FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Wat een dramatisch niveau zeg...Knap van Nalbi om Nadal zo slecht te laten spelen.
Maak het maar af ook David dan blijft FTM spannend.
Voorlopig kom je gods goed weg, buurs.
Volgens mij heeft Buurs ook Nalbandian in zijn team.
Maar hoe het ook afloopt, knap van Nalbandian hoor. Hij blijkt het nog steeds te kunnen.
Ik heb nog geen geluk gehad, dus nalbi zal dit wel winnen.

En dan zwijnen alle laffe managers met murray toch weer.
André ook?
Alles zit Nadal mee, nalbi had het echt allang af moeten maken. Nadal is zo slecht. Déjà-vu van een paar jaar geleden.
Haha, wat een grap dit. Df op bp. Typisch voor een buursweek. Nadal zal nu het toernooi wel winnen.
Nadal op de rand om er voor 180 punten uit te gaan, gewoon jaarbepalend dit.
Ik gun andre een toernooiwinst van nadal!
Ad Wim Wrote:Nadal op de rand om er voor 180 punten uit te gaan, gewoon jaarbepalend dit.

Volgens mij had jij 2000 punten minder kunnen hebben, dus sssst
Dit ook weer, op gp een bal 1 mm in. Schandalig die Nadal, zulk niveau en toch winnen. Pure werktennisser, bah.
Hopelijk is Federer morgen het volgende slachtoffer die het moet opgeven. Hij heeft toch al zijn punten verdedigd.
Nadal moet morgen wel 3 niveau's beter gaan spelen tegen een zieke Federer

of

alles op die backhand natuurlijk :eten:
Nadal speelt nu weer zijn beste tennis Notworthy
EB Sports Wrote:Hopelijk is Federer morgen het volgende slachtoffer die het moet opgeven. Hij heeft toch al zijn punten verdedigd.
Zou een slimme keuze vinden, zodat hij zich kan uitzieken en goed voorbereiden op het volgende toernooi.
Ad Wim Wrote:Haha, wat een grap dit. Df op bp. Typisch voor een buursweek. Nadal zal nu het toernooi wel winnen.

[-o<
EB Sports Wrote:
EB Sports Wrote:Hopelijk is Federer morgen het volgende slachtoffer die het moet opgeven. Hij heeft toch al zijn punten verdedigd.
Zou een slimme keuze vinden, zodat hij zich kan uitzieken en goed voorbereiden op het volgende toernooi.
Mits Nadal natuurlijk wint van Nalbandian.
Gelukkig, ik zit nog in de race.
Hoe zeggen we dat hier? N.I.D. Hakkuh

Maar alle respect voor Nalbi =D>
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal op de rand om er voor 180 punten uit te gaan, gewoon jaarbepalend dit.

Volgens mij had jij 2000 punten minder kunnen hebben, dus sssst
Het wordt met de week meer. Had ik geen 10000 punten minder kunnen hebben?

Wees maar blij dat Nadal hier overleeft, anders was je nog niet dichterbij gekomen.
Mensen ik stop ermee! Ik sta momenteel 1e met zowel ftm, ctm en inmiddels ook ltm. Stoppen op hoogtepunt. Tot volgend jaar
[gay]
Stille Wrote:Mensen ik stop ermee! Ik sta momenteel 1e met zowel ftm, ctm en inmiddels ook ltm. Stoppen op hoogtepunt. Tot volgend jaar
Klinkt als een wielrenner die in de eerste kilometers demarreert en halverwege de overwinning gaat vieren.
:-({|=
Ff zonder gekheid. Ik zal FTM nooit winnen omdat ik altijd wel een paar weken er bij hebben zitten dat ik domme keuzes maak
Zelfkennis is een groot goed.
Prima Nadal. NID.
Waarom hebben jullie het de hele tijd over het Nevada Irrigation District?
Neuronal Intestinal Dysplasia (or NID) is an inherited disease of the intestine that effects one in 3000 children and adults. The intestine uses peristalsis to push its contents toward the anus; NID sufferers have a problem with the motor neurons that lead to the intestine, inhibiting this process and thus preventing digestion.
Come on John!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20