FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Masterstitel nr. 19 is binnen voor Federer Notworthy
Isner speelde weer belabberd.

In de tb genoeg kansen gehad...helaas
Zo, gefeliciteerd hoor Atlanta, heel netjes! Zelf een matige week, maar het had slechter gekund als ik niet last minute Nadal had ingeruild voor Isner + een zooitje anderen. Dan had ik in het rijtje André-EB gestaan..
Overdune Wrote:Zo, gefeliciteerd hoor Atlanta, heel netjes! Zelf een matige week, maar het had slechter gekund als ik niet last minute Nadal had ingeruild voor Isner + een zooitje anderen. Dan had ik in het rijtje André-EB gestaan..
Thanks! Ik ben benieuwd hoe lang ik het kan volhouden. In ieder geval mooi om eens een keer op nummer 1 gestaan te hebben, voelt goed! \Big Grin/
Je hebt het vast al eens verteld, maar heb je al eens eerder aan dit soort spellen meegedaan? Ik doe namelijk al jaren mee en kan het nog steeds niet Wink, dus extra knap dat je het zo goed doet.
Deze toernooi maar snel vergeten, op naar de volgende.
2 plaatsen gezakt, maar toch een goed gevoel overgehouden aan deze week. Nu Miami doorkomen en dan komen de voor mij betere tijden.
_Tampie Wrote:2 plaatsen gezakt, maar toch een goed gevoel overgehouden aan deze week. Nu Miami doorkomen en dan komen de voor mij betere tijden.
Ad moest keuzes maken en kon niet laf managen....direct gezakt Undecided
Hierbij nog even mijn welgemeende waardering aan Federer =D> "Als" hij aan het einde van dit jaar nummer 1 van de wereld staat, ben zelfs ik overtuigd dat hij het geitje van het tennis is. Maar goed, "als", dat gaat niet gebeuren natuurlijk Wink
Dat is een hele switch in een paar dagen. Maar wel mooi om te lezen.
Ik probeer altijd wel wat prikkelende meningen te geven, maar dat staat los van dat Federer qua representatie voor de sport (buiten de baan) veruit de grootste tennisser is ooit. Sampras vond/vind ik bijv. afschruwelijk. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat Nadal het beste spel ooit heeft (en dus voor mij de beste tennisser is) Wink
Overdune Wrote:Je hebt het vast al eens verteld, maar heb je al eens eerder aan dit soort spellen meegedaan? Ik doe namelijk al jaren mee en kan het nog steeds niet Wink, dus extra knap dat je het zo goed doet.
Dit is m'n 1e jaar hier. Ik doe nu wel voor het 2e jaar mee aan het ATP Draw Challenge Circuit, daar nog zonder veel succes helaas Tongue
Ach, het kan zo omslaan, een ongelukkige week en na Miami sta ik weer buiten de top 10, en jij bijv. met een goede week in de top 10 :Big Grin
Genomico Wrote:Ik probeer altijd wel wat prikkelende meningen te geven, maar dat staat los van dat Federer qua representatie voor de sport (buiten de baan) veruit de grootste tennisser is ooit. Sampras vond/vind ik bijv. afschruwelijk. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat Nadal het beste spel ooit heeft (en dus voor mij de beste tennisser is) Wink
Dat eerste weet ik, en is uiteraard prima. Dat laatste is ook een mening en je uiteraard goed recht, maar daar ga ik natuurlijk tegenin :razz:
Atlanta Wrote:
Overdune Wrote:Je hebt het vast al eens verteld, maar heb je al eens eerder aan dit soort spellen meegedaan? Ik doe namelijk al jaren mee en kan het nog steeds niet Wink, dus extra knap dat je het zo goed doet.
Dit is m'n 1e jaar hier. Ik doe nu wel voor het 2e jaar mee aan het ATP Draw Challenge Circuit, daar nog zonder veel succes helaas Tongue
Ach, het kan zo omslaan, een ongelukkige week en na Miami sta ik weer buiten de top 10, en jij bijv. met een goede week in de top 10 :Big Grin
Zeker. Dit zijn iig leuke weken voor het klassement. Niet verwacht dat er afgelopen week zoveel verschil zou ontstaan.
Prima weekje gedraaid. :dodgy:
Inderdaad, goed voor de uitdaging. Al ben ik bang dat er nu (traditioneel) nog net zo'n week volgt.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20