FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Ah, daar is de buursweek weer. Leuk voor die jongen, doet ie ook weer eens een beetje mee.
niet te geloven Undecided
istomin mist nog een 0-40 bij 6-5 en dus mp nr 4, 5 en 6 Undecided
Het klagen van Buurs gaat nu lonen. GSM Istomin. Dit wordt een Buursweek
pfff, #7 is raak...waarom maak je jezelf het zo moeilijk :roll:
Ad Wim Wrote:Ah, daar is de buursweek weer. Leuk voor die jongen, doet ie ook weer eens een beetje mee.

ik doe nog lang niet mee...
Nou Buurs kan je mooi naar Lakers-Celtics
kan federer er vandaag mooi af.
Haggie Wrote:kan federer er vandaag mooi af.

Neh, daar zorgt Del Potro wel voor Smile
buurs Wrote:Deze baan is gemaakt voor Nadal, zoals verwacht.

Daar zitten al die laffe herders met Murray Undecided :lol:
Definitie van laf managen is andere keuzes dan Buurs maken?
Llodra geeft op.
Nalbandian geeft 2x een break voorsprong in de 2e set weg bij *4-3 en *6-5 (en kreeg daar zelfs een matchpoint).

Edit: Maar hij wint ook de 2e tiebreak. Klasse Nalbi! Cilic maar 1 ace.
Darcis van 5-3 naar 5-7, wat een week...
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:kan federer er vandaag mooi af.

Neh, daar zorgt Del Potro wel voor Smile

Prima!
Nadal def Potro in de HF en Nadal def Djoko moet het maar worden dan.
Vandaag moeten Fish en Djokovic in ieder geval winnen. Verlies van Wawrinka en/of Isner zou een mooie bonus betekenen.
Ad Wim Wrote:Darcis van 5-3 naar 5-7, wat een week...

1e keer dat je pech hebt dit jaar.
Dit wordt de slechtste week van het jaar tot nu toe, maar zolang Nadal het toernooi niet wint, verlies ik niet veel op het gros van de concurrentie.
En dan hopelijk nog wat stuntjes, bijv van Isner en Roddick. Dan valt het zelfs tov de mensen met Nadal nog mee.
andre Wrote:
buurs Wrote:Deze baan is gemaakt voor Nadal, zoals verwacht.

Daar zitten al die laffe herders met Murray Undecided :lol:
Definitie van laf managen is andere keuzes dan Buurs maken?

Je moest minimaal 1 van de top 4 spelers in je team hebben.
Alle laffe herders hebben voor de goedkoopste optie gekozen.
(Als ik geen achterstand had gehad, had ik Murray trouwens ook gekozen).

Van Tampie had ik wel een andere keuze verwacht.

Van CC, Ad en jou had ik sowieso Murray verwacht.

Goed van jou dat je ook risico hebt genomen door Nadal erbij te kiezen.
Ad Wim Wrote:Dit wordt de slechtste week van het jaar tot nu toe, maar zolang Nadal het toernooi niet wint, verlies ik niet veel op het gros van de concurrentie.
En dan hopelijk nog wat stuntjes, bijv van Isner en Roddick. Dan valt het zelfs tov de mensen met Nadal nog mee.

Jij hebt alleen nog maar goede weken gehad.

Wordt tijd dat je weer op je eigen niveau presteert.
Federer klaagt over verkoudheid. Come on Milos!
Er zijn er zoveel ziek daar. Er is ook een buikloopepidemie. Tot nu toe al 8 spelers die opgaven of niet kwamen opdagen. Daarnaast zullen er ook genoeg zijn die er mee doorspelen
Dat is idd wel goed nieuws. Laat Fed en Nadal er maar flink last van krijgen.
Het toernooi van Indian Wells wordt momenteel geteisterd door een vrij snel om zich heen grijpend buikvirus. Het zorgt niet alleen voor overbezette toiletten, maar dus ook voor veel partijen die niet doorgaan.

Maar liefst acht spelers hebben zich afgemeld met buikloop. Vera Zvonareva is het laatste slachtoffer, eerder waren Gaël Monfils, Jürgen Melzer, Philipp Kohlschreiber, Andreas Seppi, Bethanie Mattek-Sands en Vania King aan de beurt.

Volgens de organisatie heerst er in de omgeving een virus, dat via de lucht of via direct contact wordt verspreid.
Michael Llodra heeft een redelijk waardeloos weekend achter de rug. Niet alleen moest hij tegen Jo-Wilfried Tsonga opgeven met een nukkige knie, de ATP heeft hem ook nog eens een boete opgelegd wegens 'verbale obsceniteiten'.

Llodra zou twee toeschouwers hebben uitgemaakt voor 'fucking Chinese' in zijn partij tegen Ernests Gulbis. Een Canadese journaliste hoorde dat en plaatste het op Twitter. De ATP kon er niet om lachen en legde de Fransman 2.500 dollar boete op.
[buurs-mode]Waarschijnlijk had Murray er ook last van. Wat een pech!!!!!!!!!!![/buurs-mode]
Ik had waarschijnlijk weggelaten.
Daar ga je dan met Murray he Icon_evil
Murray z'n uitschakeling kan weleens heel mooi uitpakken met troeven als Harrison, Wawrinka en Isner in dat kwart. Op de managers zonder Murray ga ik vast flink verliezen maar dat zijn er in de top 10 niet zo heel veel. Schuift dus mooi in elkaar.
De bookies bevestigen het vertrouwen dat ik in de voor mij belangrijke mannen heb.

Harrison-GGL 1.50 - 2.52
Wawrinka- Simon 1.45 - 2.66
Isner-Monaco 1.35 - 3.10
Berdych-Roddick 1.30 - 3.40

Als de 4 eerstgenoemde heren doorgaan heb ik een topavond.
Enkel Ebden is zwaar de underdog vanavond. Maar hij is allang rendabel. Djoko-Anderson, Giraldo-Almagro en Ramos-Andujar zijn niet belangrijk.
ha ha, monaco speelt de volley van zijn leven op mp tegen :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20