FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Westerhof is een getalenteerd tennisser, schrijven is niet helemaal zijn ding....

M'n kleine neefje van 10 schrijft nog beter.... :o
Het wordt Di Mauro, hij wint met 6-2 4-6 7-5 van Junqueira.
Westerhof naar de kwartfinale =D>

2e ronde San Sebastian
08-21-2008
Vandaag heb ik gewonnen van Crugnola,288 ranking. Hij wist vorige week nog de finale te halen in de Challenger in Italie. Ik speelde erg goed vandaag en het werd 6-3 6-0. Morgen of misschien zaterdag ivm de regen zal ik de kwartfinale spelen tegen Andujar,de Spanjaar staat momenteel 104 op de ATP ranking. Hij had geen moeite met zijn vorige 2 tegenstanders.
De ene helft van Nederland is geblesseerd, de andere helft speelt verrassend goed. Koning en Westerhof presteren goed en De Bakker gaat als de brandweer...
die westerhof bevalt me wel, qua resultaten dan. maar die stukjes op zijn website. laat dan een familielid of vriend er op wat opzetten.
centre court Wrote:die westerhof bevalt me wel, qua resultaten dan. maar die stukjes op zijn website. laat dan een familielid of vriend er op wat opzetten.
Vind het juist wel leuk, lekker nuchter
Een echte Drent :wink:
De Bakker- Di Mauro 7-6, 2-6 en 4-6 Sad
Ai, das jammer Sad, maar hij gaat nog mooie dingen laten zien.
Nick vd Meer wint van Luczak in Alphen, netjes!

Ook Wessels en Middelkoop winnen. De wat lager geklasseerde jongens verliezen helaas.
De Bakker, Huta Galung en Koning ook door, netjes.

Pospisil geeft op tegen Middelkoop bij 5-1 achterstand in de derde set. Wat een loser.
_Tampie Wrote:De Bakker, Huta Galung en Koning ook door, netjes.

Pospisil geeft op tegen Middelkoop bij 5-1 achterstand in de derde set. Wat een loser.

Dat vind ik nou ook. Hoe vaak zie je niet dat iemand opgeeft bij zo'n stand, echt hemeltergend. Daarvoor zouden ze nou een boete moeten introduceren.
Thiemo de Bakker- Fernando Vicente 6-3 6-3 =D> =D>
Jesse Huta Galung(3) - Matwe Middelkoop 7-5 2-6 6-2
Peter Wessels - Nick van der Meer(WC) 3-6 6-1 6-2
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:De Bakker, Huta Galung en Koning ook door, netjes.

Pospisil geeft op tegen Middelkoop bij 5-1 achterstand in de derde set. Wat een loser.

Dat vind ik nou ook. Hoe vaak zie je niet dat iemand opgeeft bij zo'n stand, echt hemeltergend. Daarvoor zouden ze nou een boete moeten introduceren.

Ja inderdaad. Het is alleen lastig een grens te trekken wanneer je wel en niet door kan. Bijv. Verkerk op de Dutch Open; als dat bij 5-1 derde set gebeurt is het toch erg lullig als hij nog een game MOET spelen.
mwa denk dat t wel aardig aan te tonen is wanneer iemand zich aanstelt of wanneer iemand echt iets heeft. Als iemand echt iets heeft schreeuwt ie t wel uit van de pijn. Als iemand al 5 games loopt te strompelen kan ie die ene extra game ook nog wel aan.
Huta Galung- De Bakker 63 36 75
Golubev - Wessels 62 62 Sad
Haase is weer terug op de baan. Speelt deze week een challenger in Slovenie en is als eerste geplaatst. Speelt tegen Aldi. Ook Wessels is van de partij.

Middelkoop speelt in Frankrijk, Huta Galung en Frantzen (Q) in Sevilla en Koning in Oekraine.
Haase ook meteen opgeroepen voor de DC volgende week. Hopen dat hij fit blijft en wat wedstrijdjes wint deze week, dan maken we een goede kans. Ook als hij niet compleet fit is, hebben we met Huta Galung en De Bakker ook twee jongens in vorm op gravel.
Ad Wim Wrote:Haase ook meteen opgeroepen voor de DC volgende week. Hopen dat hij fit blijft en wat wedstrijdjes wint deze week, dan maken we een goede kans. Ook als hij niet compleet fit is, hebben we met Huta Galung en De Bakker ook twee jongens in vorm op gravel.

Tja die Lee is niet veel op gravel. Ik ben benieuwd of het voor Haase niet te vroeg komt. De kans is wel aanwezig dat hij Haase alleen op vrijdag gebruikt natuurlijk.
Haase moest even op gang komen, maar sleept hem er uiteindelijk uit tegen Aldi: 1-6 7-5 6-2
As usual weer in 3 =D>
Stond 6-1, 5-4 40-15 voor die Italiaan, maar Haase pakt hem alsnog. Typisch Haase... =D>
Huta Galung geeft op, als dat maar niet ernstig is...

Koning verliest zeer verdienstelijk 75 3e set van Petzschner.
Haase- Haider Maurer 63 61
Middelkoop verslaat Llodra op hardcourt in eigen land, 6-7 6-3 7-6. :eeeek: =D>
Netjes hoor! =D>
Haase wint 64 64 van Zemlja en staat in de halve finale. Speelt tegen Giancarlo Petrazzuolo(Ita, 259) voor een plek in de finale.
Overdune Wrote:Middelkoop verslaat Llodra op hardcourt in eigen land, 6-7 6-3 7-6. :eeeek: =D>
nu tegen Mahut....
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41