FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Fed speelt fantastisch6-3
Wow, Federer in God-mode, rost Nadal compleet van de baan de laatste drie games.
Gaat echt nergens over, Federer is zo goed. Nadal compleet kansloos. Maar goed, Federer heeft wel vaker zo voorgestaan. Eerst maar eens afmaken...
Ook in set 2 een break voor federer 3-1
Daar gaan we al. 3-1 15-40 en Federer mist opeens voor het eerst in 1,5 set. Dit wordt een ongelooflijke buursweek.
Gsm federer 6-3 6-4
Geweldig dit, tennis wint eindelijk weer eens een keer. Zelden zo'n terechte overwinning gezien.
En dan even koud worden voor het mp, maar dan een ace slaan. Dan ben je verdomme de enige echte goat.

Vamos!
€ 28,75 gewonnen bij Unibet. 1/7e deel van de hoofdprijs van FTM.
Had iemand trouwens mijn tip aangenomen?
Zeer onsportief van nadal ja
Dan moet Federer de finale winnen om mijn schade te beperken.
Ad Wim Wrote:Geweldig dit, tennis wint eindelijk weer eens een keer. Zelden zo'n terechte overwinning gezien.
En dan even koud worden voor het mp, maar dan een ace slaan. Dan ben je verdomme de enige echte goat.

Vamos!

Federer en goat, grapjas. Omdat hij nu eindelijk eens wint, nu het er niet om gaat?

Nu hij eindelijk weer eens wint na 18 nederlagen.

Nu hij eindelijk eens wint, terwijl Rafa al veel meer Masters gewonnen heeft.

Nu hij eindelijk eens wint...

Maar goed, jij kijkt natuurlijk FTM-achtig. Wat dat betreft kom je goed weg en feli.

En als Isner al op gravel in Zwitserland van Federer kan winnen, dan moet op hardcourt in Amerika ook niet zo'n probleem zijn.
Isner is wel een mentale klasbak, maar dit gaat Roger toch gewoon winnen? Ik ben ook eerlijk gezegd wel voor Roger, FTM belangen zijn even ondergeschikt.
_Tampie Wrote:Isner is wel een mentale klasbak, maar dit gaat Roger toch gewoon winnen? Ik ben ook eerlijk gezegd wel voor Roger, FTM belangen zijn even ondergeschikt.
Dit soort reacties mag ik wel, gewoon voor het tennis gaan. Hoewel het mij voor FTM slecht uitkomt, vind ik het ook prachtig dat Federer er weer helemaal staat. Over een paar maanden heeft hij gewoon weer de nummer 1 positie te pakken.
Het had denk ik iets anders gelegen als ik top 3 had gestaan hoor, moet ik eerlijkheidshalve bekennen Wink

Ik zal zo even een update plaatsen in het top 4 topic m.b.t. Federer!
kuiper Wrote:Makkie voor Federer. Kom maar op Nadal :eten: :eten:

Lekkerrrrrrrrrrr!!
Volledige finale goed en dat zonder Nadal, Djoko en Murray in mijn team.
Dat had ik even nodig na een paar matige weken.
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Overal. Hij traint al de hele week niet, speelt alleen maar wedstrijden. Verder klinkt ie ook beroerd in elk interview.

Federer was echt ziek, hij wilde tegen potro ook zo snel mogelijk klaar zijn. Gewoon 6-3 6-2 :eten: :eten:
Op naar Nadal, ook maar een snel potje. En dan tegen Djoko zal hij toch wel weer beter zijn :wink:

Edit, Isner i.p.v. Djoko Hakkuh
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Geweldig dit, tennis wint eindelijk weer eens een keer. Zelden zo'n terechte overwinning gezien.
En dan even koud worden voor het mp, maar dan een ace slaan. Dan ben je verdomme de enige echte goat.

Vamos!

Federer en goat, grapjas. Omdat hij nu eindelijk eens wint, nu het er niet om gaat?

Nu hij eindelijk weer eens wint na 18 nederlagen.

Nu hij eindelijk eens wint, terwijl Rafa al veel meer Masters gewonnen heeft.

Nu hij eindelijk eens wint...

Maar goed, jij kijkt natuurlijk FTM-achtig. Wat dat betreft kom je goed weg en feli.

En als Isner al op gravel in Zwitserland van Federer kan winnen, dan moet op hardcourt in Amerika ook niet zo'n probleem zijn.
Hier concludeer ik uit dat je het niet gezien hebt, anders is het een belachelijke reactie na zo'n beatdown.
En je bent ook niet eens op goed op de hoogte, want als Federer vanavond wint, staat ie gelijk met Nadal qua TMSs.
Voor de rest hoef ik natuurlijk niet eens stats erbij te halen, dan zou alleen maar pijnlijker zijn voor Nadal.

Ik neem aan dat je me feliciteert met de keuze om Nadal niet te nemen, al lijkt me dat niet echt nodig. Dat je dan weer zegt dat ik goed weg kom, terwijl Nadal ook makkelijk 180 punten minder had kunnen hebben, is jammer.
Het waren 2 mooie dagen..
Ad Wim Wrote:Daar gaan we al. 3-1 15-40 en Federer mist opeens voor het eerst in 1,5 set. Dit wordt een ongelooflijke buursweek.

ha ha, wat ben jij een ongelofelijk zielig en triest mannetje Puke

Nadal 1e game 15-40
2e game 30-0 en foute call op winnende service van Nadal...toch gebroken
volgende game 0-30...

alles viel in het begin goed voor federer, anders had je weer ongelofelijk staan janken.

federer speelt waarschijnlijk zijn allerbeste wedstrijd ooit tegen Nadal...

en wat heb je steeds met buursweken?
Het heeft me nog steeds geen enkele keer meegezeten dit jaar.
tegen Nalbi was een close wedstrijd, maar Nalbi heeft geen mp gehad of een bp aan het slot van de 2e set oid.

Het zit jou voor de zoveelste keer mee dit jaar.
Maar ik gun het jou, zo heb je toch nog iets te juichen
:Big Grin
Atlanta wordt dus de nieuwe koploper. Scholten wordt 2e en Ad en ik op plek 3. Mooie stijging weer! Gat gedicht! alleen jammer dat Rafa niet verder dan HF kwam
Nu heb je nog steeds niet alleen op 1 gestaan :lol:
Niet alleen maar er staat wel een 1 voor mijn naam :-)
Maar je was geen koploper....je behoorde tot de koplopers :wink:
Ik kan me nog iets van CTM herrineren. Jij eiste toen de titel op terwijl nergens stond dat de medailles meetelden :-k
Hoeveel punten moet Gil nou eigenlijk hebben. Hij was LL dus 8 punten van de Q. Hij verloor in de 2e ronde. Krijgt ie dan alleen 8 punten of 33 punten terwijl ie geen partij won. Ik vraag dit met oog op berekenen LTM punten
Stille Wrote:Hoeveel punten moet Gil nou eigenlijk hebben. Hij was LL dus 8 punten van de Q. Hij verloor in de 2e ronde. Krijgt ie dan alleen 8 punten of 33 punten terwijl ie geen partij won. Ik vraag dit met oog op berekenen LTM punten
Volgens mij gewoon 33.
Gil won van Williams in de 1e ronde. 33 dus.
Ja idd domme vraag van mij
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20