FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Misschien :razz:
Ik kan wel zeggen hoeveel spelers ik niet heb, als jij het ook zegt...
Ik denk trouwens dat er nu, juist doordat er nog niks gespeeld is, best wel veel dezelfde teams komen...
Ad Wim Wrote:Ik kan wel zeggen hoeveel spelers ik niet heb, als jij het ook zegt...

jij eerst :Big Grin
Ik heb er geen 6!
Ad Wim Wrote:Ik denk trouwens dat er nu, juist doordat er nog niks gespeeld is, best wel veel dezelfde teams komen...

ik denk juist dat het reuze meevalt.
je hebt ten 1e veel met een andere tactiek.

ten 2e weet je nog helemaal niks qua verrassingen etc.
er zijn nog 128 spelers in het veld, terwijl de teams tussen de 2 en 17 spelers zullen zitten denk ik.

dit gaat heel interessant worden.

hopen op 2 Buurs-weken [-o<
Ad Wim Wrote:Ik heb er geen 6!

ik heb er geen 5!!
Als je hoopt op Buurs-weken, heb je dus zeker verrassingen in je team staan!
Ik ga er ook maar eens voor zitten. Eens kijken of ik er wat van kan maken.
Ad Wim Wrote:Als je hoopt op Buurs-weken, heb je dus zeker verrassingen in je team staan!

ik ga voor een aantal verrassende keuze's inderdaad.
Tja, wat is eigenlijk verrassend in een schema waarin nog nisk bekend is... Dan ga je toch voor de spelers waarvan je denkt dat die een paar rondjes gaan winnen en dat zijn meestal geen verrassingen.

Ik denk dat jij voor Ferrer gaat... :-k
Ad Wim Wrote:Tja, wat is eigenlijk verrassend in een schema waarin nog nisk bekend is... Dan ga je toch voor de spelers waarvan je denkt dat die een paar rondjes gaan winnen en dat zijn meestal geen verrassingen.

Ik denk dat jij voor Ferrer gaat... :-k

we zullen zien.
laten we er maar over ophouden.

straks ontrafel jij mijn team nog :8:
Och, ik ken je inmiddels lang genoeg om zo ongeveer wel te weten waaarvoor je kiest.

Als je maar de keuzes van twee weken geleden maakt, en niet die van afgelopen week...
Ad Wim Wrote:Och, ik ken je inmiddels lang genoeg om zo ongeveer wel te weten waaarvoor je kiest.

Als je maar de keuzes van twee weken geleden maakt, en niet die van afgelopen week...

ik hoop dat ik de weg weer omhoog vindt.

ben ook wel benieuwd naar jouw team.

ik denk dat jij voor davy en nadal gaat met een hoop goedkope rukkers
buurs Wrote:ik hoop dat ik de weg weer omhoog vindt.

:lol:

Maar ff on topic. Ik ga jullie vast verklappen dat deze Roland Garros het toernooi wordt van de verrassingen. Gratis tipje van Tripplexxx.
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:ik hoop dat ik de weg weer omhoog vindt.

:lol:

Maar ff on topic. Ik ga jullie vast verklappen dat deze Roland Garros het toernooi wordt van de verrassingen. Gratis tipje van Tripplexxx.

bedankt voor de tip :wink:

hoe zou jou team eruit zien tripple?
Ik heb er 7, denk een standaard team
Moet ik voor Bellucci gaan Tripple?
Tja, verrassingen in welk opzicht? Dat de nummer 1 t/m 4 niet in de halve finale komen?
Ad Wim Wrote:Tja, verrassingen in welk opzicht? Dat de nummer 1 t/m 4 niet in de halve finale komen?

Er zal best een aantal verrassende uitslagen zijn, maar ik verwacht de top 3 zeker in de halve finale. De man die voor een verrassing kon gaan zorgen moet gelijk tegen Nadal....
Inderdaad ja, en een aantal andere floaters is geblesseerd (geweest) :|
Oke, de grote beslissing is genomen en ik ga nu ook niet meer terug.
Nu nog een paar kleine beslissinkjes...
Het lijkt mij erg moeilijk hier een team voor samen te stellen. Nadal is toch een zekerheidje, hij heeft gewoon 50% kans om het toernooi te winnen. Federer 33% en Djokovic 15%. 2% kans op een andere winnaar.
wie weet hoe het eigenlijk met de spelers staat die de laatste weken hebben opgegeven en nog niet weer hebben gespeeld?

almagro
baghdatis
gonzalez
_Tampie Wrote:Het lijkt mij erg moeilijk hier een team voor samen te stellen. Nadal is toch een zekerheidje, hij heeft gewoon 50% kans om het toernooi te winnen. Federer 33% en Djokovic 15%. 2% kans op een andere winnaar.

nadal 50% kans....

maak daar maar 80% van
buurs Wrote:wie weet hoe het eigenlijk met de spelers staat die de laatste weken hebben opgegeven en nog niet weer hebben gespeeld?

almagro
baghdatis
gonzalez
Zoek dat zelf maar uit Wink
Baghdatis is in bloedvorm Buurs, zekerheidje.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wie weet hoe het eigenlijk met de spelers staat die de laatste weken hebben opgegeven en nog niet weer hebben gespeeld?

almagro
baghdatis
gonzalez
Zoek dat zelf maar uit Wink

ik kan niet echt wat vinden.
die site's worden ook weinig bijgewerkt :|

maar goed, maakt ook niet zoveel uit :wink:
Overdune Wrote:Baghdatis is in bloedvorm Buurs, zekerheidje.

ok, thxs :8:
ik laat mijn team van gister staan.
gebeurt niet vaak dat de 1e ingeving blijft staan.

come on James, Carlos and Andy!!! :8: