FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Tweede set met 6-4 verloren.
kom nou eens met die link
livescore?
2-0 achter in de derde..kom op nou martin
kooltje Wrote:kom nou eens met die link

1. Is vrij makkelijk te vinden
2. Vraag het gerust normaal
_Tampie Wrote:
kooltje Wrote:kom nou eens met die link

1. Is vrij makkelijk te vinden
2. Vraag het gerust normaal

1. ik kon het niet vinden
2. heb ik al twee keer gedaan
kooltje Wrote:
_Tampie Wrote:
kooltje Wrote:kom nou eens met die link

1. Is vrij makkelijk te vinden
2. Vraag het gerust normaal

1. ik kon het niet vinden
2. heb ik al twee keer gedaan

1. Ogen open als je zoekt (wel eens van stevegtennis.com gehoord?)
2. Dan nog vraag je het normaal
kooltje Wrote:2-0 achter in de derde..kom op nou martin

Nog zoiets, ondanks dat je het niet netjes vraagt, geeft Sao de link. Dan kan er niet een bedanktje af, waar ik je gisteren ook al op wees. Vind je het gek als je niet op je wenken bediend wordt als je iets vraagt?
Mooi zo, Verkerk wint in de tie-break van de 3e set.
andre Wrote:Mooi zo, Verkerk wint in de tie-break van de 3e set.

Netjes zeg, break achterstand (laatste wat ik zag was 4-2 achter) gerepareerd en de tiebreak met 7-2 gepakt. =D>
Martin Hakkuh
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Prima weer Martin, er komt zowaar enige constance in =D>
_Tampie Wrote:
kooltje Wrote:2-0 achter in de derde..kom op nou martin

Nog zoiets, ondanks dat je het niet netjes vraagt, geeft Sao de link. Dan kan er niet een bedanktje af, waar ik je gisteren ook al op wees. Vind je het gek als je niet op je wenken bediend wordt als je iets vraagt?

wat boeit dat bedankje nou?
Ik kan Mitch en Eli ook wel elke keer bedanken voor de poll...of Ad/Mindlight/Stille/Buurs enzo.... voor hun bijdrage op het forum...
Lijkt me vrij vanzelfsprekend dat ik dankbaar ben als ik krijg wat ik vraag...
Verkerk speelt in de late middag zijn halve finale. Vanwege de regen moet er vandaag nog een kwartfinale gespeeld worden. Winnaar hiervan ( Kamke-224 of Ferreiro-176) speelt tegen Martin. Lijkt me niet geheel ongunstig.
Niet ongunstig idd. Het zal Franco Ferreiro worden denk ik. Aardig in vorm met een SF en F in recente challengers. Wordt weer een mooie test. Hup Martin!
Overdune Wrote:Niet ongunstig idd. Het zal Franco Ferreiro worden denk ik. Aardig in vorm met een SF en F in recente challengers. Wordt weer een mooie test. Hup Martin!

Denk het ook, al speelt Kamke thuis. Kamke won eind vorig jaar in Helsinki met 3 en 2 van Haase.
Bij een finaleplaats gaat hij naar +/- 300, bij winst naar +/- 270.
Netjes! =D>

http://www.rtvwest.nl/mms_video/2008/230...erkerk.wmv

Hier een interviewtje van een paar dagen geleden op mijn regionale zender. Martins doel is om aan het eind van het jaar hoog genoeg te staan om mee te mogen doen aan de AO. Speelde geen quali's op RG omdat hij liever punten haalt in een challenger om dat doel te bereiken. Verstandige woorden! =D>
Verkerk toch tegen Kamke, die Ferreiro met 7-5 6-1 versloeg. Wedstrijd begint over een paar minuten.
Als ie wint tegen Gabashvili, die hond staat er deze wel weer, na zijn wanprestatie vorige week tegen Kavcic... Icon_evil
De livescore op de site van Karlsruhe is er mee gekapt bij 1-0 in games voor Verkerk. :roll:
Verkerk verliest, 4-6 6-3 3-6. :x Toch weer wat puntjes erbij, op naar de top 100!
Overdune Wrote:Verkerk verliest, 4-6 6-3 3-6. :x Toch weer wat puntjes erbij, op naar de top 100!

Balen idd. dat laatste zie ik overigens niet gebeuren, maar ik hoop uiteraard dat ik het mis heb.
Middelkoop en Verkerk spelen deze week in de kleine challenger in Sassuolo. Sijsling porbeerde zich te kwalificeren voor Surbiton maar niet gelukt.

Prostejov is net een ATP-toernooi met Berdych, Calleri, Montanes en Andreev...
Tja dat is dan ook een van de grootste challengers van het jaar met 100 punten voor de winnaar.
Verkerk en Van der Meer verliezen eerste ronde.
Verkerk van een aardig in vorm zijnde Souza, dat is geen schande...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41