FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Grappig dat een paar challengers meer doet als een TMS tegenwoordig... :lol:
Nee man, dit zijn enkele pagina's geneuzel, dat TMS topic loopt veel harder. Maar dit krijg je met die speeltijden in Azie.
mindlight Wrote:Nee man, dit zijn enkele pagina's geneuzel, dat TMS topic loopt veel harder. Maar dit krijg je met die speeltijden in Azie.
Ok...
Ik vond het al geneuzel inderdaad...Roepen wie er in een finale komt van top 100 tot 300. Dat is bij een TMS al onmogelijk laat staan bij challengers.
Mwa, dat was niet wat ik onder geneuzel verstond eerlijk gezegd, het een beetje elkaar afkatten vind ik geneuzel, het spel op zich niet. Daarbij vind ik challengers gewoon leuker dan een de grote toernooien, heeft voor mij net wat meer charme. Zo op een zondagochtend een of andere rukfinale tussen 2 gasten kijken is gewoon mooi. Zeker als er ook nog iets (lees: eer) op het spel staat Smile
mindlight Wrote:Mwa, dat was niet wat ik onder geneuzel verstond eerlijk gezegd, het een beetje elkaar afkatten vind ik geneuzel, het spel op zich niet. Daarbij vind ik challengers gewoon leuker dan een de grote toernooien, heeft voor mij net wat meer charme. Zo op een zondagochtend een of andere rukfinale tussen 2 gasten kijken is gewoon mooi. Zeker als er ook nog iets (lees: eer) op het spel staat Smile
Ok...Dat verschilt dan inderdaad...
Een belangrijke Jupiler wedstrijd interesseert mij helemaal niks al staat er eer op het spel.
Daar heb ik dus hetzelfde, ik zie liever (als voorbeeld) Go Ahead-Zwolle dan Feyenoord-Ajax.
Je kunt ook overdrijven ML. :wink:
En Koolmans, je hoeft hier ook niet te kijken he :Big Grin
In tijden wanneer het niet zo goed gaat met FTM ben je blij wanneer Anderson en Bakkertje wel presteren :Tongue
ML: 4 man over, 2 winnaars
Ad: 7 man over, 4 winnaars
CC: 3 man over, 1 winnaar
Hag: 6 man over, 4 winnaars
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Anderson en Malisse beide door =D>

Zo slecht als Adje met FTM gaat, zo goed gaat hij hier. Hij ontpopt zich trouwens wel als ontzettende Buurs door op safe te gaan met hooggeplaatste spelers. :razz:

Ad Wim Wrote:Ik safe? Volgens mij hebben jullie net zoveel hooggeplaatste spelers als ik.

Jammer van Ouanna, op blessures is niet te managen...

Nou Ad, je bent inderdaad wel heel erg op safe gegaan, 2x de nummer 1 geplaatst, 2x de nummer 2 geplaatst, 3x de nummer 3 geplaatst, en 3x de nummer 4 geplaatst. Undecided

Dan hebben wij toch echt minder hooggeplaatste (en zelfs ongeplaaatste spelers) gasten
Puntensysteem...nr. 1 slechts 1 punt bij overwinning en ongeplaatste speler 9 punten... :lol:
Nee, dat is ook niks, je moet gaan voor wie je denkt dat wint, en als dat altijd de nr 1 geplaatst is, succes! Het zijn geen TMS toernooien, zo vaak wint de nr. 1 geplaatst niet.
Jajaja, blablabla, eens kijken wie er aan het eind van de week bovenaan staat. Jullie nemen Nieminen en Maximo, de twee nummer 1 geplaatsten die ik niet heb, en die verliezen nou net vroeg :lol:

En in challengers, zeker in challengers tijdens grote ATP-weken waar er dus vaak hooggeplaatsten zitten in de challengers, komt de nummer 1 geplaatst juist vaak heel ver.
Ad Wim Wrote:Jajaja, blablabla, eens kijken wie er aan het eind van de week bovenaan staat. Jullie nemen Nieminen en Maximo, de twee nummer 1 geplaatsten die ik niet heb, en die verliezen nou net vroeg :lol:

En in challengers, zeker in challengers tijdens grote ATP-weken waar er dus vaak hooggeplaatsten zitten in de challengers, komt de nummer 1 geplaatst juist vaak heel ver.

Nieminen was inderdaad een grote gok, en blijkbaar nog niet zo fit als ik hoopte. Maar jouw stelling dat wij net zo veel hooggeplaatsten hebben als jij, dat klopt dus niet Smile
Nu even niet de tijd, maar ik ben benieuwd als je kijkt naar nummer 1 en 2 geplaatst, of ik dan nog steeds de meesten daarvan heb.
mindlight Wrote:ML: 4 man over, 2 winnaars
Ad: 7 man over, 4 winnaars
CC: 3 man over, 1 winnaar
Hag: 6 man over, 4 winnaars

=P~
Ad Wim Wrote:Nu even niet de tijd, maar ik ben benieuwd als je kijkt naar nummer 1 en 2 geplaatst, of ik dan nog steeds de meesten daarvan heb.

Dat weet ik zo ook niet, dat bestandje heb ik thuis staan, kan ik het zo in opzoeken. Maar niemand onder de nr. 4 geplaatst zegt wmb al genoeg.
BOEM, 6-1 6-4 Dolgopolov Notworthy
mindlight Wrote:BOEM, 6-1 6-4 Dolgopolov Notworthy

tegen de welbekende Kudryavtsev Undecided
Die is weldegelijk bekend!
Tom Haggeman is ook bekend. Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt :wink:
Ik ken wel een Haggerman.... :-k
Moet je mij eens vertellen wie dat is?
Zijn bijnaam is Heggie.
De humor is weer fantastisch in Emmen. ](*,)
Goed mannen, succes de rest van de week, ik ga proberen maandag nog even wat nieuwe picks te doen vanuit een internetcafe en anders sla ik een weekje over hier.
Davai Oleksandr morgen! =D>
Hup ML! Veel plezier.
de Bakker in drie sets eraf tegen Dodig! (terug op aarde?)
7-5 6-7 2-6 ofzo toch? Kan gebeuren, dit was ook op HC, op gravel is ie niet te pakken op dit niveau. :8:
Boy Westerhof, als 3e geplaatst, heeft zich op solide wijze weten te plaatsen voor de halve finale van het grote futuretoernooi in Lagos (Nig)($15.000+H).
De 23-jarige Nederlander was vandaag in de kwartfinale met 6-2, 7-5 de baas over John-Paul Fruttero (VS, 903).
Morgen staat Westerhof voor een plaats in de finale tegenover de als 6e geplaatste Valentin Sanon (Ivo, 689).
Orleans: Chardy – Malisse, winst Chardy
Santiago: Chela – Ventura, winst Ventura
Calabasas: Levine – Giraldo, winst Levine
Florianapolis: Kavcic – Gimeno, winst Gimeno
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41