FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Heb je zoveel spelers Buurs, en dan heb je Robredo niet? #-o

komt hij weer aan....

als ik voor zoveel ga, dan ga ik alleen voor spelers met echte potentie die 1500+ kosten.
1e ronde tegen Chela en 3e ronde tegen Davy...
ik zag hem dus max. 15 punten halen net als jij....
ik heb jou geen enkele keer gehoord dat robredo een goede keuze van haggie was.
en nu begin je weer achteraf met dat gekakel.

ik heb nooit maar dan ook nooit robredo overwogen.

feli haggie met je gedurfde keuze =D>
Tja, je kiest ervoor om Nadal niet te nemen. Maar in plaats daarvan neem je allerlei knakkers die zwaar underdog zijn in hun komende partij (Mahut, Darcis, Stepanek, Canas). Dat lijkt me dus niet slim. Had dat geld dan gespaard en iemand genomen die de halve finale kan halen, zoals Robredo aangezien die in het zwakste kwart zat, dan kun je een echte klapper maken. Althans, dat lijkt me toch het meest logisch om te doen.

En ik zag hem inderdaad waarschijnlijk niet meer dan 15 punten halen, maar je weet het dus nooit met Davy. Jij neemt Ancic toch ook, dus zo overtuigd was je niet van Davydenko, net als ik. En als Tommy zou winnen, zou hij ook een goede kans op de halve finale maken...
En ik ga dat risico natuurlijk niet nemen, aangezien ik niet zoveel budget meer over had en naast Nadal vooral kleintjes die al door waren wilde nemen.
En de weekwinst is nu wel binnen \Big Grin/
Ik gun het je natuurlijk van harte Buurs, gefeliciteerd. Toch leuk dat je weer de aansluiting hebt bij de top van het klassement. De vraag is alleen hoelang je die aansluiting houdt, als je zulke keuzes blijft maken...
Ad Wim Wrote:Ik gun het je natuurlijk van harte Buurs, gefeliciteerd. Toch leuk dat je weer de aansluiting hebt bij de top van het klassement. De vraag is alleen hoelang je die aansluiting houdt, als je zulke keuzes blijft maken...

Bedankt Ad.
Jammer van die laatste opmerking.
Toch ook weer een medaille...Als Djoko het toernooi wint gaat dat nog zilver worden...
Feli Buurs! Heerlijk gevoel altijd, zeker nu je zoveel meer punten hebt dan de rest. Mooie sprong maak je.
thxs overdune
Feli Buurs =D>
Geen Nadal dit keer, ik wil niet weer zo'n kutweek en er waren gewoon te veel mensen die ik wilde nemen...
G. Canas Hamburg 0 in 1015
I. Minar Hamburg 0 in 538
A. Martin Hamburg 0 in 337
J. Tipsarevic Hamburg 0 in 938
A. Montanes Hamburg 0 in 546
N. Almagro Hamburg 0 in 1305
M. Safin Hamburg 0 in 515
G. Simon Hamburg 7 in 940
L. Horna Hamburg 0 in 411
R. Nadal Hamburg 0 in 5930

verrassend ad! er waren juist te weinig mensen die ik wilde nemen deze week. ze zijn allemaal onzeker om uberhaupt 15 punten te halen.
R. Schuettler Hamburg 0 in 472
G. Canas Hamburg 0 in 1015
I. Minar Hamburg 0 in 538
I. Ljubicic Hamburg 7 in 1045
A. Martin Hamburg 0 in 337
J. Monaco Hamburg 0 in 1425
M. Granollers-Pujol Hamburg 0 in 662
A. Seppi Hamburg 0 in 743
A. Montanes Hamburg 0 in 546
N. Almagro Hamburg 0 in 1305
T. Robredo Hamburg 0 in 1400
M. Safin Hamburg 0 in 515
O. Rochus Hamburg 0 in 551
J. Benneteau Hamburg 0 in 570
G. Simon Hamburg 7 in 940
L. Horna Hamburg 0 in 411
Tja, klopt, maar ik wilde heel graag Monaco en Robredo. Die hebben lastige 1e rondes dus zullen weinig gekozen zijn, maar zie ik vrij zeker 15 punten halen met een goede kans op meer.

Geen Nadal omdat hij hier sowieso nog nooit gewonnen heeft en nog steeds 6000 kost. Dat is te veel voor 70 punten. En hij was geblesseerd vorige week, dus je weet het nooit...
Overdune als enige geen team, terwijl hij toch gisteravond nog op het forum was.
Hij was vannacht om half een nog hier op het forum, dus hij moet het gezien hebben...
Mijn keuze was trouwens

Schuettler, Minar, Monaco, Seppi, Robredo, Simon en Horna OF Nadal

Sowieso wilde ik eigenlijk Seppi, Monaco, Simon en Robredo gezien hun loting, maar die pasten er niet in als ik Nadal had. En Mina, horna en Schuettler lijken me leuke opvullertjes. Schuettler zal wel niks worden, maar ik kon niks anders met die 400 die ik over had...
Waarom Tipsarevic?
We zijn verdeeld deze week, 8 mensen met Nadal. Heel veel zal afhangen wat Rafa gaat doen deze week.
Wow, wat een week kan dit worden, maar 4 spelers echt vaak gekozen!

