FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Maar dat zal pas over een week zijn, aangezien Futures altijd een week later op de ranking komen Smile Maar toch lekker!
Rus gewonnen in Opole.....
In de 15k future in Gabon verliest Lucassen in de tweede ronde van topseed Capkovic met 36 36. Vorige week versloeg hij hem nog.

Sijsling in kwartfinale 10k future in de Dominicaanse republiek
Volgende week krijgt Lucassen die finale punten op de ranking he. Eens kijken wat hij doet Smile
En Verkerk komt last minute weer eens niet opdagen...
Vraagtekens rond Verkerk

CANCUN - Tennisser Martin Verkerk heeft ook het challengertoernooi in het Mexicaanse Cancun aan zich voorbij laten gaan. Vorige week haakte hij ook al af in Knoxville, hoewel hij bij beide toernooien in het hoofdschema stond.

Een misverstand, denkt zijn coach-op-afstand Tjerk Bogtstra. "Misschien heeft hij zich vergeten af te melden.” Volgens Bogtstra heeft Verkerk eerder al besloten tijdens zijn Amerikaanse stage geen toernooien meer te spelen. "Dat kan ook niet meer, want het seizoen zit er daar op.”

Naar redenen is het ook voor Bogtstra gissen. De parttime coach was aanvankelijk nog van plan naar de Verenigde Staten te reizen. "Je zult het aan hem moeten vragen.” Volgens Bogtstra is de samenwerking tussen het tweetal nog intact. "Ik heb in ieder geval nog niet het tegendeel gehoord.”

Verkerk kwam sinds eind september (Taragona) niet meer in actie. In de Spaanse plaats maakte hij zijn rentree na een blessure aan de enkelbanden.
Antal van der Duim heeft zijn rentree op het profcircuit kunnen vieren met een overwinning. De 21-jarige Fries, die zo'n 6 maanden langs de kant stond met een enkelblessure, won bij een future op de Dominicaanse Republiek eenvoudig zijn eerste rondepartij.

Van der Duim rekende met 6-1 6-2 af met wildcardspeler Rodrigo Rappoccioli. "Na een behoorlijk nerveus begin nam ik het initiatief en gaf dit vervolgens niet meer uit handen," schrijft Van der Duim op zijn eigen website.

Ook Igor Sijsling doet mee bij de future op Santo Domingo. De 21-jarige Amsterdammer won vorige week nog een toernooi in dezelfde stad.

In zijn eerste rondeduel rekende Sijsling moeizaam af met de qualifier Adam El Mihdawy: 7-6(6) 7-6(6).
buurs Wrote:Antal van der Duim heeft zijn rentree op het profcircuit kunnen vieren met een overwinning. De 21-jarige Fries, die zo'n 6 maanden langs de kant stond met een enkelblessure, won bij een future op de Dominicaanse Republiek eenvoudig zijn eerste rondepartij.

Van der Duim rekende met 6-1 6-2 af met wildcardspeler Rodrigo Rappoccioli. "Na een behoorlijk nerveus begin nam ik het initiatief en gaf dit vervolgens niet meer uit handen," schrijft Van der Duim op zijn eigen website.

Ook Igor Sijsling doet mee bij de future op Santo Domingo. De 21-jarige Amsterdammer won vorige week nog een toernooi in dezelfde stad.

In zijn eerste rondeduel rekende Sijsling moeizaam af met de qualifier Adam El Mihdawy: 7-6(6) 7-6(6).

Tweede ronde wint Antal van de nummer 400 v/d wereld/

Kwartfinale kansloos verloren met 2 en 1 van de 17-jarige Belg Goffin. Onthoud die naam alvast, was paar jaar geleden al enorm talent.
Michel Koning bereikt de halve finale van de challenger in Wolfsburg door een overwinning op Bogdanovic.
http://atp.imotion-engineering.de/index....6&goback=3
De sunrise challenger heeft zichzelf overtroffen: Last direct acceptance: Michael Zverev - 87

Ter vergelijking; Cutoff voor het toernooi van Dubai was 88.
De cut bij Acapulco (ook 500) was plaats 113.
Het is inderdaad een gemiddeld 250-toernooi geworden, zeker nu ook Berdych een WC heeft aangevraagd. Het is wel zoals gebruikelijk een toernooi vol middelmatige spelers uit vorm...
Dit leuke topic maar even omhoog halen.

