FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Atlanta Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Dan heb ik liever Golubev die voor 372 de mogelijkheid heeft op 41 punten en nog een andere speler die met het resterende budget de mogelijkheid heeft op 41 punten. Maar goed, zo'n speler was er niet meer.
Juist dre, that's the spirit. Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.

that's the spirit?

Hij had toch Levine ipv De Voest kunnen kiezen?
Achteraf heeft hij natuurlijk de goede keuze gemaakt.
Achteraf ja, makkelijk. En hij zegt dus dat ie liever iemand anders had gehad dan 2 jongens tegen elkaar.

Ik zeg toch dat hij ipv De Voest Levine had kunnen kiezen...dan had hij geen 2 jongens tegen elkaar gehad...
Ja, en dat zou de spirit zijn.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Gasquet, Dimitrov en Baghdatis zoals ik al verwachtte, zijn mijn troeven. Verder een behoudend team waarbij de hoop dus op Murray en Potro is gevestigd voor de finaleplaatsen. Wel opvallend dat Djoko zo weinig is gekozen.
Gasquet heb ik geen moment overwogen, maar Baghdatis lijkt me een leuke gok.
Dimitrov ook lang in m'n team gehad, maar uiteindelijk gewisseld voor Lorenzi. Kan me niet voorstellen dat ie enige kans maakt tegen Ferrer en dan moet ie eerst nog van Young zien te winnen.

Young speelt tegen jouw Darcis hè...
Dodig dan.
Davydenko had diesel genomen, kwam pas later op gang en heeft de 1e set te pakken.
Van 0-5 naar 7-5. Volgens mij miste Bubka 3 SP. Jammer van Reynolds
En won ook de 2e set.
veel slechter kon iw niet beginnen.
haase levine chardy en tomic kwijt...bah
Prima uitslagen weer. Nu moeten de geplaatste jongens het gaan doen.
Ad week. Zat vannacht de TB van Darcis te volgen! OMG ! Het gelukt houdt maar niet op
Dat zijn op zich kleine hoeveelheden punten. De grote klappen worden hier vanaf de QF uiteraard pas geslagen. Ik heb dan vermoedelijk niet zo veel spelers meer, maar als de winnaar van Djoko-Murray gewoon het toernooi wint kan ik hier vrijwel niets verliezen.

Nadal opvallend veel gekozen in de top. Het nemen van een Federer had een mooie inhaalrace kunnen betekenen als hij het toernooi wint.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-x.com/xblog/2012-03-10/9042.php">http://www.tennis-x.com/xblog/2012-03-10/9042.php</a><!-- m -->

Hij zegt nooit zoveel verrassends, maar het blijven leuke blogs om te lezen.
Ik kende deze site helemaal niet, maar moest wel weer lachen om dit stuk:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-x.com/xblog/2012-03-06/9006.php">http://www.tennis-x.com/xblog/2012-03-06/9006.php</a><!-- m -->
Vandaag de eerste geplaatste spelers aan de bak. Kom op Johnnie, Math, Andy en Andrei!
_Tampie Wrote:Dat zijn op zich kleine hoeveelheden punten. De grote klappen worden hier vanaf de QF uiteraard pas geslagen. Ik heb dan vermoedelijk niet zo veel spelers meer, maar als de winnaar van Djoko-Murray gewoon het toernooi wint kan ik hier vrijwel niets verliezen.

Nadal opvallend veel gekozen in de top. Het nemen van een Federer had een mooie inhaalrace kunnen betekenen als hij het toernooi wint.
Juist deze dagen zijn het belangrijkst. En volgend weekend rond de SFs.
Nu moeten de mensen zonder Nadal hun punten schrapen om Nadal te compenseren. Juist de 4e rondes en QFs zijn niet echt interessant, tenzij er een vande kleinere jongens gaat stunten.
Ben ik deels met je eens Ad, bijvoorbeeld een Matosevic is niet belangrijk, omdat hij de volgende ronde toch eraf gaat tegen Potro. Hetzelfde voor een Golubev. Dus gaat het echt maar om 15 puntjes. Wel relevant voor een weekwinst, maar niet voor het AK. Bij spelers waar er wel mogelijkheden zitten om richting een 4R of QF te stunten, zijn de eerste rondes wel belangrijk om door te komen, anders is de 4R/QF ook geen feit. In die zin is een 3e set tb winst van Darcis dus wel relevant (en spreek ik mijn eerdere post tegen) want die kan de 4R best halen.

Mbt die 4R en QF, die zijn belangrijk in die zin dat je grote jongens ze moeten overleven en dan voor het eerst serieus getest gaan worden in principe. En de halve gasten (Raonic, Isner, Roddick) moeten daar ook voor een bonusje gaan zorgen. De echte klappen zijn in principe vanaf de SF, ongeacht wie erin staan.
mindlight Wrote:Ik kende deze site helemaal niet, maar moest wel weer lachen om dit stuk:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-x.com/xblog/2012-03-06/9006.php">http://www.tennis-x.com/xblog/2012-03-06/9006.php</a><!-- m -->

:Big Grin

Ik snap niet helemaal waarom ze een exho spelen voor Indian Wells (CA) in MSG (NY)?
Ik ook niet, maar vermoedelijk omdat ze er toch al zijn ivm sponsorverplichtingen.
Is ook vast goed voor een paar dollartjes. Als ze hier door vermoeid zijn, geen probleem, beide heren mogen er snel uit.
We gaan beginnen. Hup Isner(eitje tegen Gil), Ramos(kansloos tegen Gasgay), Ebden(moeilijk te voorspellen tegen opperdroeftoeter Benne) en Simon(kan hij 't wél op HC?...Adjes troef Sela moet eruit).
Sela en Benneteau beide hard op weg naar een nederlaag, prima. Roddick ook gestart, als hij een beetje vorm kan gaan vinden kan hij zomaar QF halen hier. Gasquet serveert voor de wedstrijd en laat zich dan terugbreaken door fucking Ramos. Undecided
Waar is het vertrouwen in roddick op gebaseerd?

Het is verschrikkelijk slecht wat hij laat zien.
Gasquet van 6-3 5-3 naar 6-3 5-7 0-5 Undecided

Simon verkloot een 4-2 en verliest de tiebreak, nu derde set en Kubot pakt de eerste set tegen Roddick.

Gelukkig hebben Isner en Ebden al gewonnen, maar dat zet geen zoden aan de dijk, die heeft iedereen zo'n beetje wel.
Kubot choked weer eens een pot weg...

Stond met 6-4 5*-4 voor...
Waarom komt er geen lucky loser voor Anderson?
:angry:
Maak het af ggl. Trouwens topdrukte in het toptoernooi hier op het forum :-)
Hahahahahaha murray! Heerlijk dit!!!!
Haha, wat een grap. Wat een drama gaat dit worden. Nu gaat Harrison en Waw ook ver komen.
Zelfs niet in de buurt. Wat is er met Murray aan de hand? Zijn ondergrens is erg laag.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20