En Nadal maar 8x, maar wel door bijna iedereen in de top. Dat kan dus inlopen worden voor mij, maar ook terrein verliezen...
Dit wordt een week van alles of niets. Ik heb Rafa en Ferrer toch maar gekozen. Ferrer is uitgerust en ik hoop dat de blaren van Rafa verholpen zijn. Voor de rest 6 kleintjes waarbij ik wel wat verwacht van Acasuso
Stille Wrote:Dit wordt een week van alles of niets. Ik heb Rafa en Ferrer toch maar gekozen. Ferrer is uitgerust en ik hoop dat de blaren van Rafa verholpen zijn. Voor de rest 6 kleintjes waarbij ik wel wat verwacht van Acasuso
Heb je wel gezien dat hij tegen Almagro speelt in de 1e ronde?
Ja maar Almagro gaat niet spelen denk ik. Die jongen heeft een polsblessure en dat kan vaak lang duren
Of hij had gewoon geen zin in een 6-1 6-0 nederlaag. :wink:
Mijn echte troeven zijn Robredo en Monaco, 5 en 4x gekozen. Vooral Monaco zie ik hier de kwart halen en wellicht verder.

Als Djoko er zin in heeft en speelt, haalt Tommy niet meer dan 15 punten, maar dat weet je bij Djoko niet zeker na een toernooiwinst...

Verder moeten Ljubo, Minar, Granollers en Simon puntjes gaan sprokkelen en hoop ik dat Almagro zijn blessure fakete vorige week en dus gewoon speelt morgen...
Was wel een risicootje om die te nemen, maar met zijn loting moet de kwartfinale mogelijk zijn.
omyaca Wrote:Of hij had gewoon geen zin in een 6-1 6-0 nederlaag. :wink:
Dat zou heel goed kunnen, daar heeft ie wel een handje van.

Maar goed, het is wel een risico. Maar als hij redelijk fit is, hij heeft wel de laatste 6x van Acasuso gewonnen...
F. Verdasco Hamburg 0 in 1050
F. Lopez Hamburg 0 in 950
I. Ljubicic Hamburg 7 in 1045
A. Martin Hamburg 0 in 337
S. Bolelli Hamburg 0 in 631
R. Gasquet Hamburg 0 in 1690
A. Montanes Hamburg 0 in 546
J. Acasuso Hamburg 0 in 791
T. Robredo Hamburg 0 in 1400
J. Chela Hamburg 0 in 925
M. Safin Hamburg 0 in 515
O. Rochus Hamburg 0 in 551
J. Benneteau Hamburg 0 in 570
G. Simon Hamburg 7 in 940
L. Horna Hamburg 0 in 411
D. Ferrer Hamburg 0 in 2780
S. Bolelli Hamburg 0 in 631
A. Seppi Hamburg 0 in 743
A. Montanes Hamburg 0 in 546
J. Acasuso Hamburg 0 in 791
M. Safin Hamburg 0 in 515
O. Rochus Hamburg 0 in 551
R. Nadal Hamburg 0 in 5930
mindlight Wrote:F. Verdasco Hamburg 0 in 1050
F. Lopez Hamburg 0 in 950
I. Ljubicic Hamburg 7 in 1045
A. Martin Hamburg 0 in 337
S. Bolelli Hamburg 0 in 631
R. Gasquet Hamburg 0 in 1690
A. Montanes Hamburg 0 in 546
J. Acasuso Hamburg 0 in 791
T. Robredo Hamburg 0 in 1400
J. Chela Hamburg 0 in 925
M. Safin Hamburg 0 in 515
O. Rochus Hamburg 0 in 551
J. Benneteau Hamburg 0 in 570
G. Simon Hamburg 7 in 940
L. Horna Hamburg 0 in 411
Geen Nadal, dat had je al aangekondigd, maar dan Gasquet, Lopez, Chela en Acasuso? :roll:
ik kwam er totaal niet uit. Heb nadal genomen omdat hij nu gewoon gaat winnen. Verder wat kleintjes plus phm. Zal een gemiddelde week worden wanneer nadal wint! Mensen zonder nadal nemen naar mijn mening een te groot risico. Robredo en almagro bijvoorbeel, ik denk eerste ronde verliezen. We zullen het zien, ik ga nu weer de zon in en vanavond zien we het wel weerSmile
Gasquet gaat vlammen Icon_twisted
Gasquet doet het hier wel vaker goed en moet zo langzamerhand weer eens gaan presteren, Lopez en Chela zijn gokjes en met Acasuso anticipeer ik op afhaken van Almagro.