FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Volgens MTF krijgt een Q gewoon +12 punten.
Het is idd zeker 16.
Komt trouwens sowieso al 1 ll. Ferrero heeft zich op het laatste moment terug getrokken.
Ad Wim Wrote:Komt trouwens sowieso al 1 ll. Ferrero heeft zich op het laatste moment terug getrokken.

Dit gaat naar Gil dus?
Volgens mij wel, Gil is de hoogstgeplaatste die zich niet kwalificeert. Alleen bij GS's wordt er geloot dacht ik.
En die krijgt voor dit spel nog wel gewoon die 8 puntjes van de qualies extra?
Dat klopt volgens mij ook, 8 ll puntjes idd. Smile
K, thanks Smile
Totaal geen twijfel over mijn team. Er is behalve Pospisil niemand buiten mijn team die ik als rendabel zie en in mijn team wil hebben. Het enige dat ik nog even heb overwogen is om 7 spelers (verwacht aantal punten is 450) te vervangen door Murray.

Of mijn spelers ook gaan presteren is natuurlijk uiterst twijfelachtig :razz:
Ik zou er nog eens goed naar kijken. Zo stellig was je vorige week ook, en we weten wat daarvan kwam...
Mogen de qualis in het schema aub?
Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile
Vamos Rafa!
Stille Wrote:Vamos Rafa!

Die is overwogen, maar dat noem ik geen gedoseerd gokje meer.
Quallies krijgen dus 26 punten bij 1e ronde verlies en 41 bij 2e ronde verlies?
Atlanta Wrote:Quallies krijgen dus 26 punten bij 1e ronde verlies en 41 bij 2e ronde verlies?

Klopt!
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Lastig hoor, vooral welke van de top 4 je moet nemen...
Federer en Murray ligt na vorige week wel het meest voor hand.
Ja, maar kunnen de toppers zich in zo'n korte tijd weer opladen voor een groot toernooi? Nadal heeft meer rust genomen en heeft de afgelopen 5 jaar 3 keer de finale gehaald. Plus dat de baan redelijk traag is, dus ook in het voordeel is van Nadal. Lastig, lastig.
Wat te doen met m'n laatste 736 punten...
Hoeveel punten krijgt Gil eigenlijk bij 1e en 2e ronde verlies?
Hij heeft 8 'bonuspunten' ipv de 16 die de q's krijgen, dus 18 en 33.
Bedankt.
Misschien wel handig om te weten: WC's die de 1e ronde verliezen krijgen geen punten. Dat staat tenminste op MTF.
Is dit nu bo3 of bo5? Bo3 sets toch?
Atlanta Wrote:Misschien wel handig om te weten: WC's die de 1e ronde verliezen krijgen geen punten. Dat staat tenminste op MTF.
Dat klopt idd ook.
Jansoe Wrote:Is dit nu bo3 of bo5? Bo3 sets toch?

bof3
Echt. Ik klik gewoon een eerste kleine opzet aan en toen ik helemaal beneden was, komt dit eruit

Budget: -14

Icon_evil :cry:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20