FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ja ik ook, heb lang Stakhovsky gehad, maar door de Melzer/Darcis gok was dat niet langer mogelijk..
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:Dank je, het was idd moeilijk iemand anders te schrappen. Ben zelf niet kapot van het presteren van Gulbis en Ancic de laatste tijd, maar met een Murray die zeker gaat afzeggen moet een van deze twee daar de halve finale halen (of Troicki natuurlijk.. :| ). Het niet hebben van Safin is een gokje, z'n loting is niet moeilijk, maar hij kan er natuurlijk zomaar weer afvliegen tegen Rochus. Gasquet is eigenlijk m'n enige gok, die had ik normaal mss niet genomen. We gaan zien wat het wordt.

Bij MV heb ik hier trouwens de weekoverwinning behaald vorig jaar, oa door als een van de weinigen (twee dacht ik) Grosjean in m'n team te hebben.. [-o<
Waarom gaat Murray zeker afzeggen? Het zou misschien verstandig zijn, maar volgens mij heeft hij dat nog nooit gedaan. Hij is hier toch de titelverdediger, dan wil je toch altijd graag spelen.
Van Safin en Gasquet verwacht ik heel veel deze week. Safin die het goede gevoel weer een beetje te pakken heeft en een heel eenvoudige loting, en Gasquet die in eigen land zijn vorm van Tokio gaat overtreffen.
Opvallend verder dat zoveel mensen voor Cilic zijn gegaan. Als Hanescu zijn vorm van vorige week haalt, ligt Cilic er gewoon voor max. 5 punten uit.
En anders wel max 11 punten voor Cilic, Davy blijft niet zo dramatisch spelen voor thuispubliek neem ik aan.

En ik heb Safin ook wel, maar ik denk serieus dat hij het heel lastig gaat krijgen tegen Stakhovsky, ik vrees zelfs verliezen...

Ook in St. Petersburg presteert Davy nauwelijks iets en hij heeft hier, net als van Ginepri in Madrid, al een keer van Cilic verloren. Bovendien is Cilic gewoon goed in vorm, Davy niet.
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
andre Wrote:Haggie met 2 solokeuzes: Ginepri en Seppi

Ginepri redt het niet tegen Roddick denk ik, maar Seppi zie ik zo 11 punten halen (zelf ook nog een tijdje in m'n team gehad).
En tegen Grosjean die opeens weer opduikt moet ik het ook nog zien.
Seppi 11 punten? :o Die man is echt dramatisch in vorm, en speelt op een ondergrond die hem totaal niet ligt. Ik moet nog zien of hij Guez verslaat.

Precies, maar ik ging er voor het gemak maar even vanuit dat hij Grosjean wel verslaat. En over Seppi, in vorm is hij niet nee, maar ik moet nog zien dat Simon komt opdagen en dan heb je Guez, Monaco en een ll (de quali's stellen al geen reet voor), dus dat moet lukken.
Tja, dat dacht ik ook toen hij Mannarino trof een paar weken geleden en in de volgende ronde Clement of een of andere drol trof...
Kan ik de FTM teams ook bekijken zonder dat ik een account heb?
Nee Smile
Wat wordt de deadline voor de Masters? Ik neem aan voordat de Masters beginnen.
Giraldo en Ascione missen nog twee punten.
Omyaca gaat als een speer, dat wordt waarschijnlijk weer weekwinst. Vooral het gemis van Soderling kan mij nog lelijk opbreken.
andre Wrote:Giraldo en Ascione missen nog twee punten.
Vreemd, ik krijg het niet voor elkaar. 2 punten erbij voor C. Rochus lukt wel, maar Giraldo en Ascione blijven op 0 staan. Zal wel te maken hebben dat ze al uitgeschakeld zijn of zo, maar ik snap het niet...
Op dit moment

Buurs: -------------- +104
Omyaca: Del Potro, Verdasco, Zverev

Del Potro 12punten: Andreev, Nalbi/Becker, Lopez/Federer.... (Ik schat Potro op finaleplaats.. 24/38 extra punten)
Verdasco 12punten: Schuttler, Murray/Tipsa, Zrevev/Hanescu (Ik offer graag Schuttler en Tipsa op voor een finaleplaats)
Zverev 15 punten: Golubev gaat hij nog pakken en misschien stunten tegen Hanescu. Minimaal 10extra punten!

24 + 10 + 10 = 44 minimaal inlopen nog en wellicht meer!

buursje gaat eraan!! :-"
maar jij zal me iig niet inhalen. :^o

jij zal niet eens in de top 3 komen :lol:

ik heb idd een drama week.

en dan te bedenken dat mijn team van eerder op de dag incl. zverev, tipsa en elgin was... #-o

om half 10 nog maar even wat aanpassingen gedaan met mijn mobiel in de kroeg :|

maar goed, nu blijft het nog spannend.

ik denk dat potro nog 23 pnt. pakt
verdasco nog 10 en zverev gaat de finale denk ik halen... dus +23

dus verschil zal na deze week 48 punten zijn....
En volgende week weer een TMS.

De gs en TMS heb ik dit jaar super gepresteerd op de AO na.

Dus volgende week zal ik gewoon weer uitlopen.
48 punten, dat wordt zo'n angsthazenteam dat Omyaca je met 7-mijlslaarzen voorbij zal gaan.
wat denk je zelf?

omyaca is nog nooit zo dichtbij geweest qua klassering...

die heeft volgende week last van hetzelfde als Gasquet....
Ach, jij hebt het vorig jaar voor elkaar gekregen je nummer 1 positie bij de Masters Cup af te staan Undecided :lol:

Het is ook nu niet de vraag óf je nummer 2 wordt, maar wanneer...
mindlight Wrote:Ach, jij hebt het vorig jaar voor elkaar gekregen je nummer 1 positie bij de Masters Cup af te staan Undecided :lol:

Het is ook nu niet de vraag óf je nummer 2 wordt, maar wanneer...

ik zal je sterker vertellen: in de afgelopen 3 jaar stond ik 2 keer eerste tijdens de TMC :8:

Ik ga er dus ook dit jaar vanuit dat ik het in de laatste week weer weggeef en gewoon netjes 2e wordt :lol:

maar wie wordt dan 1e?

