FTM Forum

Full Version: Indian Wells 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Radwanska heeft 2 gamepoints gehad in de hele partij :eeeek: Undecided
ha ha, bij 6-0 5*-0 wordt Azarenka gebroken :lol:
Nalbi gaat ook fouten maken....jammer
buurs Wrote:Nalbi op zijn best! :eten:

Daaaaaag Jo! Hakkuh
En nu dan?
Nalbi gaat terugkomen! :8:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Nalbi op zijn best! :eten:

Daaaaaag Jo! Hakkuh
En nu dan?

En nu dan?
Nadal ging door zijn knie...hopelijk valt het mee
Hopelijk niet! :eten:

Tsonga gooit er even een choke uit btw, niet normaal.
Voor zover ik het gevolgd heb gaat Nalbi van 3-6 4-5* naar 3-6 7-5 6-3. Lekker hoor.Smile
Wint Bellucci hier nou de eerste set van Federer?! :eeeek:
Fed pielt hem eruit, het was bij 4-4 30-30 en Fed aan serve zelfs nog even spannend.

Ondertussen is Simon het aan het weggeven, kansen op de dubbele break in de tweede set en nu *6-5 Harrison..
Simon is hem nog aan het wegchoken.

van 7-6 5-2 naar 7-6 5-7.

Bij 5-2 één matchpoint en bij 5-3 op *40-15 twee op eigen service.
Grappig. Harrison en Simon verprutsen de ene na de andere challenge en geven nu de scheids de schuld dat hij niet aangeeft of hij denkt of de bal in of uit is als de spelers hem aankijken.
Sjongejonge, Del Potro verliest in zn eerste vijf servicegames welgeteld één punt en wordt gebroken als hij voor de set serveert. :x
Potro wint alsnog de tb met 7-2, netjes. Wat is dat toch met die Istomin ineens, moet ik hem nou gaan kiezen in de komende weken, of is dit een tijdelijke opleving?
Potro verprutst 2 bp's op 4-3*. Zelf ook al 4 bp's overleefd deze tweede set.
Hup, en meteen het deksel op de neus, Istomin breekt naar 4-5*.

Edit: JMDP overleeft volgens mij 2 sp's en breekt weer terug, 5-5.
Istomin wint de tb (geen idee of Potro mp's gehad heeft, hij stond iig met 4-2 voor en verliest em 6-8) en Potro staat weer een break voor in de derde.
Prima uitslagen weer. Zelfs bij finale Nadal pak ik nu punten op André.
Isner nog even van een vermoeide Simon winnen en het kan zelfs een goede week worden.
Isner wint dat toch wel denk ik?
Bp Potro voor de dubbele break.
*5-2 =D>
Die Isner, het blijft knap. Het is echt waardeloos af en toe wat hij laat zien, maar zijn service en mentaal zijn zo sterk...

Leuk dat Nalbi weer presteert! Als hij zou kunnen stunten tegen Nadal wordt het een topweek!
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Ik had in mijn eerste team Almagro, maar vond het bij nader inzien een stomme keus en heb hem (samen met Nalbandian) ingewisseld voor Del Potro. Maakt voorlopig ook weinig uit natuurlijk, de ene finalist inruilen voor de andere.
Dit is weer een van je fameuze grappen, neem ik aan?
Nee, dat is echt waar (dat ik eerst Almagro had). Maakt alleen niets uit, ik heb uiteindelijk andere keuzes gemaakt.
Dat van die finalisten weet ik natuurlijk niet, maar ik ben wel benieuwd tot wat ze in staat zijn tegen de toppers vandaag/morgen.
Almagro is gezien zijn vorm en deze ondergrond wel te verdedigen.
Ik zag hem alleen max 90 punten halen.
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Ik had in mijn eerste team Almagro, maar vond het bij nader inzien een stomme keus en heb hem (samen met Nalbandian) ingewisseld voor Del Potro. Maakt voorlopig ook weinig uit natuurlijk, de ene finalist inruilen voor de andere.
Dit is weer een van je fameuze grappen, neem ik aan?
Nee, dat is echt waar (dat ik eerst Almagro had). Maakt alleen niets uit, ik heb uiteindelijk andere keuzes gemaakt.
Dat van die finalisten weet ik natuurlijk niet, maar ik ben wel benieuwd tot wat ze in staat zijn tegen de toppers vandaag/morgen.

Ad denkt dat de ondergrond snel is, dus dan zou Almagro geen goede afweging zijn.
Dit kan wel eens een hele leuk gaan worden mbt het AK. Nu al opgeklommen naar plek 3
Bij winst Rafa tegen Tsonga is het plek 2 en kom ik precies gelijk in punten met Ad en delen we de koppositie. Wel apart na zoveel punten precies gelijk. Rafa moet gewoon doorknallen naar de 1000 pnt
Mooie mijlpaal voor je, stille!
Voor het eerst op 1?

En maar klagen :8:
Dat valt wel mee toch? Ik las hier van de week een post van iemand die bovenaan staat:
man man wat een week bla bla. Klagen lucht overigens wel op en helpt ook vaak maar ik doe het niet meer zo veel met oog op gezondheid 8-[
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20