FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Vandaar deze trial-periode, maar het lijkt erop dat dat een goed idee is. Misschien was Ad's plan zo gek nog niet. :8:
Seoul: Devvarman - Lee, Lee wint
Sao Paulo: Bellucci - Lapentti, Bellucci wint
Seoul: Baghdatis - De Bakker, Baghdatis wint
Sao Paulo: Bellucci - Chela, Bellucci wint
Seoul: Devvarman - De Bakker, De Bakker wint
Sao Paulo: Bellucci - Ventura, Bellucci wint
Ik zou dus zeggen, kijk bij een gelijke stand naar het aantal gepollde finalisten dat in de SF gestrand is, en vanaf daar naar beneden of zo. Of allemaal 1 punt geven, dat kan ook, misschien zijn dit wel uitzonderingen. Als je een goed voorspelde winnaar van een challenger nou 3 punten geeft en een finalist 1, misschien is er dan minder gelijke stand...
Seoul: Levy - Soeda, Soeda wint
Sao Paolo: Mello - Ventura, Mello wint
Leuk spel gasten....
Seoul: Baghdatis - Lu, Baghdatis wint
Sao Paolo: Bellucci - Lapentti, Lapentti wint
Ad Wim Wrote:Seoul: Levy - Soeda, Soeda wint
Sao Paolo: Mello - Ventura, Mello wint

Bellucci teruggetrokken?
Niet dat ik weet.
oke.
je had namelijk eerst wel bellucci.
Sijsling treft Levy in Seoel

SEOEL - Igor Sijsling heeft zich met succes gekwalificeerd voor de grote Challenger in Seoel (125.000 dollar). De Nederlander versloeg in de derde en laatste kwalificatiewedstrijd

In de eerste ronde treft Sijsling de als zevende geplaatste Harel Levy. De Israëliër staat 137e op de wereldranglijst.

Thiemo de Bakker speelt ook in de Zuid-Koreaanse hoofdstad. De hoogstgeplaatste Nederlander op de wereldranglijst (111) is als derde ingeschaald in Seoel. Hij speelt tegen Martin Klizan uit Slowakije, de nummer 237 van de wereld. Mocht De Bakker minstens de halve finales halen, dan is hij zeker van rechtstreekse plaatsing voor de Australian Open en nadert hij de top-100.
Tripplexxx Wrote:Leuk spel gasten....

Ja toch? Ik had jou dan ook eigenlijk wel als deelnemer van het eerste uur verwacht Smile
Reageer even op die post hierboven ML, dan kunnen de de scores bepalen en de stand uitrekenen.
Ik denk daar nog even over, het moment van uitschakelen vind ik namelijk niet echt een goed criterium, aangezien blessures en terugtrekkingen dan wel een erg grote invloed krijgen.
mindlight Wrote:
Tripplexxx Wrote:Leuk spel gasten....

Ja toch? Ik had jou dan ook eigenlijk wel als deelnemer van het eerste uur verwacht Smile

Vakantie, verhuizing, druk met werk...dan krijg je dat he....

Wist het niet dus, anders wel in natuurlijk... :wink:
buurs Wrote:Seoul: Baghdatis - Lu, Baghdatis wint
Sao Paolo: Bellucci - Lapentti, Lapentti wint

Van waar nu naar 5 weken wel mee doen?
Ad Wim Wrote:Ik zou dus zeggen, kijk bij een gelijke stand naar het aantal gepollde finalisten dat in de SF gestrand is, en vanaf daar naar beneden of zo. Of allemaal 1 punt geven, dat kan ook, misschien zijn dit wel uitzonderingen. Als je een goed voorspelde winnaar van een challenger nou 3 punten geeft en een finalist 1, misschien is er dan minder gelijke stand...

Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten?
Dat lijkt mij helemaal niet gek Hag.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Seoul: Baghdatis - Lu, Baghdatis wint
Sao Paolo: Bellucci - Lapentti, Lapentti wint

Van waar nu naar 5 weken wel mee doen?

naar of na? :8:

ik was iedere week te laat.

even warm draaien voor volgend jaar :wink:
Dat is te merken ja, want Baghdatis heeft zich al teruggetrokken :lol:
Ben blij dat ik hem vorige week ook had :wink:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zou dus zeggen, kijk bij een gelijke stand naar het aantal gepollde finalisten dat in de SF gestrand is, en vanaf daar naar beneden of zo. Of allemaal 1 punt geven, dat kan ook, misschien zijn dit wel uitzonderingen. Als je een goed voorspelde winnaar van een challenger nou 3 punten geeft en een finalist 1, misschien is er dan minder gelijke stand...

Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten?
Lijkt me prima Hag, en dan als aanvulling dat de weekwinnaar 2 punten krijgt voor de totaalstand en als het een gedeelde 1e plek is, ook gewoon 2 punten. Anders wordt het wel zuur als je punten gaat delen, dan is het verschil tussen weekwinst en niks te klein imo. Misschien 3 punten voor alleen en 2 punten voor gedeeld?
En als we dat laatste toepassen, is de score als volgt:

ML: 0
Hag: 4
CC: 4
Ad: 4
Undecided Topweek dus, maar ik vind het prima. Stand is imo niet echt relevant voor dit jaar, aangezien we (lijkt mij) volgend jaar echt van start gaan Smile
Dit is de stand na twee weken hè Wink
Huh? Ik heb toch een keer gewonnen?
Dat was toen we nog met z'n 2en deden, ik heb de stand genomen vanaf dat we het met z'n 4en deden. Anders had ik op kop gestaan, dat is ook weer zowat Wink
Ook prima, dan heb ik nog wat in te lopen. En dit jaar gaat toch nergens over, vandaar mijn experimentele picks.
Volgend jaar maar een mannetje of 10 bij elkaar zien te rapen..
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41