FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
andre Wrote:Waarom komt er geen lucky loser voor Anderson?
O, het is Kohlschreiber die zich terug getrokken heeft. Staat dan fout op livescore.com.
Door jouw post en livescore net FTM aangepast, zal het nu weer terug veranderen.
Stille Wrote:Maak het af ggl. Trouwens topdrukte in het toptoernooi hier op het forum :-)

Ik heb zelden zoveel over tennis gepraat als deze week.
Wie had dat gedacht? Undecided Ach ja, is ook wel eens leuk om iemand van buiten de top 4 in de halve finale van een groot toernooi te zien staan. Goede kansen voor Isner nu!
Harrison! Waw!
Benneteau en Sela verliezen nipt, Waw wint nipt.
Dat wordt een weekje toekijken en hopen dat Nadal het toernooi niet wint.
Sorry ML, was de hele nacht ook in de verkeerde veronderstelling. Zweeler wordt zo wel behoorlijk kansloos.
Ik heb daar juist geen Murray, maar wel Djoko en Nadal. Hopelijk wordt dat nog wat.
Heeft er nog iemand iets van Nishikori gezien dan? Ook een trieste nederlaag.
Wel grappig, vroegah was IW ook al standaard het slechtste toernooi van het jaar, en dit jaar gaat het ook hard die kant op (alleen Del Potro, Isner, Raonic en drie kneuzen over..)
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Maak het af ggl. Trouwens topdrukte in het toptoernooi hier op het forum :-)

Ik heb zelden zoveel over tennis gepraat als deze week.

Ik bedoel meer vrijdag en zaterdag met ik geloof 5 posts
Zo te lezen heeft vannacht niemand Murray-GGL gekeken dus ik zal het effe beschrijven.

Murray-GGL. Het was echt niet zo dat Murray nu heel erg slecht was maar 1x per jaar heeft GGL een wedstrijd dat hij nauwelijks grote fouten maakt. Dat was dus vanmorgen zo. Ik meen dat hij in de hele wedstrijd maar 12 UE had. Vanaf de baseline zette hij Murray constant onder druk
Vanaf vandaag beginnen we dus om 19.00 uur ipv 20.00 uur (zomertijd usa)
Haha, McFlurry zo vernederd, heerlijk! Buurs-weekje Smile

Krijgt Gil zijn 8 punten voor de qualies nog?
monfils speelt niet. kuipers phau als ll.
Wat een verrassing dit mr afzeggen het weer flikt
Die Matosevic hebben CC en ik vorig jaar op Wimbledon tegen Chela gezien. Wat is die gast vooruit gegaan zeg
Stille Wrote:Hahahahahaha murray! Heerlijk dit!!!!

Mooie opsteker zeg. Oogsten nu voor je. Had voor mij ook een mooie inhaalslag kunnen betekenen, maar ja ik moest weer laf managen.
Genomico Wrote:Krijgt Gil zijn 8 punten voor de qualies nog?

Done, is in principe een actie als alle spelers een potje hebben gespeeld (kunnen ook de geplaatste spelers die verliezen en dus 10 ipv 25 verdienen geschoond worden).
Deze baan is gemaakt voor Nadal, zoals verwacht.

Daar zitten al die laffe herders met Murray Undecided :lol:
buurs Wrote:Deze baan is gemaakt voor Nadal, zoals verwacht.

Daar zitten al die laffe herders met Murray Undecided :lol:
ai, istomin mist 3 mp in de tb, waarvan 2 op eigen service.... Icon_evil
Klasse Rafa. Hele goede set! Slechts 3UE en 100% op 1e serve
Hup Chela en Verdasco
ai ai ai, met istomin gaat het nu helemaal fout Icon_evil
buurs Wrote:ai, istomin mist 3 mp in de tb, waarvan 2 op eigen service.... Icon_evil

Kut Oezbeek
prima nadal!
pfff, eigenlijk heb ik alleen nog maar pech gehad dit jaar....niet te geloven dit...
OMG :lol: Wat een toernooi weer. Heel lang hetzelde team ala André gehad, op het laatst Nadal ingeruild voor een treurige rij spelers die er nu al zo'n beetje uitliggen. cry
2e keer binnen een paar weken dat Istomin het lijkt te gaan verkloten.

vorige keer heeft het me minimaal 500 punten gekost...
buurs Wrote:pfff, eigenlijk heb ik alleen nog maar pech gehad dit jaar....niet te geloven dit...

:-({|=
Lekker rafa 61 63. Mooi potje om er in te komen
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20