FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
NID ML, dat weet jij ook. Bring on Lacko-Golubev, de partij van de dag!
Dat jij het niet op Bogdanovic hebt, is me inmiddels wel duidelijk, maar dit was absoluut geen never in doubt partij.

Hup Golubev nu dan maar om de schade nog wat te beperken.
Het was al een wonder dat Boggo hier de QF bereikte, en dat hij van een drol als Levy verliest, zegt ook genoeg.

Hup Lacko!
Nja, hij had geluk tegen Phau te loten natuurlijk, dat was wel een NID partij. Dat verliezen van Levy erg triest is ben ik met je eens, maargoed, hij draait al met al prima weken en gaat in rap tempo richting top-100.
In rap tempo richting top 100 Undecided

Als Boggo de top 100 haalt, eet ik m'n schoen op.
Deal! Geef de order maar vast aan de lokale chocolaterie, dan kunnen ze zich buigen over een maat 43 sneaker van pure chocolade :-({|=
Ik wil wel een tegenprestatie dan.
mindlight Wrote:Kijk maar uit Buurs, de Stille-weken zijn blijkbaar nog lang niet over. Dammit, hier lagen kansen Bogdanovic.

ik knijp hem ook flink... :|

Stille heeft straks Del Potro, Soderling, Verdasco en Nadal...

Zul je zien dat ze alle 4 de halve finale halen :8:
Hop, Lacko door na opgave!
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Kijk maar uit Buurs, de Stille-weken zijn blijkbaar nog lang niet over. Dammit, hier lagen kansen Bogdanovic.

ik knijp hem ook flink... :|

Stille heeft straks Del Potro, Soderling, Verdasco en Nadal...

Zul je zien dat ze alle 4 de halve finale halen :8:

Als dat toch eens waar zou kunnen zijn [-o<
Ad Wim Wrote:Ik wil wel een tegenprestatie dan.

Dat lijkt me niet nodig, jij bent zo stellig.
Ja, lekker makkelijk...
Haha ik kwam niet met dat schoen opeten hoor...
Ook hier al een Stille-week.
2 winnaars + nog 3 finalisten goed, netjes hoor Stille! =D>
Helsinki: Bogdanovic - Haase, winst Bogdanovic
Puebla: Harrison - Levine, winst Levine
Toyota City: Soeda - Im, winst Im
Helsinki: Nieminen - Beck, winst Nieminen
Puebla: Kavcic - Levine, winst Kavcic
Toyota City: Kindlmann - Jones, winst Kindlmann
Ik vraag me af of ML Bogdanovic ook nog gaat nemen als we dit serieus gaan spelen...
Uiteraard, mannen die zich zo stormachtig ontwikkelen wil ik geen week missen!
Dan wil je nu vast succes wensen. Een straight sets verlies tegen Bohli vind ik niet bepaald een stormachtige ontwikkeling, zeker niet als je zelf ook nog eens 25 bent...
Het gaat natuurlijk met ups en downs, iets anders verwacht ik niet. Overigens neem ik aan dat ik die pick nog gewoon aan mag passen als CC en Hag nog gaan picken? =P~
Helsinki: Nieminen- Beck, winst Nieminen
Puebla: Dent- Levine, winst Dent
Toyota City: Soeda - Im, winst Soeda
:razz:

Alle nummers 1 en 2 met de nummers 1 als winnaar...
Ik ga uiteraard op safe in zo'n week. Icon_twisted
Hop, held Ignatik pakt Im! Was ik toch maar voor hem gegaan...
De sterkst bezette challenger van het jaar komt er weer aan. Jammer dat Youzhny blijkbaar nog geblesseerd is, maar toch een aardig veld zo met onder andere Simon, Gasquet, Clement, Seppi en Chardy.
Tipsarevic is waarsch ook exit. Maar wellicht dat er nog leuke WCs komen (Cilic?).
Ja bijvoorbeeld. Toch bizar om je nu te realiseren dat Soderling hier vorig jaar nog quali's voor moest spelen.
En daar begon zijn opmars, daarvoor was het compleet ruk. Wellicht dat dat nu iemand anders gebeurt (Chardy, Korolev?).
Ja, dat lijkt me wel een van de kanshebbers daarop. Al begon de opmars van Soderling daar nog niet echt hoor, dat was pas RG. Na Sunrise verloor hij weer R1's van Bolelli en Kendrick.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41