FTM Forum

Full Version: Challengers/satellites etc
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Jij hebt er twee goed, dat is netjes, al was Cuevas niet al te moeilijk. Maar slechts 3 en 2 van de 8 finalisten vind ik persoonlijk wat mager voor ons challengerkenners Wink

Maar goed, het zijn ook lastig te voorspellen toernooien vaak.
Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen:

Tashkent: Dolgopolov jr. vs Gabashvili, winst Dolgopolov jr.
Asuncion: RRH vs. Capdeville, winst RRH
Rennes: Falla vs. Brands, winst Brands
Tiburon: Levine vs. Salamanca, winst Levine
Kolding: Nieminen vs. Koubek, winst Nieminen
Ad Wim Wrote:Jij hebt er twee goed, dat is netjes, al was Cuevas niet al te moeilijk. Maar slechts 3 en 2 van de 8 finalisten vind ik persoonlijk wat mager voor ons challengerkenners Wink

Maar goed, het zijn ook lastig te voorspellen toernooien vaak.

Zeg dat! En Levine dus al gewonnen? Dan ben ik wel tevreden hoor, hoewel er dus inderdaad 5 niet voorspelde finalisten bij zaten. Deze week is nog lastiger imo.
Nee, Cuevas en Gimeno. Levine gaat natuurlijk verliezen van held Giraldo!
Ahh Gimeno had ik overheen gekeken, in dat geval heb ik zelfs kans op 3 winnaars, en dan is het gewoon een topweek qua voorspellingen!
Dat is ook wel zo, maar de rest van de finalisten lagen er toch echt wel heel vroeg uit, van ons beiden...
Yep, maar het gaat om de winnaars natuurlijk, of de rest er in R1 of in de SF uitvliegt doet er weinig toe Wink
Maar ik zie graag jouw voorspellingen voor deze week weer tegemoet, en het zou leuk zijn als CC, Tripple, en andere geinteresseerden ook een lijstje zouden posten.
Nou dan, 1-1 de tussenstand, en daar gaan we weer:

Tashkent: Baghdatis - Istomin, winst Baghdatis
Asuncion: Ventura - Capdeville, winst Ventura
Rennes: Ouanna - Anderson, winst Ouanna
Tiburon: Russell - Kim, winst Russell
Kolding: De Bakker - Darcis, winst De Bakker
Kim?! :8:
Ja, bij gebrek aan beter daar onderin. Denk niet dat Giraldo het 3 weken achter elkaar kan.
Salamanca man, die is in topvorm! Maargoed, wel leuk deze verschillen, ik ben benieuwd. En 1-1 de stand, tellen wie die vorige voorspelling ook mee, die slechts over 1 challenger ging? Nja is wel goed trouwens, dan houden we het bij. Aantal winnaars is doorslaggevend, en bij een gelijke stand telt degene met de meeste correcte finalisten?
Tja, maar kan Salamanca het ook op HC, ik moet het nog zien...

En ik zat er toen wel heel erg bovenop, dus dat punt leek me wel verdiend :razz:
Mwa, ok, we houden het erop, dan hou ik het er maar op dat ik voorsta op doelsaldo Wink
Tashkent: Baghdatis - Stakhovsky, winst Baghdatis
Asuncion: Gonzalez- Gimeno, winst Gonzalez
Rennes: Mahut- Brandts, winst Mahut
Tiburon: Youngh- Witten, winst Young
Kolding: De Bakker - Rochus, winst Rochus

Geen idee of er al wedstrijd gespeeld zijn maar op steveg stond nog niks en daar heb ik de lotingen bekeken. Beetje op gevoel gekozen. Succes ML en Ad.
Tashkent: Baghdatis - Gabas
Asuncion: RRH - Gimeno
Rennes: Malisse - Anderson
Tiburon: Young - Kim
Kolding: de Bakker - Darcis

Hop! :-({|=
Kijk, tof mannen, nu wordt het een mooie competitie!
Zijn er überhaupt al spelers die door ons getipt zijn naar huis?
Er is pas weinig gespeeld vandaag, dus nee. Maar Dolgopolov heeft wel op meesterlijke wijze gewonnen. Notworthy
Wat was daar meesterlijk aan dan?
Nieuwe ondergrond, even wennen, en er toch gelijk weer staan. Grote klasse Notworthy
:lol:
Dolgopolov heeft eraf tegen Baghdatis!

M. Baghdatis 6 6
S. Bubka 1 3 Notworthy
Dolgopolov gaat er helemaal niet af \Big Grin/
Op dit moment is de tussenstand:

1-1-0-0 Mindlight-Ad-CC-Haggie ?

Of beginnen we deze week, omdat CC en ik nu instromen? :wink:

Finalisten en winnaars allemaal 1 punt?
Ik laat mijn glorieuze winst van vorige week natuurlijk niet zomaar ontglippen, en CC deed de eerste week (die maar over 1 toernooi ging dat al bezig was), ook al mee.
Ik zou winnaars 1 punt voorstellen, en finalisten als een soort BV laten tellen.
jij/jullie beslissen... Smile
Ok, nou komt ie, ik stel voor een weekstand te doen, dus 2 punten voor de weekwinnaar, ongeacht het aantal challengers die week. Bij gelijkspel 1 punt, en anders uiteraard 0. Het gaat om het aantal goede winnaars, dus finalisten zijn alleen van belang om een gelijke stand te beslechten (en het ene punt wordt dus alleen uitgedeeld als ook het aantal correcte finalisten gelijk is).

Supersimpel, maar dat lijkt me wel verstandig aangezien het ook geen onduidelijkheid oplevert.
Eens! :Big Grin
Brands wint 6-2 6-2 Hakkuh
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41