FTM Forum

Full Version: Miami 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Toch blijft Monfils ook gewoon gaaf om naar te kijken, idd schitterende pot dit, van 5*-2 naar 5-5*, Safin al MP gemist
En wat een kans had Safin op mp...

Laat dit maar een TB worden, mooie apotheose. En ik gun het nu Safin wel een stuk meer.
Op basis waarvan dan? Ik vind dit mentaal wel bizar sterk van Monfils namelijk en ben geneigd hem het meer te gaan gunnen. Hoewel de winnaar hoe dan ook een mooie winnaar is, dat kan niet anders in zo'n pot.
Op basis van het feit dat hij zulke partijen niet vaak meer mee zal maken, en Monfils wel. En ik vind het mentaal wel sterk, maar niet ijzersterk, Safin heeft het in beide servicegames nl echt zelf weggegeven met UEs. En dat mp op 5-3 had ie ook gewoon moeten maken.
Ik vind het gewoon heel sneu voor zo'n grote speler dat ie zo lullig verliest...

Nu wel een hele sterke game om op 6-6 te komen. Had dat net gedaan denk ik dan. Maar goed, het kan nog...
Ok, als dat de reden is, is dat begrijpelijk. Toch gaat hij het niet redden zo te zien, wel zonde idd :|
En ik vind dit gewoon een lastige partij, omdat ik een Monfils fan ben.
Jammer dit, maar zelf weggegeven. Monfils moet nu ook maar Roddick pakken, maar echt in vorm is ie niet...
Nee idd, ik vrees dat dat lastig wordt, hoewel Roddick nou ook niet al te briljant speelde vandaag.

Nu Kendrick, als je van Soderling kan winnen, moet Jo ook niet al te lastig zijn lijkt me zo =P~
Ai, Tsonga mist een reuzenkans om meteen te breaken #-o

Maar hij begint gelukkig wel aardig...
Kijken jullie op een livestream? Die van ATDHE doet het bij niet meer...
Ik kijk Sport1 (om onbegrijpelijke redenen heeft Ziggo mijn toegang nog steeds niet stopgezet :-" )
Beter.... :wink:
Hehe inderdaad, ik zou een "proefweek" krijgen en daarna zou de toegang weer weg moeten zijn, maar vooralsnog kijk ik al ruim 3 maanden gratis :-({|=
Lekker niks van zeggen, neem aan dat je niks getekend hebt? Lekker hoor...
TOt je straks in een keer een rekening krijgt Wink

Anders break je gewoon even Jo Icon_evil

En ik kijk via Betfair.
Uiteraard niet, behalve mijn basispakket zenders(+ eredivisie live), en daar ontvang ik ook netjes de rekening voor.

Maar Kendrick speelt best goed, heeft wel een mooi aanvallend type spel.
Als Tsonga nou eens leert om af en toe gewoon een service te blokken of te slicen, dan was het allang 5-2 geweest. Maar goed, dat is ook wel de charme en kracht van zijn spel...
Natuurlijk is Tsonga veruit de betere in deze partij, maar het is wel gaaf om te zien hoe Kendrick vecht en er alles aan doet om bij te blijven. Ben benieuwd hoe lang hij dit vol weet te houden. Wellicht langer dan ik het volhoud om wakker te blijven Wink
En op love naar 5-4, doe maar een game alles of niks Robert =D>
Ja, ik dus ook, en ook daarom moet Tsonga even de 1e set pakken. Kendrick serveert nu wel beter, maar Tsonga had allang moeten breaken en komt zelf nauwelijks in de problemen. Dat James Blake alles of niets spelletje speel je maar als je de 1e set gewonnen hebt...

Even geen gezeik nou, gewoon winnen, maakt niet uit hoe.
Toch vraag ik me af hoe slecht Soderling geserveerd heeft om hiervan te verliezen ](*,)
Die mensen die middenin een game flauwvallen houden ook geen rekening met mijn slaap he Wink
Goed, dit duurt mij te lang, ik ga pitten. Slaapze Ad en Tripple straks!
Maar dan op het 4e bp is Tsonga zo slim om de service te blokken en hij pakt meteen het punt, en daarna ook de set =D>

Mooi moment om te gaan slapen.
blake eruit tegen berdych. Toch nog iets te lachen t.o.v. Kuiper hier.. :wink:

Voor de rest heb ik weinig te melden. Vanavond moet mijn echte held maar presteren samen met Ferrer!
Vanavond wordt het inderdaad heldenavond, met Potro en Verdasco in actie, en natuurlijk die gekke Portugees die voor de sensatie van het toernooi gaat zorgen :lol:
mindlight Wrote:en natuurlijk die gekke Tsjech die voor de sensatie van het toernooi gaat zorgen :lol:
blake is natuurlijk ook echt helemaal niks. Kuiper wilde het niet geloven. Verliezen van die gekke tsjech is natuurlijk helemaal in en in triest.
Ik bedoelde een andere gekke Tsjech hè Wink

Tsonga trouwens ook gewoon prima, maar het zal wel wat beter moeten tegen Simon. Alhoewel, Simon :lol:
Tsonga wel goed idd, maar verre van overtuigend, Djoko daarentegen... Wink

Simon wel 2 sterke sets natuurlijk gespeeld, hopelijk kan hij Tsonga stoppen.
Tomas even gespaard tegen Soderling in de finale vorige week, maar hij komt er weer aan.
Stom dat ik hem niet heb.

Belangrijk dat Cilic Ferrer pakt vanavond, maar vooral dat Stepanek Gonzo verslaat...
Federer moet in ieder geval gewoon de eindzege pakken.