FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ventura vind ik inderdaad ook wel een zeer droevige speler. Die is echt ongelofelijk slecht. Montanes, tsja ik ben er ook geen fan van maar die wil nog wel eens presteren in dit soort tussendoorweken.
Ad Wim Wrote:Maar die haalt wel de finale van een challenger en Montanes verloor in de tweede ronde van Vassallo-Arguello :roll:

maar montanes pakte ook een set tegen federer.
Klopt, maar hij kan dus ook van heel veel gasten verliezen en hij staat dus echt niet zomaar even in de kwartfinale. Hij verloor ook vrij duidelijk van Tsonga...

En ik ik vind het wel jammer dat ik geen geld had voor Safin. Geef hem een goede kans tegen een niet fitte Gonzo. Nu maar hopen dat hij 'gewoon' van Karlo verliest...
waarom is gonzo niet fit?

om zijn zware schouder van vorige week?
dat was gewoon vermoeidheid.
Dat was niet de eerste keer dat hij last had van zijn schouder. Hij kwakkelt het hele seizoen al met blessures. Bovendien is Gonzo geen grasspeler en kan ie best verliezen van Bloomfield...
Omyaca heeft een goed team zeg, hij heeft de weekwinst al bijna binnen :o

Hij mist eigenlijk alleen maar Llodra...
mindlight Wrote:Hehe, Belucci moet de Tsonga van dit toernooi gaan worden heb ik al gezien :8: :-"
Hij maakte wel het meeste games tegen Nadal denk ik Wink
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Hehe, Belucci moet de Tsonga van dit toernooi gaan worden heb ik al gezien :8: :-"
Hij maakte wel het meeste games tegen Nadal denk ik Wink

Precies, blijf trots op die keuze Wink
Ad Wim Wrote:Omyaca heeft een goed team zeg, hij heeft de weekwinst al bijna binnen :o

Hij mist eigenlijk alleen maar Llodra...

hij mist murray :wink:
Tja, die gaat er toch af tegen Roddick, die toch wel gewoon fit blijkt te zijn...

En hij heeft wel Monaco en Mahut...
ik draai ook nog wel een lekkere week. ben pas voor 870 euro aan spelers kwijt. alleen zverev en hernych. en heb grote jongens als robredo, monaco, murray enz die de grote punten binnen moeten slepen. jongens als mahut en llodra mogen verrassen.
Robredo én Monaco?! :eeeek:
halve finalisten moeten er komen ad. daarnaast ga ik voor weekoverwinningen vanaf nu! Icon_twisted
Same here CC, daarom is Blake zo cruciaal. En Monaco speelt niet best deze week, maar haalt wel de punten voor je binnen.
centre court Wrote:halve finalisten moeten er komen ad. daarnaast ga ik voor weekoverwinningen vanaf nu! Icon_twisted
Ja oke, maar die moeten tegen elkaar in de halve en dat is het minste toernooi. Neem dan Blake, Gasquet of Nalbi of zo...
Maar CC heeft 1 vrijwel zekere finalist. Wel een prettige gedachte uiteraard.
Zo in vorm zijn die twee niet en als je weekoverwinningen wil halen, moet je toch juist spreiden?!
Daar zit ook weer wat in. Nja we zien het wel aan het einde van de week.
Ad Wim Wrote:Omyaca heeft een goed team zeg, hij heeft de weekwinst al bijna binnen :o

Hij mist eigenlijk alleen maar Llodra...
Hahaha, het grasseizoen is weer aangebroken \Big Grin/ Icon_twisted
Maar de weekwinst is nog lang niet binnen hoor, zitten nog genoeg vervelende spelers in voor mij.
Llodra is idd gevaarlijk, maar heb wel vertrouwen in Kiefer daar, dus hopelijk blijft het bij 11 punten maximaal.
Nou, het wordt nog spannend tussen jullie met morgen de clashes Kiefer-Llodra en Hernandez-Robredo. Denk echter dat Llodra en Robredo wel winnen, dus dan is CC toch de favoriet voor de weekwinst...
Llodra ga ik ook van winst uit idd. Robredo zal m ook wel pakken, maar dat is niet dramatisch. Blake moet minimaal de finale halen en het zou nog heel mooi kunnen worden. Maar dan moet wel alles meezitten verder :8:
Als Blake de finale haalt kom je nog niet in de buurt van CC :|
Volgens mij dan exact gelijk, mits alle andere potten precies goed uitvallen Wink
Hoe bereken je dat dan? Icon_question
wordt nog spannend idd. heb wel een eerste prijs nodig deze week als ik nog wat wil in 't medailleklassement.
Soderling def Kohlschreiber
Roddick def Murray
Granollers def Monaco
Hernandez def Robredo

Als Blake dan de finale haalt haal ik daarmee 20 punten in, plus de puntjes van Granollers :-({|=
Ja, maar dan ga je hem dus voorbij en kom je dus niet gelijk...
Nee idd, daar kwam ik ook net achter, maar jij stelde dat ik niet in de buurt van CC zou komen.
Tja, dan ga je er vanuit dat Granollers van Monaco wint en Robredo verliest, dan wel ja...
Robredo mag zelfs winnen hoor. En Monaco speelt zeer zwak deze week dus dat sluit ik niet uit.