FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het is dat Tsonga zo dramatisch speelt, maar die renpartij naar het toilet zit me totaal niet lekker. Volgens mij wil hij ook de dokter hebben bij de volgende pauze.
kooltje Wrote:Djoko degelijker dan voorheen...Het mooie is er een beetje af maar wel effectief
Dat ligt ook aan de tegenstander waarschijnlijk. In de volgende ronde zal hij echt wel meer voor de punten gaan.

En hij heeft nu weer last van de hitte :roll:
Saaie pot zeg..Tsonga helemaal niets tweede set
Dat was het nu volgens mij niet hoor... Of aan de race, of kotsen, vermoed ik.
Djoko doet dit gewoon superslim. Hij brengt terug, wisselt heel veel in tempo, en maakt Tsonga gewoon gek, die sloeg de vorige set 20 UE maar ik denk dat dat er in set 2 nog meer zijn.

Knappe is ook dat Djoko meer winners slaat dan Tsonga, dat zie je niet vaak.
mindlight Wrote:Dat was het nu volgens mij niet hoor... Of aan de race, of kotsen, vermoed ik.
Volgens mij wel hoor.

Zou wel echt te sneu zijn als dat hem weer zou opbreken in een belangrijke pot :|
Nee maagproblemen zijn het. Geeft hij nu aan en krijgt hij medicijn voor. Greep ook al paar keer naar z'n buik tijdens de wedstrijd.
Vrij lange behandeling nu.
mindlight Wrote:Nee maagproblemen zijn het. Geeft hij nu aan en krijgt hij medicijn voor. Greep ook al paar keer naar z'n buik tijdens de wedstrijd.
De hoofdreden is dat ie gewoon last van de hitte heeft, anders neem je niet zijn bloeddruk op, en hij gaf zelf ook helemaal niks voor zijn maag aan. Maar dat reageert zich ook op je maag af natuurlijk. Je ziet ook duidelijk dat ie duizelig is.
Er is blijkbaar geen discussie mogelijk :lol: Prima, houden we het op warmte
Wat een volley :x
Tja, jij hebt blijkbaar niet opgelet en niet geluisterd. Kijk je naar betfair of Sport 1?
Juist wel, geluid nog even harder gezet om boven die achterlijke muziek te proberen wat op te vangen. Was duidelijk te horen wat hij zei, en hij noemde warmte niet...
Dit gaat hij nog weggeven...
Idd, het is dat Tsonga dramatisch speelt, want Djoko gaat geen 3e set volhouden hier...
Ad Wim Wrote:Tja, jij hebt blijkbaar niet opgelet en niet geluisterd. Kijk je naar betfair of Sport 1?

Sport 1, en idd, Djoko gaat zo niet winnen, en dat zou echt zeer zuur zijn.
Gvd Djoko, 2e keer dat je zo'n bal laat gaan.
BP!

Als ie 'm pakt loopt ie er overheen!
En ineens het 1e bp van Tsonga. Ik word echt naar als dit fout gaat.
De betfair-jongens hebben het ook de hele tijd over de warmte, het is blijkbaar ook heel warm en vochtig.

En hij wuifde zelf met zijn hand langs zijn gezicht, alsof ie duizelig was. En pas na een hele tijd vroeg die fysio of hij iets voor zijn maag wilde, dat hadden ze anders meteen wel gedaan neem ik aan. En nogmaals, als je last hebt van de warmte, slaat dat al snel op je maag natuurlijk...
Neeeeee! Ongelofelijke kneus! Wat speelt Tsonga onvoorstelbaar slecht zeg. Bah.
Tsonga Undecided
Wat een drol is die Tsonga dan ook dat ie dan die 2e service zo vol risico slaat :roll:
Ad Wim Wrote:De betfair-jongens hebben het ook de hele tijd over de warmte, het is blijkbaar ook heel warm en vochtig.

En hij wuifde zelf met zijn hand langs zijn gezicht, alsof ie duizelig was. En pas na een hele tijd vroeg die fysio of hij iets voor zijn maag wilde, dat hadden ze anders meteen wel gedaan neem ik aan. En nogmaals, als je last hebt van de warmte, slaat dat al snel op je maag natuurlijk...

Dat van die warmte op de maag slaan kan kloppen, maar hij vroeg aan de scheids om behandeling voor de maag 2 games daarvoor, vandaar.
Snapt Tsonga nou echt niet dat ie 't punt maakt als ie de bal in 't spel houdt?
Tsonga is daar niet voor gemaakt CC, is nu hopelijk de redding voor Djoko als hij het slim speelt.
Hoe graag ik ook wil dat Tsonga hier wint, zo wil ik het echt niet...
En weer gaat die leuter voor de winner. ](*,)
Nee, ik heb een gekleurde bril op, dat moge duidelijk zijn, maar zo verliezen, na zo geheerst te hebben tot een paar games voor het einde zou gewoon triest zijn voor Djoko.
:|