FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mitch Wrote:
centre court Wrote:ik kan er met de pet niet meer bij... wat een uitslagen allemaal... en telkens zit haggie aan de goede kant vd score.
Wel hier reageren en niet de tennispoll in vullen, daar kan ik met mn pet niet bij..

Undecided
weer over 't hoofd gezien maar als murray wint zie ik nog wel mogelijkheden.
Godsamme CC, had dat een ronde eerder gedaan. Icon_evil
ja dat overdag werken is killing overdune. als ik vanaf half 9 met een klantbezoek begin, dan mis ik de eerste wedstrijd(en). Ik moet dan eigenlijk de avond ervoor zelf de poll plaatsen maar dan zijn ze in Amerika net pas begonnen.

door de winst van davy ben ik nu zo goed als kansloos.
Begrijpelijk, het was ook niet zozeer krtiek, maar meer teleurstelling dat ik er nipt uitvlieg tegen jou en jij het vervolgens vergeet.
Je kunt het 's ochtends toch doen voordat je naar een klant gaat?
In die 25 minuten tussen 't opstaan en de deur achter me dichtslaan? :8:
Ja, zeker als het maar zo'n kleine ronde is met maar een paar partijen. Met jouw kennis is dat in een minuutje ingevuld Wink
Ik kom al een half uur tekort joh. Icon_twisted
Maar ik irriteer me er zelf ook aan. Ik wil graag stijgen en dan kan ik dit niet gebruiken. Zolang ik maar gewoon op de zaak ben is er geen probleem.
centre court Wrote:ik kan er met de pet niet meer bij... wat een uitslagen allemaal... en telkens zit haggie aan de goede kant vd score.

en opnieuw.. :oops:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:ik kan er met de pet niet meer bij... wat een uitslagen allemaal... en telkens zit haggie aan de goede kant vd score.

en opnieuw.. :oops:

Big Grin
2vd4 halve finalisten in Dubai, niet verkeerd!

OSmile Lopez - Roddick OSmile
..........finale????............
even een updatje mindlight :wink:
haggie heeft ze echt allemaal Notworthy
Chiel Montagne is ondertussen erg kansrijk voor de weekwinst. Als Djokovic gewoon zijn werk doet en Canas/Delic wint van Querrey/Benneteau is het wel binnen.
Updates zijn weer gedaan. Roddick moet Chiel op afstand gaan houden.
andre Wrote:Chiel Montagne is ondertussen erg kansrijk voor de weekwinst. Als Djokovic gewoon zijn werk doet en Canas/Delic wint van Querrey/Benneteau is het wel binnen.

Ginepri en Isner zijn er ook nog!
Dat ik serieus meedoe om de weekwinst zegt genoeg over de week. Of zou ik er stilaan toch enig verstand van krijgen. :wink:

..ff afkloppen..
Je hebt er gewoon erg veel kijk op Chiellie.. :Big Grin
Haggie Wrote:Je hebt er gewoon erg veel kijk op Chiellie.. :Big Grin

Haha. Deze week wel, ja. Volgende week kan weer 'n heel ander verhaal zijn. :Big Grin
Je staat nog altijd boven gevestigde namen als Ad Wim, Buurs en Kooltje... :-"
Haggie Wrote:Je staat nog altijd boven gevestigde namen als Ad Wim, Buurs en Kooltje... :-"
kooltje hoef je niet meer naar te kijken...een soort az...veel bla bla maar weinig presteren.
:lol:
Ad Wim is Ajax, heeft een andere denkwijze nodig en minder frustratie in het management met het aankopen van spelers....
jij toch geen feyenoord he haggie? goed beginnen en onderin eindigen? Wink
Haggie Wrote:Ad Wim is Ajax, heeft een andere denkwijze nodig en minder frustratie in het management met het aankopen van spelers....
En heeft desondanks nog steeds de grootste mond :wink:

Maar mooie vergelijking, ik hoop alleen dat ik wel wat eerder dan Cruijff kom met een nieuwe koers...
kooltje Wrote:jij toch geen feyenoord he haggie? goed beginnen en onderin eindigen? Wink

Ik heb er even over nagedacht en ik zie mij zelf als Heerenveen. Door mijn goede gevoel en scoutingsapparaat heb ik tot nu toe een fantastische prestatie geleverd. Dit komt mede doordat de 'favorieten' teveel punten laten liggen. Of Heerenveen dit kan volhouden valt te bezien, want aan de top komen is een makkie, maar er blijven is het lastigste gedeelte.......
Maar Heerenveen heeft al drie wedstrijd niet meer gewonnen...
Ad Wim Wrote:Maar Heerenveen heeft al drie wedstrijd niet meer gewonnen...

Groningen dan? Precies hetzelfde.. :wink:
Hmm dan zie ik mezelf als NAC. Voor het seizoen gezien als misschien wel degradatiekandidaat, en het boven verwachting goed doen. Het zal echter niet genoeg zijn voor het kampioenschap.