FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Djokovic en Tsonga zijn ook naar dat racket overgestapt.... dus Dick en Christophe kunnen misschien alvast een ticket Shanghai gaan boeken...
XL Wrote:Djokovic en Tsonga zijn ook naar dat racket overgestapt.... dus Dick en Christophe kunnen misschien alvast een ticket Shanghai gaan boeken...

Ik heb inmiddels de racketbag die bij dat racket hoort :8:
Ik kan me dus ook opmaken voor een topjaar of geldt dat alleen voor het racket? :-k
Het racket heeft hem ook voorbij Sijsling geholpen.
Mocht Boy Westerhof morgen verliezen van Petschner, dan speelt hij vrijdagmorgen in Emmen bij het 4-sterren dr. van Leeuwentoernooi.

Michel Meyer en Paul Logtens doen oa ook mee dit jaar.
buurs Wrote:Mocht Boy Westerhof morgen verliezen van Petschner, dan speelt hij vrijdagmorgen in Emmen bij het 4-sterren dr. van Leeuwentoernooi.

Michel Meyer en Paul Logtens doen oa ook mee dit jaar.

Westerhof in kwartfinale na de winst op Petzschner( ATP 121) 6-3, 6-4. =D>

Speelt nu tegen Schuettler.
Knap hoor!
Zijn persoonlijke verslagen:


2e ronde Dresden
05-08-2008

Ik heb zojuist de 2e ronde van de Challenger in Dresden weten te winnen. Het ging lekker en won met 63 64 van P.Petzschner(116). Ik serveerde wederom erg lekker en speelde goed vanuit achteruit. Gelukkig was het een snelle pot met weinig rallys want ik voelde pijntjes in mijn lichaam. Morgen zal ik de kwartfinale spelen ,waarschijnlijk tegen voormalig nummer 5 van de wereld Rainer Schuettler uit Duitsland. Hij staat momenteel 92 van de wereld.

Ik hoop dat ik morgen win zodat ik een special exempt kan krijgen voor de week erop zodat ik geen kwalificaties hoef te spelen in Denemarken.


1e ronde singel dresden
05-06-2008
Ik heb vandaag mijn singel weten te winnen. Het werd 76 46 63. In de 1e set kwam ik een break achter terwijl hij maar 1 breakkans had gekregen en gelijk benutte terwijl ik er meerdere had. Gelukkig wist ik hem nog terug te breaken en de 1e set liep uit op een tiebreak. Deze speelde ik goed en won deze overtuigend. In de 2e set waren er kansen over en weer en helaas verloor ik die set met een break. In de 3e begon ik gelijk goed en kwam 3-0 voor,toen 3-2,verloor mijn service, maar het duurde niet lang voor ik weer een break wist te pakken en uit mocht serven op 5-3. Mijn volgende tegenstander is P.Petzscher uit Duitsland,ranking 116. Deze pot zal denk ik plaatsvinden op donderdag.
Hij schrijft als een 16-jarige, maar zie nu dat ie al 22 is :eeeek:

En op donderdag pijntjes na een driesetter op maandag :roll:
Ik ken hem niet, maar netjes is het wel. Petzschner won in München nog van Korolev, die op zijn beurt in Rome weer won van Soderling. :o :-k
Idd, gewoon knappe prestatie!
Overdune Wrote:Ik ken hem niet, maar netjes is het wel. Petzschner won in München nog van Korolev, die op zijn beurt in Rome weer won van Soderling. :o :-k

Soderling won van Ferrero en Ferrero weer van Nadal :o
en nadal van iedereen
wat een topper die westerhof:wink:
djokovic almagro vanavond pas Sad
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Ik ken hem niet, maar netjes is het wel. Petzschner won in München nog van Korolev, die op zijn beurt in Rome weer won van Soderling. :o :-k

Soderling won van Ferrero en Ferrero weer van Nadal :o

:lol:
Westerhof verliest de eerste set met 6-3.
Tweede set naar Westerhof...
link?
hoe is het nu?
Schuettler wint 6-3, 6-7 en 6-3.
Helaas, maar wel knappe prestatie!
Ik sprak vanmiddag nog even met Ruud Koning (trainer van Boy en mij :8: ).

Hij had gisteravond Ruud opgebeld en gezegd dat hij nu tegen een oude Duitser moest.
Tegen ene Schuettler.
Boy Westerhof wist niet wie hij was :eeeek: Undecided

Was een week voor de Davis Cup wedstrijd tegen Portugal ook al voorgekomen.
Had in een week ervoor in het dubbel een Davis Cup speler van Portugal verslagen Undecided
wat een amateur
idd
Waarom zou je die als tennisser ook moeten kennen. Was 4 jaar geleden ook maar de nummer 5 van de wereld Big Grin
Het toont de mentaliteit van deze rukker.

Ik belde hem gister nog, hij zei hem inderdaad niet te kennen. Ik zei dat hij hem nog moest kennen van zijn clashes met Sjeng Schalken. Die kende hij ook niet....
:-"
:eeeek:

waarom bel jij trouwens met rukkers tripple? :8:
Hij kent Schalken niet???? :cry:
Die Bellucci waar Verkerk van verloor wint nu z'n vierde challenger dit jaar waarvan drie in de laatste drie weken. :o =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41