FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
OS tennis begint op zaterdag 28 juli (1e wedstrijddag van de OS) en finale heren is op zondag 5 aug. Je zit dan wel met deadline te kloten aangezien Washington dan nog niet bekend is. Deze zal waarschijnlijk zaterdagavond bekend zijn
Heb nu een grote vermoeden dat Federer toch van Del Potro gaat winnen. Weer een paar liedjes gehoord wat ik niet wil horen. Heb gelijk een weddenschap aangegaan bij Unibet: 25 euro op Federer.
EB Sports Wrote:Heb nu een grote vermoeden dat Federer toch van Del Potro gaat winnen. Weer een paar liedjes gehoord wat ik niet wil horen. Heb gelijk een weddenschap aangegaan bij Unibet: 25 euro op Federer.
Ik denk dat je de laatste weken heel wat liedjes hoort die je niet wilt horen. Van koploper naar 15e in een paar weken tijd...
Ik luister helemaal geen radio meer.
Ad Wim Wrote:Federer dus nog steeds ziek. .

Waar heb je dat gelezen?
Overal. Hij traint al de hele week niet, speelt alleen maar wedstrijden. Verder klinkt ie ook beroerd in elk interview.
buurs Wrote:Isner speelde belabberd...en toch winnen.

tegen Djoko zwaar kansloos.

Wat een loting voor Djoko Undecided

Als je zoals pas geleden van Federer in Zwitserland in straight sets kan winnen dan kan je ook van Djoko winnen...gaat niet gebeuren maar kleine kans is er altijd :8:
Ad Wim Wrote:Overal. Hij traint al de hele week niet, speelt alleen maar wedstrijden. Verder klinkt ie ook beroerd in elk interview.

oke.

Ik had sowieso niet verwacht dat hij Nadal zou verslaan, maar misschien pakt Delpo hem nu wel al.
Ad weet alles. Dat moet jij toch weten Buurs. Oh nee : hij wist niet dat Arabische landen altijd finale op zaterdag is en hoe zit dat nou met Bangkok : is dat nou indoor of outdoor :eten:
:Big Grin
Koning Nadal is ook iedereen aan het wegrossen in de dubbel! =D>
Ad Wim Wrote:Federer dus nog steeds ziek. Ik heb het maar opgegeven dat ie Nadal gaat verslaan. Laat dan Potro vanavond maar winnen, om een flinke tik aan Scholten en Atlanta uit te delen.
Al is Potro tegen Federer ongeveer zoiets als Nadal tegen Djokovic.
Het streelt mijn ego dat je mij als een bedreiging ziet, Ad. Federer - Del Potro wordt een 'key match', zeker voor mij. Allez Roger!
Voordeel dat het met FTM wat minder gaat is dat ik nu wat meer kan genieten van het tennis, vanavond even Potro-Federer meepakken en morgen hopelijk Federer-Nadal!
Hoe bevalt sport1, Tampie?
Bevalt prima. Ik kijk vaak tennis, voetbal valt wel mee eigenlijk. Had ik anders verwacht, er is toch een hoop paupervoetbal wat de moeite van het kijken niet waard is. Wel lekker dat je bij CL avonden zelf kan kiezen en niet gebonden bent aan de keuze van de NOS. Op het tenniskanaal ook veel leuke andere beelden, maar iets te veel herhalingen van minder boeiende wedstrijden dat is wel jammer.
Wat moeten ze anders dan die herhalingen dan uitzenden? Al die Wimbledon films kan ik ook al dromen :Big Grin
Ik bedoel herhaling van pak 'm beet de kwartfinale van San Jose.

De herhalingen die je ook hebt van legendarische wedstrijden van jaren geleden vind ik juist geweldig.
Federer maakte in de 1e set precies 4 punten op Del Potro's opslag: precies genoeg voor setwinst.
Delpo raakt geen bal meer na die drama call
Makkie voor Federer. Kom maar op Nadal :eten: :eten:
Federer nu op z'n best...

Moet ik ook nog rekening gaan houden met een nederlaag van de koning morgen
hmmm weet ik niet, vond t vooral erg matig van delpotro hier. Doet echt niks met de bal
Wat een teleurstelling. Gelukkig was er the Voice Kids nog Confused
Ad Wim Wrote:Overal. Hij traint al de hele week niet, speelt alleen maar wedstrijden. Verder klinkt ie ook beroerd in elk interview.

Federer was echt ziek, hij wilde tegen potro ook zo snel mogelijk klaar zijn. Gewoon 6-3 6-2 :eten: :eten:
Op naar Nadal, ook maar een snel potje. En dan tegen Djoko zal hij toch wel weer beter zijn :wink:
Als Roger ooit nog eens van Nadal wil winnen, dan zou hij het nu moeten doen, want in Grandslams heeft ie geen schijn van kans. Maar goed, morgen ook niet Hakkuh
Wat een matige vertoning zeg, sjongejonge. Fucking Bellucci die gewoon bijna wint en Potro gaat er gewoon keihard af tegen Fed.
Theo Bakker Puke
Pfff, matig van rafa

Overwerk
Del Potro zal wel even genoeg hebben van Federer. 5e nederlaag dit jaar, waarvan 4 tegen Federer.
Erg veel fouten van nadal... Het zal toch niet
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20