FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
3e mp big johnnie!
centre court Wrote:De bookies bevestigen het vertrouwen dat ik in de voor mij belangrijke mannen heb.

Harrison-GGL 1.50 - 2.52
Wawrinka- Simon 1.45 - 2.66
Isner-Monaco 1.35 - 3.10
Berdych-Roddick 1.30 - 3.40

Als de 4 eerstgenoemde heren doorgaan heb ik een topavond.
Enkel Ebden is zwaar de underdog vanavond. Maar hij is allang rendabel. Djoko-Anderson, Giraldo-Almagro en Ramos-Andujar zijn niet belangrijk.

Veel verrassingen altijd bij dit toernooi.

GGL zie ik sowieso wel winnen.
4e mp raak!

Nu de wedstrijd van de dag voor mij!

Come on, Stan!
Juist Buurs! Come on Stan!

Harrison was hier vorig jaar al erg goed, GGL het hele jaar al heel erg slecht, nu 1 pot goed, ik moet het nog zien met 'm. Kan voor beide spelers 6-2 6-2 worden als ze on fire zijn.
Wawrinka komt niet door de muur heen...
Hij maakt vooral veel fouten met zijn wapen. Erg slordig allemaal!
Wat een belachelijk niveau van Wawrinka. De ene misser na de andere. Simon speelt het ook erg slim door weer laf te pushen. Waw maakt de fout wel.
Zet hem op, Anderson! Sla die Djoker eruit.
Daar is de trainer voor Wawrinka. Lijkt de linker hamstring te zijn
Hier valt weer niet tegen te managen...

wel mooi om te zien dat Djoko absoluut niet in vorm is.
Goed zo, die domme keus voor Wawrinka wordt iig niet beloond nu Murray daar weg is.
Overdune Wrote:Goed zo, die domme keus voor Wawrinka wordt iig niet beloond nu Murray daar weg is.
De domste keuze lijkt me toch echt Murray.
Had dat vooraf gezegd Buursje...
6-3 4-4 en deuce bij fish - ebden

fish speelt een dropvolley.
ebden kan hem nooit meer over het net spelen, want haalt hem achter de scheidsrechtersstoel.
fish roept come on op het moment dat ebden de bal aanraakt.

toch punt voor ebden, omdat fish te vroeg is met juichen.
bp ipv voordeel

fish slaat een wilde bal uit en ebden gaat serveren voor de partij.
Ebden heeft trouwens de slechtste backhand van de tour...echt niet normaal hoe slecht.
zelfs veel sliceballen gaan onderin het net.

forehand, service en volleys zijn echter wel goed.

3 mp nu.

fish is het helemaal kwijt.
ik heb hem lange tijd niet zo slecht gezien.
fish geeft de scheids ook geen hand.

gaat nog wel een tijdje duren, voordat fish weer op niveau is.
Mss heeft Haase het toch niet zo slecht gedaan, Andujar haalt hier gewoon vierde ronde.
Ik denk dat Fish weer afgegleden is. Toen hij ineens top 10 stond zei hij dat hij meer was gaan leven voor de sport.
Berdych mag wat mij betreft wel dat buikvirus krijgen dat op Indian Wells rondgaat. :razz:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Goed zo, die domme keus voor Wawrinka wordt iig niet beloond nu Murray daar weg is.

Zeggen de mannen met Roddick.
Die geef ik toch wat meer kans tegen een onbetrouwbare Berdych dan Waw tegen Murray. Bovendien moet het toch een keer weer gaan lukken voor Roddick.
Overdune Wrote:Die geef ik toch wat meer kans tegen een onbetrouwbare Berdych dan Waw tegen Murray. Bovendien moet het toch een keer weer gaan lukken voor Roddick.

Je moet Roddick-Berdych vergelijken met Wawrinka-Simon, want die wedstrijden zijn voor 90 punten, dus dan is de kans dat Wawrinka de 90 punten had gepakt toch wel wat groter. Maar goed, ik ga hier de keuze van Wawrinka niet verdedigen, want ik heb hem ook niet, maar dat is in ieder geval 'minder dom' dan Roddick. Maar goed, een gokje of wat dan ook is altijd leuk Smile
Dat was het ook meer, en de gok was dan 180 punten voor Roddick. Wáár hij dan precies de topper tegenkomt die hij moet verslaan is dan niet zo belangrijk. Waw zou sowieso nooit verder komen dan 90.
Roddick breekt naar *4-3 tweede set. [-o<
Berdych die Almagro weer tegenkomt na de aanvaring op de Aus Open is ook wel leuk.
Alle statistieken van de 2e set zijn in het voordeel van Berdych (% service in, % punten op service, winners, unforced errors), maar Roddick wint de set. Berdych wel de grote favoriet voor de 3e set.
Tja, Berdych was ongetwijfeld ook de grote favoriet voor de tweede set. :razz:
Wel mooi om te zien dat Roddick zijn niveau weer een beetje haalt i.t.t. de laatste weken.
Of is Berdych matig? Vorige ronde ging ook niet echt soepel.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20