Tim-army, Ad Wim of toch Haggie Undecided
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ach, jij hebt het vorig jaar voor elkaar gekregen je nummer 1 positie bij de Masters Cup af te staan Undecided :lol:

Het is ook nu niet de vraag óf je nummer 2 wordt, maar wanneer...

ik zal je sterker vertellen: in de afgelopen 3 jaar stond ik 2 keer eerste tijdens de TMC :8:

Ik ga er dus ook dit jaar vanuit dat ik het in de laatste week weer weggeef en gewoon netjes 2e wordt :lol:

maar wie wordt dan 1e?

Tim-army, Ad Wim of toch Haggie Undecided

Mijn naam wordt toch nog genoemd :Big Grin
Naar mijn mening is Andre de grote winnaar van gisteren. Als Gasquet en Vliegen het hadden afgemaakt was het een heel ander verhaal geweest, maar nu heeft Andre met 16 punten voorsprong en Benneteau en Elgin tegen Verdasco en Soderling toch de beste papieren om dicht bij Buurs te komen.
Van Benneteau en Elgin verwacht ik verlies, en zeker Verdasco is nog een goede troef van je. Maar het mooie is, jullie komen hoe dan ook allebei dichter in de buurt van Buurs Hakkuh

Andre heeft wel een sterk team deze week inderdaad.
omyaca Wrote:Naar mijn mening is Andre de grote winnaar van gisteren. Als Gasquet en Vliegen het hadden afgemaakt was het een heel ander verhaal geweest, maar nu heeft Andre met 16 punten voorsprong en Benneteau en Elgin tegen Verdasco en Soderling toch de beste papieren om dicht bij Buurs te komen.

Buurs heeft ook Soderling

edit: ik zeg niets
verdasco en soderling hebben denk ik deze week meer potentie.
spelen vandaag beide cruciale potjes.


al weet je het nooit met benneteau.
hij lijkt in goede vorm.
Andre: Potro, Benneteau, Zverev, Elgin
Buurs: Soderling
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Naar mijn mening is Andre de grote winnaar van gisteren. Als Gasquet en Vliegen het hadden afgemaakt was het een heel ander verhaal geweest, maar nu heeft Andre met 16 punten voorsprong en Benneteau en Elgin tegen Verdasco en Soderling toch de beste papieren om dicht bij Buurs te komen.

Buurs heeft ook Soderling
Ik heb het nu even over de verschillen tussen Andre en mij. Om Andre voorbij te gaan moeten Soderling en Verdasco eigenlijk allebei winnen en mag Benneteau geen rare dingen doen. Ik heb daar niet heel veel vertrouwen in. En die Elgin kan natuurlijk ook zomaar winnen van Hanescu.
buurs Wrote:verdasco en soderling hebben denk ik deze week meer potentie.
spelen vandaag beide cruciale potjes.


al weet je het nooit met benneteau.
hij lijkt in goede vorm.

Wat jij denkt interesseert me niet.
Haggie Wrote:Andre: Potro, Benneteau, Zverev, Elgin
Buurs: Soderling

das idd niet verkeerd.

soderling moet dus winnen vandaag
Haggie Wrote:
buurs Wrote:verdasco en soderling hebben denk ik deze week meer potentie.
spelen vandaag beide cruciale potjes.


al weet je het nooit met benneteau.
hij lijkt in goede vorm.

Wat jij denkt interesseert me niet.

ok prutser
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Naar mijn mening is Andre de grote winnaar van gisteren. Als Gasquet en Vliegen het hadden afgemaakt was het een heel ander verhaal geweest, maar nu heeft Andre met 16 punten voorsprong en Benneteau en Elgin tegen Verdasco en Soderling toch de beste papieren om dicht bij Buurs te komen.

Buurs heeft ook Soderling
Ik heb het nu even over de verschillen tussen Andre en mij. Om Andre voorbij te gaan moeten Soderling en Verdasco eigenlijk allebei winnen en mag Benneteau geen rare dingen doen. Ik heb daar niet heel veel vertrouwen in. En die Elgin kan natuurlijk ook zomaar winnen van Hanescu.

Hanescu is wel echt in vorm en daarbij had hij 9vd10x verloren van Davy en heeft hier gewoon gemazzeld. Ik zie liever Roddick gewoon winnen omdat jij en Andre dan kans maken om Buurs nog te achterhalen. Of je nu 10 punten voor of achter Andre staat na deze week is mijnsinziens niet zo erg. Het verschil met Buurs moet kleiner worden voor jullie beide.

Andre en jij hebben de vorm te pakken en maken goede keuzes. Buurs heeft de laatste 2 weken vooral geluk gehad en deze week zie je gekke keuzes en faalt zijn team dus ook gewoon zonder geluk. Jij en Andre zullen strijden om de zege, Buurs mag op het laatste stukje podium plaatsnemen.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:verdasco en soderling hebben denk ik deze week meer potentie.
spelen vandaag beide cruciale potjes.


al weet je het nooit met benneteau.
hij lijkt in goede vorm.

Wat jij denkt interesseert me niet.

ok prutser

Hup Roddick!
misschien is het verstandig om volgende week samen te gaan overleggen wie wie neemt.

misschien kunnen jullie me dan verslaan :o Undecided