FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
centre court Wrote:Come on John!
Come on Big John!!
Go Johnny Go!
Klasse John! En niets gestolen. Óf John maakt de fout óf hij maakt de winner en vanaf het moment dat hij wat secuurder ging spelen domineert hij de wedstrijd.
Het enige jammerlijke is dat er rond 21 uur regen verwacht wordt.
Hup Djokovic!
Novak begint wat meer af te dwingen. Hup John!
Stille Wrote:Mensen ik stop ermee! Ik sta momenteel 1e met zowel ftm, ctm en inmiddels ook ltm. Stoppen op hoogtepunt. Tot volgend jaar

Gedeeld 1e is geen eerste. Je moet nog even een paar uurtjes wachten tot je 1e staat :wink:
Djokovic verliest in zijn 1e servicebeurt al meer punten (3) dan in de hele 2e set (1). Hou je daaraan vast Johnny!
Wedstrijdje hoor dit... Novak begint beter en beter te spelen, maar John geeft nog geen krimp. (5-4* nu)
Isner dichtbij de overwinning bij *5-6 0-30 en want een kans op een winner bij 15-30.

Edit 1: En matchpoint!
Edit 2: Tiebreak.

Hup Johnny!
Johnny!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GVD, wat een kutzooi. Nadal moet het toernooi winnen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Johnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!! Hakkuh Notworthy Undecided \Big Grin/ Hakkuh
buurs Wrote:Isner speelde belabberd...en toch winnen.

tegen Djoko zwaar kansloos.

Wat een loting voor Djoko Undecided

Zwaar kansloos ? tuurlijk Buurs Undecided Undecided Undecided
Kraai Wrote:
buurs Wrote:Isner speelde belabberd...en toch winnen.

tegen Djoko zwaar kansloos.

Wat een loting voor Djoko Undecided

Zwaar kansloos ? tuurlijk Buurs Undecided Undecided Undecided

Ha ha, hij speelde vandaag 10x beter...
EB Sports Wrote:Hopelijk kan ik later met de liedjes op de radio de winnende lottogetallen bepalen. Zal wel fijn zijn.
Deze week met maar 1 lot gespeeld met 6 getallen: 2 goed, dus prijs. Die liedjes helpen mij dus wel.
Nu wordt nadal heel belangrijk!

360 of 1000 punten!

Top 15 of top 10...

Vamos koning!
Iemand een idee waarom Nadal - Federer nog niet begint? Zou toch aansluitend zijn aan Isner - Djoko?
Behoorlijke regen in Indian Wells.
GVD.... Dacht een lekker zaterdagavondje met Djoko-Isner en Sevilla-Barca als opwarmer en FedEx-Nadal als hoofdschotel. Geen zin om daar een uur op te wachten.... Enige voorspelling beschikbaar wanneer er kan worden gespeeld?
Aardig doelpunt trouwens weer van messi :wink:
Er wordt veel regen verwacht.

Morgen ook trouwens.
Weer een liedje gehoord wat ik niet wil horen en 25 euro bij Unibet ingezet op Federer. Dat is tevens mijn tip voor jullie.
en we gaan zo beginnen! vamos rafa!!
meteen 2 gemiste bps voor Rafa
2-0 Roger!
Stille en mist gezellig doorgezakt op woudestein en ook nog eens 3 punten. Nu nog stukje rafa kijken maar zal door overmatig drankgebruik zowel in slaap vallen
Jezus wat begint federer goed. Ik zeg 2 sets fedex
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20