FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Dat lijkt mij wel :8:
Vrij duidelijk ja. Mocht ook wel een keer Wink

Ik hoop dat ie de komende week ook wint.
Tsja, door de weken die wij om onduidelijke redenen niet meetellen leek het of ik nog niet gewonnen had, maar de inhaalrace is nu natuurlijk gestart.
Komende week hoop ik stuntjes van onbekendere mannen, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.
Wanneer is de deadline eigenlijk voor het challengerspel?
Nja, die is nog niet echt vastgesteld, tot nu toe loopt het wel redelijk goed. Maar ergens op maandag moet wel de limit zijn wmb Smile
mindlight Wrote:Tsja, door de weken die wij om onduidelijke redenen niet meetellen leek het of ik nog niet gewonnen had, maar de inhaalrace is nu natuurlijk gestart.
Komende week hoop ik stuntjes van onbekendere mannen, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.
Nogmaals, prima om die ook mee te tellen, want dan sta ik bovenaan.
Hoho, ik weerleg alleen de opmerking dat ik nog niet gewonnen had. Zoals ik steeds aangeef, dit jaar gaat het toch nergens meer over, volgend jaar zullen we het eens serieus bij gaan houden.
Astana: Istomin - Kukushkin, winst Istomin
Chuncheon: De Bakker - Matosevic, winst de Bakker
Charlottesville: Sweeting - Bozoljac, winst Bozoljac
Medellin: Chela - Riba, winst Chela
Eckental: Hrbaty - Brands, winst Brands
mindlight Wrote:Komende week hoop ik stuntjes van onbekendere mannen, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.
Ik weet niet op wie je doelt, maar ik zie geen enkele onbekende man, en ik zie ook maar één stuntje...
In mijn voorspellingen niet nee, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet op winst van anderen hoop?
O, dan heb ik niks gezegd, ik dacht dat je het over je voorspellingen had.
Astana: Istomin - Kukushkin, winst Istomin
Chuncheon: Lacko- Lu, winst Lu
Charlottesville: Devvarman- Anderson, winst Devvarman
Medellin: Chela - Riba, winst Chela
Eckental: Hrbaty - Brands, winst Brands
Astana: Phau - Sluiter, winst Sluiter
Chuncheon: Lacko - Lee, winst Lee
Charlottesville: Devvarman - Anderson, winst Anderson
Medellin: Schwank - Alves, winst Alves
Eckental: Kavcic - Gremelmayer, winst Kavcic
Hrbaty en Gremelmayer zijn alweer eruit.. Undecided
Hmm, dat is toch al best hard gegaan gisteren. Ad's gokje Bozoljac stelt teleur, en ook Hrbaty en Gremelmayr hebben de openingsdag niet overleefd.
Dat zeg ik :8:
:Big Grin
Haggie voorspelt:
Astana: Phau - Sluiter, winst Sluiter

Phau - Braun 6-1 6-2 :-"
Sluiter - Abdukhalikov 6-4 6-0 :-"


OSmile
Hop, en De Bakker ook alweer weg. Dat zei ik, die dingen zijn zo lastig te voorspellen.
En ook Lee verliest, wat een slachting :lol:
Leuk spel dit :Big Grin
mindlight Wrote:En ook Lee verliest, wat een slachting :lol:
Lee heeft niet eens gespeeld, die kapt er ook mee volgens mij.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En ook Lee verliest, wat een slachting :lol:
Lee heeft niet eens gespeeld, die kapt er ook mee volgens mij.

Perfecte pick van mij weer dus Icon_twisted !

Volgend jaar vanaf week 1 beginnen en dan de FCM opstarten :wink:
Ahh, ik zag alleen dat die Kim gewonnen had op MTF, en niet van wie. Maar het lijkt me verstandig dat hij stopt ja, hij is al een jaar of 2 niets meer.
Thiemo stond trouwens wel 5-3 voor in de 3e set :|
Ik zag het ja, zonde!
Dolgopolov er ook alweer af, en duidelijk ook.
Oef, dan wordt dit geen topweek vrees ik.
Juist wel. Werd eens tijd dat die Donskoy iets ging doen Big Grin
Gaan we volgend jaar een ForumChallengerManager erbij doen?
Dat we in het begin klein houden, zoals ik het eerder met FTM ook deed, via excell schema?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41