Becker...nog 1 game nodig
Goed werk qualies =D> :razz:
Chela 4-1 voor derde set...inmiddels 4-5
Keurig =D>
GSM Bobby, klasse jongen =D>
Haha, die Chela. Eerst in de tweede set vergeten de wedstrijd uit te serveren en dan een dubbele break voorsprong weggeven in de derde set. Undecided
Lekker Troicki =D>

Let op!!!

Troicki gaat Nalbandian pakken!!!!! :o
buurs Wrote:Lekker Troicki =D>

Let op!!!

Troicki gaat Nalbandian pakken!!!!! :o

Je weet dat je hierop terug gepakt op deze uitspraak :wink:
daarom zeg ik het ook :8:
troicki subliem naar 3-1 =D>
Heb je beelden?
helaas niet

4*-1 troicki
Devilder is natuurlijk ook wel een topper :8:
Haggie Wrote:Devilder is natuurlijk ook wel een topper :8:

Zeg dat! Notworthy
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:Devilder is natuurlijk ook wel een topper :8:

Zeg dat! Notworthy

HIj moet natuurlijk zeker ook eerst een set en een break achter komen ,voordat hij gaat presteren... :Big Grin
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:Devilder is natuurlijk ook wel een topper :8:

Zeg dat! Notworthy

HIj moet natuurlijk zeker ook eerst een set en een break achter komen ,voordat hij gaat presteren... :Big Grin

Juist, net als Reynolds, ook zo'n held, die het vervolgens wel waarmaakt! Zelfs een set en een dubbele break.
Kevin Kim nog zo een, die komt een set achter, en zijn tegenstander weet al wat er gaat gebeuren, dus geeft preventief op.
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:Devilder is natuurlijk ook wel een topper :8:

Zeg dat! Notworthy

HIj moet natuurlijk zeker ook eerst een set en een break achter komen ,voordat hij gaat presteren... :Big Grin

Juist, net als Reynolds, ook zo'n held, die het vervolgens wel waarmaakt! Zelfs een set en een dubbele break.
Kevin Kim nog zo een, die komt een set achter, en zijn tegenstander weet al wat er gaat gebeuren, dus geeft preventief op.

:-({|=
Wink

Maar Devilder is nu warm, dus we gaan zien of ik er nog een beetje verstand van heb :-k
Die Devilder heeft veel vertrouwen in me, die slaat net zo lang dubbele fouten tot de break in de tweede set een feit is Undecided
Vanaf morgenmiddag wordt het interressant Smile !!
Over een uurtje begint de kleine kraai nog!