FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Volgende week is er een futuretoernooi in Apeldoorn ( 15k). Thiemo de Bakker zal spelen evenals Van der Duim en Westerhof en een heel zooitje subtoppers die de quali's gaan spelen.

Ik ga zeker kijken.
M. Trevisan 6 2 5

M. Middelkoop 1 6 7
Bellucci gaat verder waar ie gebleven was en wint met 4 en 2 van Berdych...
Ja maar dat is een week te laat Wink
middelkoop verliest met 6-3 6-2 van mariano puerta
Puertaaaaaa \Big Grin/
Alleen Verkerk deze week in Milaan op gravel. De rest zal zich wel voorbereiden op Rosmalen. Ben benieuwd wie daar de WCs krijgen. Ik neem aan dat Verkerk er toch wel eentje krijgt...
Ad Wim Wrote:Alleen Verkerk deze week in Milaan op gravel. De rest zal zich wel voorbereiden op Rosmalen. Ben benieuwd wie daar de WCs krijgen. Ik neem aan dat Verkerk er toch wel eentje krijgt...

Ik geloof dat ik ergens een berichtje tegenkwam dat hij niet zonodig naar Rosmalen hoefde. Hij wil liever in zijn ritme blijven op gravel.
Dat kan natuurlijk, maar elk ATP-toernooi is toch meegenomen en in Rosmalen kan hij volgens mij best wel wat gasten hebben...

Misschien had ie ook quali's van Warschau kunnen spelen, maar hij blijft blijkbaar toch liever bij die challengers voorlopig.
waarom zou hij niet. Als hij er nou eens van die chalengers 3 op rij zou winnen heeft ie wat te zoeken bij de toernooien. Anders gewoon daar blijven spelen
Ben het met Boca eens .. doe maar eens wat wedstrijdritme op en win wat rondjes. Heb je meer aan dan een 1e ronde nederlaag op Gras, waar gewoon de halve wereldtop speelt om voorbereiding voor Wimbledon te doen.
Verkerk wint prima van Polansky met 3 en 4, maar wordt vervolgens geveegd door Andujar. Toch weer jammer. Andujar is prima op gravel, maar wel slechts de nummer 143 van de wereld, en Verkerk mikt nog een stukje hoger dan dat. Dan is dit toch wel tegenvallend...
6-1 6-2 is inderdaad wel erg kansloos. Misschien begint Martin toch ook wat vermoeidheid te voelen. Toch redelijk veel toernooien gespeeld de laatste tijd. Even een rust periode om dan weer naar een niveau hoger te klimmen lijkt mij een goed idee.
Boy Westerhof heeft zich geplaatst voor de 150k ( dollar) challenger van Braunschweig(Dui). Speelt in de eerste ronde tegen wildcardspeler Jeremy Jahn(Dui, 1083).

Ik heb Westerhof vorige week zien verliezen van Melle van Gemerden. Was een aardig potje. Thiemo de Bakker won het toernooi. Komende week weer een future in eigen land in Alkmaar. Ook Thiemo de Bakker is daar weer van de partij.
Huta Galung won gisteren in Cordenons van Starace!
Middelkoop daarentegen ging er hard af tegen Cuevas.
SAMARKAND - Boy Westerhof is er niet in geslaagd de kwartfinales te bereiken van het challengertoernooi in Samarkand. De Nederlandse tennisser was woensdag in de tweede ronde kansloos tegen de Oezbeek Denis Istomin, die voor eigen publiek als tweede is geplaatst: 3-6 1-6.


Westerhof is laatste tijd wel goed bezig.
Hij staat inmiddels 332 van de wereld.
In januari was dit nog rond de 600 volgens mij.
Huta Galung verslaat Granollers =D>

SEGIOVA - Tennisser Jesse Huta Galung heeft donderdag de kwartfinales bereikt van het challengertoernooi in het Spaanse Segovia. De Nederlander versloeg in de tweede ronde de Spanjaard Marc Granollers in twee sets: 6-3 7-6 (4).

Granollers was in eigen land als tweede geplaatst. Huta Galung speelt nu tegen de Oekraïner Sergei Stachovski voor een plek in de halve eindstrijd.
Zou iemand hebben zitten lachen bij een DF van Marcel? :8:
mindlight Wrote:Zou iemand hebben zitten lachen bij een DF van Marcel? :8:

Wie is op dit moment in de buurt van Spanje...

Ad Wim :8:
In de 1e ronde versloeg hij volgens mij Andujar. Ook uitstekend.
Klopt, maar het is wel op hardcourt, dat plaats het al iets meer in perspectief.
mindlight Wrote:Zou iemand hebben zitten lachen bij een DF van Marcel? :8:

denk t niet dan had marcel wel gewonnen Wink
koning ook verrassend goed bezig =D>
Thiemo de Bakker heeft de smaak te pakken =D> =D>

In de 100K( dollar) challenger van Manerbio staat hij in de kwartfinale na een 6-3, 6-3 overwinning op Boris Pashanski( ATP 130).
Op gravel dus, nette prestatie! =D>
Yep op gravel, maar hij heeft na zijn blessure alles op gravel gespeeld. Is echt goed bezig en komt richting top 200. Nu tegen Junqueira(1) of Di Mauro.

Wessels speelt tegen C.Rochus in de tweede ronde.
Beide moet kunnen. Junqueira won vorige week 2 potjes, maar verloor de weken ervoor 2 keer eerste ronde (terwijl hij daar weer voor 3 finales haalde, de vorm is tanende dus). Di Mauro is sowieso op z'n retour. Stond begin 2007 nog top 100, nu rond de 350.
Di Mauro komt volgens mij terug van schorsing
Westerhof wint van Marc Lopez =D>

Vandaag was het een lange wedstrijd tegen Lopez uit Spanje, ranking 221. Ik stond vandaag goed te spelen en won in 3 sets van Lopez. In de 1e set kreeg ik op 5-4 voor mij een setpunt en nog meerdere kansen maar die wist ik niet te pakken. Van 5-4 verliep het naar 5-7. Dit was even balen. In de 2e set kwam ik een break voor maar gaf ie snel weer stom uit handen. Op 6-5 voor mij wist ik hem nogmaals te breaken en hiermee won ik de 2e set. In de 3e set kwam ik al snel een break voor en gaf deze voorsprong niet meer uit handen. Morgen zal ik de 2e ronde spelen.
buurs Wrote:Di Mauro komt volgens mij terug van schorsing

Dat is waar ja, heb je gelijk in Buurs. Di Mauro was volgens mij het eerste slachtoffer van de heksenjacht van de ATP naar gokkers. Vanaf september 2007 tot afgelopen juni geschorst geweest.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41