FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Jouw denk- en zegswijzen zal ik nooit begrijpen... :|
wat begrijp je niet?
Nee Buurs, jij praat nu achteraf makkelijk. Vooraf zeg je dat Ad het verschil kon maken met een paar jongens, die noem je nu bij uitschakeling onverantwoord, en vult vrolijk een paar mensen in die vandaag gewonnen hebben....
mindlight Wrote:Nee Buurs, jij praat nu achteraf makkelijk. Vooraf zeg je dat Ad het verschil kon maken met een paar jongens, die noem je nu bij uitschakeling onverantwoord, en vult vrolijk een paar mensen in die vandaag gewonnen hebben....

die jongens noem ik als voorbeeld.

hij moet zelf inschatten met welke jongens hij het verschil kan maken.

ik dacht zelf aan mannen als safin en sela

ginepri is een opvuller, maar heb ik veel vertrouwen in.
Ad heeft ingeschat dat hij met zijn huidige jongens het verschil kan maken, en dat ziet er best logisch uit....
maar als 90% ook door de managers boven hem is gekozen, zal er niet genoeg (50-75 punten) verschil gemaakt kunnen worden...

of monfils moet het toernooi al winnen.
maar we zullen het aan het eind van de week zien
En weer in 2 posts #-o

En ik heb, behalve met Omyaca, met vrijwel iedereen boven me genoeg verschillen om flink wat verschil te maken deze week. Maar zoals ik al zei, lijkt me dit een meer voorspelbare week dan vorige week, en zullen er in mijn ogen niet heel veel verschillen gemaakt worden bovenin, Behalve bij Haggeman.
En nogmaals, het is dus helemaal niet mijn intentie geweest om deze week gekke keuzes te maken waar ik helemaal niet achter sta. Dat is eigenlijk nooit mijn intentie. Ik ga echt geen gasten nemen als Safin, Wawrinka, Gonzalez, Nalbi, etc, aangezien die dramatisch in vorm zijn en je kunt verwachten dat ze er vroeg uit gaan, zeker gezien hun loting. Vorige week had ik dat eigenlijk ook al met Ljubo en Seppi en kijk hoe dat is verlopen. Ik wil er wel gewoon achter kunnen staan. Zoals met Tursunov en PHM vorige week, en Monfils en Ancic deze week. Van die gasten weet je gewoon dat ze, als ze een goede week hebben, heel ver kunnen komen en dat de kans daarop ook wel groot genoeg is. En je weet dat die kans bij Safin, Gonzo, Nalbi, Wawrinka, etc. gewoon heel klein is.
En nogmaals, ik verwachtte dus dat Monfils, Ancic en nog een paar kleintjes niet vaak gekozen zouden zijn, ongeveer hetzelfde dat ik vorige week had met Tursunov, PHM en Seppi bijvoorbeeld...

En wederom bedankt voor het waarnemen van de honneurs, ML Wink
Wederom graag gedaan. Je redeneerwijze is dan ook te logisch om hem niet in te koppen.

Overigens iets geheel anders, Nalbi moet hier niet al te goed gaan spelen, want dan neem ik hem straks nog in Madrid ook :oops:
Dat je hem deze week niet hebt :wink:
laat maar...
=D>
en gulbis heb je dan weer niet, omdat je er te weinig tijd in had gestoken... :roll:

jij moet dus altijd eerst 10x naar het speelschema kijken om spelers te kiezen :8:
Nee, ik neem hem niet blind (meer). Volgende week is wel zijn week en twijfel ik nu al over. Ohh trouwens Ad, volgende week mag jij m'n team maken want ik ben van zaterdag tot dinsdag weg.
buurs Wrote:en gulbis heb je dan weer niet, omdat je er te weinig tijd in had gestoken... :roll:

jij moet dus altijd eerst 10x naar het speelschema kijken om spelers te kiezen :8:
Zeg ik dan ergens dat ik er veel tijd in heb gestoken?
je zegt dat je er weinig tijd in hebt gestoken (zal bij jou nog minimaal 2 uur zijn), maar je kiest andere spelers met een reden en hebt er dus over nagedacht...

waarom dan niet gulbis?
Overdune Wrote:Minar gaat er trouwens af tegen Hernandez.

=D>
:8:
Gelukkig ben je die weddenschap niet aangegaan. Anders was ik de leiding in het medailleklassement al kwijt geweest. :wink:
Jammer idd, nu moet ik wachten tot zondag. :razz:
Ook maar even hier: wat is de deadline voor volgende week?
maandag 22uur
Het mooie deze week is wel dat er nog geen zinnig woord over valt te zeggen wie deze week een goede score gaan halen. Morgen is wat dat betreft een cruciale dag.
buurs Wrote:
Overdune Wrote:Minar gaat er trouwens af tegen Hernandez.

=D>

Over geluk gesproken
nog maar 52 punten achter op tim-army Hakkuh dat wordt mn doel voor dit seizoen
Wat een waardeloze dag. Tot vandaag had ik het idee dat ik nog wel dichter bij de top 3 kon komen, nu is die hoop definitief vervlogen.
Nieminen, Lopez (blunder om die niet te nemen) en Mathieu zijn gevaarlijke klanten.
Omyaca zal na deze week de koppositie overnemen
Hoe vaak heb je dat nou al gezegd, Buurs? :wink:
Ik wacht nog ff af wat er gaat gebeuren.
als alle partijen jouw kant op vallen, dan hoef je geen Jomanda te zijn :wink:
hopen dat melzer iig mijn verwachtingen waar maakt.

en safin moet morgen een superdag hebben.