Baghdatis verliest met 6-4 6-1 van Kubot. Sad
Canas en Nieminen winnen in 3, Gaudio zelfs in 2. Undecided
En Gaudio wint het toernooi zelfs en verslaat oa. Phau, Nieminen en Gil. Dat is toch niet slecht.
En wederom even omhoog. Heerlijke gravel challenger bezig is Buenos Aires. Vandaag winnen o.a. ROITMAN, Puerta, Chela, Ventura, Berlocq :8: en Junqueira. Nu bezig: Zabaleta-Gaudio! Notworthy
Zeker een supergave challenger. Dit zijn ook de toernooien waardoor je je halverwege volgend jaar afvraagt waarom sommige gasten toch zo hoog blijven staan na 10 eerste ronde nederlagen op rij :8:
Heb je al een favoriet voor de eindzege hier ML? Kijken of je een beetje verstand hebt van dit wereldje. :8:
Ik pick Chela. :-({|=
Mijn persoonlijke favoriet in dit toernooi is Marrero, maar die zie ik niet winnen.

Chela wint zijn eerste pot erg dik, maar stond ook wel tegen een prutser.

De voorspelling dan, de winnaar zit imo bovenin het schema, dat veel sterker bezet is. Ik ga voor een Ventura-Lapentti finale, die uiteindelijk door Ventura gewonnen zal worden. Maar dan mis ik RRH weer, die ook goede kansen geef.
Ik vind de onderkant van het schema juist een stuk sterker, vreemd. Onze forumdag-vriend Zeballos is hier trouwens gewoon 1e geplaatst.
Ik ga voor een finale Puerta-Chela, met Maximo Gonzo als outsider.
Hehe, zoals ook op de forumdag al door Tripple en mij aangegeven, een FTM waarbij ook challengers mee zouden doen zou zo mooi zijn. Natuurlijk is het qua punten verwaarloosbaar, maar die toernooien zijn juist zo mooi om mee te pakken. Wij zouden deze week al leuke verschillen hebben in ieder geval. :8:
jij moet je iig nog wat meer inlezen in dit wereldje, cc, puerta als favoriet noemen...
en bovenin is idd vele malen sterker dan onderin. bovenin is iedereen ook in vorm, onderin veel minder.
ik ga voor een finale zeballos-chela, maar je weet het nooit in die challengers en dat maakt die toernooien ook juist zo leuk.
mijn persoonlijke favoriet is hier trouwens ventura. leuk dat ml die nog even noemt, maar ik vrees dat hij het af gaat leggen tegen zeballos, mede door zijn zware afgelopen week.

maar ik vind dit maar een gare challenger, met veel over de top zakkenvullers. dan veel liever quito, waar veel meer jong talent rondloopt.
Nee man, dit is toch veel mooier. Ik zie hier een paar achteraf baantjes voor me, met een stel zware jongens bij de ingang, en een wedkantoor waar het drukker is dan het center court.
Tja, dat is wel grappig ja, maar voor de mooie tennissers hoef je het niet te doen zeg, bah.
Gelukkig niet voor RRH gegaan, die ligt er al weer af.
Na 2 uur en 20 minuten, pakt Puerta de tweede set van Zeballos, na 3 mp weggewerkt te hebben, ik vind het toch wel mooi hoor :lol:
Toch de winst voor Zeballos, helaas CC, voor jou nu ook direct Chela in actie
Ik zit nog goed :razz:

Stelletje dopegebruikers daar.
Hehe precies, ik zit overigens qua finale ook nog goed :razz:
Ik hoop dat die van jou uitkomt!
kut puerta :razz:
Ad Wim Wrote:jij moet je iig nog wat meer inlezen in dit wereldje, cc, puerta als favoriet noemen...
en bovenin is idd vele malen sterker dan onderin. bovenin is iedereen ook in vorm, onderin veel minder.
ik ga voor een finale zeballos-chela, maar je weet het nooit in die challengers en dat maakt die toernooien ook juist zo leuk.
mijn persoonlijke favoriet is hier trouwens ventura. leuk dat ml die nog even noemt, maar ik vrees dat hij het af gaat leggen tegen zeballos, mede door zijn zware afgelopen week.

maar ik vind dit maar een gare challenger, met veel over de top zakkenvullers. dan veel liever quito, waar veel meer jong talent rondloopt.

Dit gaat je vooralsnog beter af dan FTM Ad. Zeballos weer 3e set tb gewonnen trouwens. Hup JIC!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41