FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
We hebben een quali-draw: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2010/2207/qs.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2010/2207/qs.pdf</a><!-- m -->

Vrijwel net zo sterk als die van IW.
Simon - Gasquet in de eerste ronde van een challenger Undecided .
Stepanek de enige WC van naam, ook meteen als 1e geplaatst.

Wel gewoon 250-waardig.
Toch al een aantal verrassingen in R1, Harrison wordt geveegd door Giraldo, en Chela verslaat Schuettler. De oude Duitser lijkt maar beter te kunnen stoppen.
Harrison speelde voor het eerst in maanden echt slecht las ik, zonde. Schuettler kan idd beter stoppen. Opvallend vond ik toch wel de winst van Chardy tegen de tricky Reynolds, Jim is serieus op de weg terug.

En ik vond Simon-Chardy toch ook wel vrij verrassend, zeker zo dik.
Gasquet bedoel je Wink. Maar inderdaad, daar had ik ook niet op gerekend.
Nou, het is eindelijk zover, Tomic gaat challengers spelen. Napels gaat het worden, en mag in de eerste ronde direct tegen de als tweede geplaatste Lorenzi. Ben benieuwd.
Lijkt me een goede kans op een stunt.
Napoli:
Starace def. Lorenzi

St. Brieuc
Granollers def. Gabashvili
Ik zit met Fatima aan een pokertafeltje, moet ik haar nog wat vragen over Raemon? :8:
Is het online? Dan lijkt me er niet zoveel aan...
Ad Wim Wrote:Is het online? Dan lijkt me er niet zoveel aan...

haha ja online. Live was beter geweest ben ik met je eens.
mindlight Wrote:Nou, het is eindelijk zover, Tomic gaat challengers spelen. Napels gaat het worden, en mag in de eerste ronde direct tegen de als tweede geplaatste Lorenzi. Ben benieuwd.
Hij verliest uiteindelijk toch wel heel hard van Lorenzi. 5 van de 9 games gebroken en in 2 andere ook nog bps tegen. 11% gemaakt op 2e service. Voorlopig geldt het 'alleen in Australië presteren' nog steeds...
Klopt, maar vergeet niet dat dit een van zijn eerste potten op gravel is. Conclusies wilde ik hier nog maar niet aan verbinden, zeker omdat de loting vrij lastig was.
Ik verbind ook nergens conclusies aan, maar het is wel matig en onderschrijft nog steeds wel bovenstaande. De loting vond ik juist wel goed. Maar we zullen zien hoe het verder gaat nu. Of ie iig blijft spelen.
Kopen?
Sorry, niet te koop.
Lorenzi verliest nu weer dik. Dat zet de nederlaag van Tomic in perspectief, wat ik dus gisteren ook al zei.
Zo zou je het kunnen zien ja. Ik geloof eigenlijk dat de tegenstand van gisteren er niet zoveel toe deed, die jongen ziet bij wijze van spreken voor de tweede keer gravel in zijn leven. Het is voor hem zaak gewoon te blijven werken op die ondergrond en het bijvoorbeeld volgende week weer te proberen.
Dat kan ik me niet voorstellen. Hij heeft toch ook wel meegedaan aan junioren RG?
Goed punt, al werd hij daar voor zijn doen steeds vroeg uitgeschakeld.
Tomic gaat het weer proberen, deze week in de kwalificaties van Monza, waar hij in de eerste ronde de Duitse prijsvechter mag verslaan.
Kijk, dat zien we graag. Hij had ook qualis voor Casablanca kunnen spelen nl, met zijn ranking.
Hij verliest van Aldi in 3 sets, dit schiet niet op zo...
Pfff dramatisch voorlopig dus.
Wildcard voor Tomic voor Monte Carlo. Waanzin als je het mij vraagt ](*,)
Zeg dat ja! De andere aan Bolelli, nou ook niet echt een logische keuze...
Ik vind het prima dat ze Tomic een WC geven voor (quali's van) challengers, maar voor een TMS na 2 potjes vrij dik te hebben verloren op challengerniveau? Undecided

Bolelli is inderdaad ook raar.
Je kunt nu iig niet meer zoveel zeggen over de WCs van Harrison Wink
Nou, daar ben ik evenzeer kritisch over, en dat blijf ik ook. Alleen dit is nog minder gegrond dan die van Harrison.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41