FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Ik heb alleen eind 2e set (dus niet de break) en de 3e set gezien, maar daarin was Berdych wel heel erg goed.
Dat zei ik aan het begin al. Het niet nemen van Nadal brengt riskante keuzes met zich mee, want er waren niet zoveel must-picks. Maar met Nadal mis je wel echt een paar must-picks als Ebden en Isner.
Haha...Ik maak een keer een "laf" team...Keihard afgestraft Smile
Ad Wim Wrote:Dat zei ik aan het begin al. Het niet nemen van Nadal brengt riskante keuzes met zich mee, want er waren niet zoveel must-picks. Maar met Nadal mis je wel echt een paar must-picks als Ebden en Isner.

Je zal zal alle 3 wel hebben :-({|= Maar goed dit was geen beste nacht met de uitschakeling van Waw en Rod. Had zeker van Waw veel meer verwacht. Hij was een megatroef. Ebden heeft bijna iedereen in de top 10
Heb de hele partijen van GGL tegen zowel Murray als Harrison gezien. Hoe ver kan men zakken zeg. Het was niet om aan te gluren vandaag. CC week!
Met een zekere 90 punten van Isner-Ebden verlies ik nauwelijks iets op andre als Nadal de finale haalt, en al mijn andere spelers verliezen.
Kun je nagaan als Isner SF haalt en Nadal van Federer verliest...
Vandaag hopen op een stuntje van Nalbi maar zie het eerlijk gezegd niet zitten. Nadal en Potro moeten sowieso winnen en dan het zou leuk zijn als grut als Davydenko, Baghdatis en Istomin opgeruimd worden
Stille Wrote:Vandaag hopen op een stuntje van Nalbi maar zie het eerlijk gezegd niet zitten. Nadal en Potro moeten sowieso winnen en dan het zou leuk zijn als grut als Davydenko, Baghdatis en Istomin opgeruimd worden
Ik zie DelPo er wel eens uitvliegen vandaag. Verdasco is in vorm, finale Acapulco en won zijn 2e ronde met liefst 6-2, 6-2 van Sweeting. Ik ben benieuwd.
Ik zie het niet gebeuren. Delpotro speelt ook erg sterk en ik vind Sweeting geen maatstaaf
Stille Wrote:Ik zie het niet gebeuren. Delpotro speelt ook erg sterk en ik vind Sweeting geen maatstaaf
Ik vond DelPo in ieder geval allesbehalve overtuigen tegen Matosevic.
Atlanta Wrote:
Stille Wrote:Ik zie het niet gebeuren. Delpotro speelt ook erg sterk en ik vind Sweeting geen maatstaaf
Ik vond DelPo in ieder geval allesbehalve overtuigen tegen Matosevic.

Del Potro speelt zo goed als nodig. Mato was on fire, dus nette zege!
Verdasco heeft weinig tot geen kans! 64 63 ofzo!
buurs Wrote:6-3 4-4 en deuce bij fish - ebden

fish speelt een dropvolley.
ebden kan hem nooit meer over het net spelen, want haalt hem achter de scheidsrechtersstoel.
fish roept come on op het moment dat ebden de bal aanraakt.

toch punt voor ebden, omdat fish te vroeg is met juichen.
bp ipv voordeel

fish slaat een wilde bal uit en ebden gaat serveren voor de partij.

Mooie is dat Ebden ook gewoon claimde gehinderd te zijn en daarna de ref daarin meeging. :lol: Terecht ook, bijdehande yank.
De spelers die vandaag spelen komen morgen ook allemaal in actie. Op woensdag worden alle 1/8e finales gespeeld. Op donderdag worden er 2 KF gespeeld en op vrijdag ook 2 KF (1 in dag en 1 in nachtsessie)
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:Krijgt Gil zijn 8 punten voor de qualies nog?

Done, is in principe een actie als alle spelers een potje hebben gespeeld (kunnen ook de geplaatste spelers die verliezen en dus 10 ipv 25 verdienen geschoond worden).

Hij heeft ze nog niet gekregen.
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:Krijgt Gil zijn 8 punten voor de qualies nog?

Done, is in principe een actie als alle spelers een potje hebben gespeeld (kunnen ook de geplaatste spelers die verliezen en dus 10 ipv 25 verdienen geschoond worden).

Hij heeft ze nog niet gekregen.

Nee toch.
Davydenko ziek afgemeld. Das de volgende
Stille Wrote:Davydenko ziek afgemeld. Das de volgende
Verdomme, daar gaat weer een speler (en waarschijnlijk 45 punten). En Ferrer - Istomin staat ook niet meer op de rol, iemand die daarover iets weet?
Ferrer - Istomin begint om 20 uur.
buurs Wrote:Ferrer - Istomin begint om 20 uur.
Ik zie het nu ook ja. Die is er net pas tussen gezet op baan 3. Eerst zou McHale-Kerber om 20 uur beginnen.
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:Krijgt Gil zijn 8 punten voor de qualies nog?

Done, is in principe een actie als alle spelers een potje hebben gespeeld (kunnen ook de geplaatste spelers die verliezen en dus 10 ipv 25 verdienen geschoond worden).

Hij heeft ze nog niet gekregen.

Vreemd, ik had ze toch echt erbij gezet. Wellicht vergeten te submitten. Nu dan alsnog!
Dat is vermoedelijk gebeurd omdat ik een wijziging in R1 moest doorvoeren (Monfils out), en dan vervalt alles wat handmatig is veranderd.
Had gehoopt met Bellucci iets meer dan het dubbele van het ingezette bedrag met Unibet te winnen, krijg ik het bedrag terug wat ik ingezet heb. Had al een vermoeden dat Bellucci ging winnen.
Welk liedje heb je nou weer gehoord EB?
Let me think about it van Ida Corr en Tick tock van Ke$ha en nog hi ha hondelul in de reclame.
Hopelijk kan ik later met de liedjes op de radio de winnende lottogetallen bepalen. Zal wel fijn zijn.
Die Istomin wint gewoon dik verdiend in 2 gladde setjes van Ferrer. Verrassend hoor. Won ie niet met 7-5 3e set van Chela?
keurig Den(n)is! =D>
Denis speelde goed zeg, Mooie keuze Buurs. Jij gaat gewoon goud pakken
Stille Wrote:Denis speelde goed zeg, Mooie keuze Buurs. Jij gaat gewoon goud pakken

Nadal moet dan het toernooi winnen.
Precies, in mijn scenario wint Buurs geen goud (ikzelf ook niet, daar niet van).
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20