FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Ja, Ad's oude avatar, ik mis 'm nu al.
Wie is degene met de oudste avatar? Mindlight? Mac?
De spannendste wedstrijden vanavond/vannacht lijken me te worden Tsonga - Nalbandian, Harrison - Simon en Berdych - Almagro. Bij de rest van de wedstrijden is er toch een hele duidelijke favoriet (Isner, Federer, Djokovic, Nadal en Del Potro). Bij de 3 spannendere wedstrijden zijn er slechts lichte favorieten (Tsonga, Simon en Berdych).
Helemaal eens Atlanta. Al zie ik, met mijn gekleurde bril, Harrison toch zeker als 50-50.
Stille Wrote:Wie is degene met de oudste avatar? Mindlight? Mac?

Ik denk dat die van mij inderdaad nog van het sportdreams forum komt, of in ieder geval vanaf het begin van dit forum. Meerdere keren gedacht hem te veranderen maar wilde mijn 'opvallendheid' behouden.
centre court Wrote:Helemaal eens Atlanta. Al zie ik, met mijn gekleurde bril, Harrison toch zeker als 50-50.
Ik geef Simon toch 55-45. Mede vanwege zijn ervarenheid. Maar Harrison heeft zeker een kans om te winnen.
Mac Wrote:
Stille Wrote:Wie is degene met de oudste avatar? Mindlight? Mac?

Ik denk dat die van mij inderdaad nog van het sportdreams forum komt, of in ieder geval vanaf het begin van dit forum. Meerdere keren gedacht hem te veranderen maar wilde mijn 'opvallendheid' behouden.

Zeker win jij dat makkelijk Mac, ik ben volgens mij ooit begonnen met het excelsior logo, maar ben vrij snel naar de wals gegaan, om deze vervolgens noodgedwongen tijdelijk in te ruilen voor Nadal.
Hup Djoko en Almagro!
Almagro mist helaas een 0-40 in de 3e game. Vamos Nico! Het kan!
Mac Wrote:
Stille Wrote:Wie is degene met de oudste avatar? Mindlight? Mac?

Ik denk dat die van mij inderdaad nog van het sportdreams forum komt, of in ieder geval vanaf het begin van dit forum. Meerdere keren gedacht hem te veranderen maar wilde mijn 'opvallendheid' behouden.
Heb jij niet heel lang dat SD-mod poppetje als icon gehouden? Of was dat Cruijff of een andere oud moderator?
Ik heb dit icon iig al meer dan tien jaar in gebruik, ook op andere fora in de tijd dat SD nog dat oude blauwe forum had Smile
Hehe ja de jouwe ken ik ook van andere forums, volgens mij had je op fok dezelfde.
Dat was Cruijff inderdaad. Maar ik denk inderdaad dat ik in mn sportdreams tijd ook altijd dat poppetje heb gehouden.

Denk dus inderdaad dat Mist de grote winnaar is hier Smile
Kijk die almagro is gaan. Set en break voor tegen berdych :-)
Baan is hartstikke snel man.
Dan is het ook logisch dat je voor Murray gaat.
Daarom.
Had Berdych die off-day niet even een ronde eerder kunnen hebben?
Andujar gaat gewoon even de 2e set pakken, ongelofelijk! Of was ik te vroeg? 6-3 voorsprong (2 SP's op eigen service) verspeeld. 1 SP over. Andujar pakt 'm alsnog, 3e set!
ha ha, Vamos Rafa!
Isner pakt de 1e set =D>
Ik had in mijn eerste team Almagro, maar vond het bij nader inzien een stomme keus en heb hem (samen met Nalbandian) ingewisseld voor Del Potro. Maakt voorlopig ook weinig uit natuurlijk, de ene finalist inruilen voor de andere.
Ad Wim Wrote:Had Berdych die off-day niet even een ronde eerder kunnen hebben?

Die had ie toch ook?
Nee, toen speelde ie goed.
andre Wrote:Ik had in mijn eerste team Almagro, maar vond het bij nader inzien een stomme keus en heb hem (samen met Nalbandian) ingewisseld voor Del Potro. Maakt voorlopig ook weinig uit natuurlijk, de ene finalist inruilen voor de andere.
Dit is weer een van je fameuze grappen, neem ik aan?
GSM Isner!
Prima John!
Tsonga - Nalbi nu.

Dat kan een leuk potje worden.
Als de winnaar Nadal maar pakt. Beiden zijn ze er in topvorm toe in staat.
Nalbi op zijn best! :eten:

Daaaaaag Jo! Hakkuh
Lang leve het vrouwentennis.... Undecided

De nr. 5 van de wereld gaat met 6-0 6-0 verliezen van de nr. 1 :eten:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20