FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
De Bakker - Klizan 6-2 7-5
Lee is ook weg.

Wel klote dat Soeda in de plaats is gekomen van Baghdatis, nu kan ik de finale al niet eens meer goed hebben...
Ik zag het ja, wat een baggerzooi. En zo krijg je dus dat ik nu al kansloos ben, want met een gelijke stand (kortom, stel dat Bellucci wint, en een andere niet gekozen knakker Seoul) weegt het wegvallen van Lee dubbel zo zwaar. :|
Seoul/Sao Paulo:
Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten
-------------------------------------------------
Mindlight:
Seoul: Devvarman - Lee, Lee wint
Sao Paulo: Bellucci - Lapentti, Bellucci wint

CentreCourt:
Seoul: Baghdatis - De Bakker, Baghdatis wint
Sao Paulo: Bellucci - Chela, Bellucci wint

Haggie:
Seoul: Devvarman - De Bakker, De Bakker wint
Sao Paulo: Bellucci - Ventura, Bellucci wint

AdWim:
Seoul: Levy - Soeda, Soeda wint
Sao Paolo: Mello - Ventura, Mello wint

Buurs:
Seoul: Baghdatis - Lu, Baghdatis wint
Sao Paolo: Bellucci - Lapentti, Lapentti wint
mindlight Wrote:Ik zag het ja, wat een baggerzooi. En zo krijg je dus dat ik nu al kansloos ben, want met een gelijke stand (kortom, stel dat Bellucci wint, en een andere niet gekozen knakker Seoul) weegt het wegvallen van Lee dubbel zo zwaar. :|
Dat hou je toch, ook in de eerdere puntentelling. Daarom zei ik ook aanvankelijk dat het niet alleen moest gaan om winnaars.

En daarom heb ik er dit keer voor gekozen wat meer verrassingen te nemen, zodat je dat met die gelijke winnaars niet hebt.
Nee, in de eerdere puntentelling zou het een gelijke stand zijn geworden, nu hoeft iemand alleen R1 maar te winnen om mij voor te blijven. Wat hier dus steekt is dat naast het wegvallen van een mogelijke winnaar met een terugtrekking, ook de kansen op minimaal een gelijkspel tot bijna nihil gereduceerd zijn.
mindlight Wrote:nu hoeft iemand alleen R1 maar te winnen om mij voor te blijven
Hoe kom je hierbij? :roll:
Omdat die dan in een later stadium strandt, en alleen het onwaarschijnlijke geval dat ik nog een finalist goed heb mij kan redden.
Maar 'voor blijven' klopt niet, want het wordt dan gewoon een gelijkspel, net als de afgelopen twee weken. Ondanks het uitvallen van Lee, sta jij er nu in Seoul net zo goed voor als ik...
Ahh, dan haal ik twee zaken door elkaar. Ik dacht dat we nu ook gingen kijken naar wanneer iemand strandde bij een gelijkspel.
Dat vermoedde ik al ja, maar ik denk niet dat we dat moeten doen omdat het dan te veel rekenwerk wordt en je inderdaad al vroeg uitgeschakeld bent, zeker in de wat kleinere weken. Volgens mij doen we het nu volgens de puntentelling die we eerder al hadden bedacht en die Haggie hierboven nog heeft neergezet.
Prima, niets gezegd dan Smile
Seoul/Sao Paulo:
Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten
------------------------------------------------------------------------------------------------
Mindlight:
Seoul: Devvarman - Lee, Lee wint
Sao Paulo: Bellucci - Lapentti, Bellucci wint

CentreCourt:
Seoul: Baghdatis - De Bakker, Baghdatis wint
Sao Paulo: Bellucci - Chela, Bellucci wint

Haggie:
Seoul: Devvarman - De Bakker, De Bakker wint
Sao Paulo: Bellucci - Ventura, Bellucci wint

AdWim:
Seoul: Levy - Soeda, Soeda wint
Sao Paolo: Mello - Ventura, Mello wint

Buurs:
Seoul: Baghdatis - Lu, Baghdatis wint
Sao Paolo: Bellucci - Lapentti, Lapentti wint

Bijzonderheden:
-Ad heeft allebei de winnaars uitgeschakeld en kan alleen in theorie nog een gedeelde weekwinst pakken.
-Haggie heeft alle spelers nog.
-In Sao Paulo moeten Belucci, Chela en Lapentti de 2e ronde nog spelen, de overige spelers zitten in de QF.
Poe, dat was een slechte nacht zeg...
Mooi dat De Bakker ook weer wint =D>
Bakker nog 1 ronde winnen en dan is plaatsing voor de AO zeker.

Vorig jaar was dat nog een debacle van jewelste :Big Grin
Nu nog steeds.

Wel goed om te zien dat De Bakker het ook goed dat op HC, al is dit toernooi qua bezetting wel vrij triest.
Mooi toch. Wat 'gratis' puntjes meepakken. Ik voorspel ook dat ie m gaat winnen \Big Grin/
Hij zit helaas in de lastige helft, maar de volgende ronde moet lukken en Lacko of Lu kan ook, al is dat lastiger. Als ie hem wint, komt ie rond plek 80 terecht en dan komt ie dus zelfs al 250-toernooien direct binnen :o
Dan kunnen we eindelijk weer een Nederlander kiezen :Big Grin
En Thiemo wint dik, mooi.

Voor de rest vliegt iedereen er daar uit voor ons, dus Hag staat er nu wel heel goed voor.
Wat een dramatische toernooien zijn het toch daar in Azië, maar wel zo zwaar gedoteerd...
Ik kan met De Bakker nog 3 punten halen, dus dat het in Sao Paolo moet gebeuren is niet helemaal waar.
Kijk eens goed.
Heb je net VLAK voor mij veranderd :8:
Seoul/Sao Paulo:
Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten
------------------------------------------------------------------------------------------------
Mindlight:
Seoul: Devvarman - Lee, Lee wint
Sao Paulo: Bellucci - Lapentti, Bellucci wint

CentreCourt:
Seoul: Baghdatis - De Bakker, Baghdatis wint
Sao Paulo: Bellucci - Chela, Bellucci wint

Haggie:
Seoul: Devvarman - De Bakker, De Bakker wint
Sao Paulo: Bellucci - Ventura, Bellucci wint

AdWim:
Seoul: Levy - Soeda, Soeda wint
Sao Paolo: Mello - Ventura, Mello wint

Buurs:
Seoul: Baghdatis - Lu, Baghdatis wint
Sao Paolo: Bellucci - Lapentti, Lapentti wint

Bijzonderheden:
- Haggie en CC zijn nog de enige met een speler uit Seoul.
- in Sao Paulo komt vandaag een confrontatie tussen CC en Buurs, Chela - Lapentti!
Tegen de eerste goede tegenstander verliest ie dan ook meteen keihard met 1 en 4, dat is wel een beetje zorgelijk...
Deja vu Wink
Hakkuh
Astana: Dolgopolov - Kukushkin, winst Dolgopolov
Chuncheon: De Bakker - Lee, winst de Bakker
Charlottesville: Harrison - Anderson, winst Anderson
Medellin: Giraldo - Salamanca, winst Giraldo
Eckental: Meffert - Brands, winst Brands
Wint ML ''afgelopen'' week?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41