FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Canas een pure gok? Die was vrij goed op het Amerikaanse HC een tijdje geleden...
Volgende ronde eitje en RObredo is wisselvallig genoeg.
Waarom speelde Canas vorige week niet?
buurs Wrote:
kooltje Wrote:waarom geen volandri buurs? Wink
je denkt dat ie van almagro verliest

Ik denk dat Almagro het tegen Troicki al lastig gaat krijgen.
Volandri of Ancic/Murray zal hem sowieso pakken.

Ik denk trouwens dat Murray deze week weleens kan gaan verrassen :-k
Hij zal het best lastig gaan krijgen tegen Troicki, maar hij heeft nu weer een week rust gehad en dat doet altijd wonderen bij hem. Na een zware toernooiweek is het altijd slapjes bij hem, zo ook vorige week. Ik blijf erbij dat hij een van de beste gravelaars is, zeker dit seizoen.
En dit is toch juist het minst bezette kwart?! NEt of Volandri en Murray zo goed in vorm zijn :roll:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Canas een pure gok? Die was vrij goed op het Amerikaanse HC een tijdje geleden...
Volgende ronde eitje en RObredo is wisselvallig genoeg.
Waarom speelde Canas vorige week niet?
Ziekte, dus geen blessure...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:waarom geen volandri buurs? Wink
je denkt dat ie van almagro verliest

Ik denk dat Almagro het tegen Troicki al lastig gaat krijgen.
Volandri of Ancic/Murray zal hem sowieso pakken.

Ik denk trouwens dat Murray deze week weleens kan gaan verrassen :-k
Hij zal het best lastig gaan krijgen tegen Troicki, maar hij heeft nu weer een week rust gehad en dat doet altijd wonderen bij hem. Na een zware toernooiweek is het altijd slapjes bij hem, zo ook vorige week. Ik blijf erbij dat hij een van de beste gravelaars is, zeker dit seizoen.
En dit is toch juist het minst bezette kwart?! NEt of Volandri en Murray zo goed in vorm zijn :roll:

spelers zijn allemaal aan elkaar gewaagd in dit 1/8 deel.

Almagro, Volandri, Ancic, Murray en zelfs Melzer kunnen de kwart halen hier.
Vandaar weinig geinvesteerd.
Ik zie Almagro wel als lichte favoriet, maar ik heb de gok genomen.
Ik zal er vrijdag/zaterdag wel weer spijt van hebben. :|
Overdune Wrote:Haggie en ik zijn de enige met Montanes! :o Zou het dan...? [-o< :wink:

:-"
:8:
=D>
Chiel Montagne heeft in week 9 nul punten gekregen...
volgens mij krijgt hij 80% van de nr. laatst en dat is 80% van 69 = 55

Graag gedaan Chiel. :wink:
volgens mij krijgen de q in barca nog een 1 punt meer, dus traver krijgt er 5 en kuku.... 7
volgens adwim niet
Ik bekijk toevallig net ff de winnende score van Tim-Army in week 8. Er staat dat hij 145 ptn heeft, maar als ik het zelf optel kom ik op 200 ptn..
Inderdaad opmerkelijk. Heb je al gezien of dit vaker voorkomt?
welk toernooi was er die week? klopt t bij anderen ook niet? wat is t verschil met de andere spelers?
Geen idee, ik heb maar een paar andere scores van die week gecheckt, die klopten wel.
Masters toernooi van Miami dacht ik. Rest klopt zo op het oog wel. Welk verschil met andere spelers bedoel je?
nou ja heeft tim army andere spelers dan de mensen bij wie de score wel klopt? ik zie zo snel bij davydenko 100 staan, dus davydenko had dit toernooi gewonnen? en is dat verschil met een halve finale plek toevallig 55 punten?
Dat klopt ja, hij was de enige met Davy en de verdeling SF-F-W is 45-70-100. Dat zal het wel zijn dan.
Dus dat zijn zomaar 55 extra puntjes voor Tim. Apart dat hem dit zelf niet opgevallen is. :roll:
Haha nou idd Overdune
Prima week lijkt het te worden, maar een medaille wordt lastig als ik zo naar de stand kijk. Er vanuit gaande dat Bolelli van PHM verliest, dan moeten Ferrer en Gonzo beiden verliezen en dat gaat waarsch toch niet gebeuren. Dan gaat Haggeman me deze week voorbij :|
altijd die gekke haggeman weer he. :wink:
Inderdaad, en het zit hem deze week wederom eens niet tegen met Gonzalez, maar hij heeft ondanks dat alsnog een prima team hoor.
Ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben dat hij het zolang volhoudt.
Ad Wim Wrote:Inderdaad, en het zit hem deze week wederom eens niet tegen met Gonzalez, maar hij heeft ondanks dat alsnog een prima team hoor.
Ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben dat hij het zolang volhoudt.

Smile
Ik baal wel van de keuze voor Kohlschreiber om daarbij niemand anders te nemen (Bolelli/Seppi) en dat kost me nu wel een aantal punten. Ik had daarbij gehoopt dat Montanes Wawrinka zou pakken, maar helaas.. :x !

Gonzo,Ferrer,PHM gaan precies doen wat ze moeten doen... een finaleplek halen! :Big Grin

t.o.v. Woerdie;...... Gonzo/Ferrer/PHM + 13 vs Gremel/Bolelli
t.o.v. Andre;......... Gonzo/Ferrer....... + 8 vs Gremel/Bolelli
t.o.v. Kraai;...........Gonzo/PHM + 17 vs ----------
t.o.v. Omyaca;........Gonzo/Ferrer/PHM/Almagro + 24 vs Nadal/Gremel/Bolelli

en daarna komt Adje.. :Big Grin !

Kun je zien waar mijn missers liggen deze week.. Gremel en Bolelli :x
Ik baal vooral van deze, maandag om 2143 uur geplaatst:

Ad Wim Wrote:Wawrinka of Kohlschreiber :-k

Scheelt toch 26 punten en waarsch ook een medaille... Sad
Kan ik me voorstellen. verkeerde keuze #-o Wawrinka heb ik niet aan gedacht.

Nu Almagro die gremel eruit MOET gooien!!
Keuze van Omyaca voor Nadal lijkt niet echt de juiste...
Maar hij was ook dronken Wink
Je moet dat ook maar kunnen he, dronken je team maken.. Icon_twisted ! Notworthy
Ad Wim Wrote:Ik baal vooral van deze, maandag om 2143 uur geplaatst:

Ad Wim Wrote:Wawrinka of Kohlschreiber :-k

Scheelt toch 26 punten en waarsch ook een medaille... Sad

pfff, wat herhaal jij vaak :roll:

Vooraf is Kohl toch een veel logischere keuze :roll:
Ad Wim Wrote:Keuze van Omyaca voor Nadal lijkt niet echt de juiste...
Maar hij was ook dronken Wink
Ja, het heeft niet echt het gewenste effect. :|

Al heb ik wel een beetje pech dat een aantal alternatieven het net wel redden zoals Mathieu,Chela, Ferrer en in mindere mate Gonzo, anders had het nog wel goed kunnen uitpakken.