FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Omyaca, Overdune en Arco hebben Karanusic, dat wordt al meteen een kraker straks!

Ik had ze de hele tijd allebei, maar toen Horna erin kwam moest ik een keuze maken. Ik zie in Maximo toch een betere gravelspeler...

Ik ben op de laffe toer gegaan en heb ze allebei. :wink:
Ik weet dus niet of dat zo laf is. 760 euro voor sowieso 14 punten en een goede kans op 22. Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt en niet dat Karanusic nou 18 punten gaat halen :|

Dat was idd precies mijn idee, 14 ptn voor dat geld is niet zo slecht.
Tja, hij was niet heel goed deze week en heeft zelden iets laten zien op RG, maar Fish en Hewitt/Mahut, kom op zeg!
Ad Wim Wrote:Tja, hij was niet heel goed deze week en heeft zelden iets laten zien op RG, maar Fish en Hewitt/Mahut, kom op zeg!

Je noemt zelf al twee redenen, voeg daar zijn onbetrouwbaarheid aan toe...et voila. :wink:
Dus ik ben de enige met Karanusic en zonder M. Gonzalez. Dat wordt dan wel een hele belangrijke voor mij.
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, hij was niet heel goed deze week en heeft zelden iets laten zien op RG, maar Fish en Hewitt/Mahut, kom op zeg!

Je noemt zelf al twee redenen, voeg daar zijn onbetrouwbaarheid aan toe...et voila. :wink:
Ja maar Fish en Mahut/Hewitt willen zsm richting gras, die komen hier alleen hun prijzengeld ophalen...
Ik hoop trouwens dat Almagro het goed maakt van twee weken geleden en evenals toen op het laatste moment zich terugtrekt...
omyaca Wrote:Dus ik ben de enige met Karanusic en zonder M. Gonzalez. Dat wordt dan wel een hele belangrijke voor mij.

Klopt idd, Arco heeft ze ook beide. Ik wilde eerst de gok wel nemen, maar had geen zin meteen al met een kutgevoel te zitten. Maar zo slecht is het dus niet om ze beide te hebben voor dat geld.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, hij was niet heel goed deze week en heeft zelden iets laten zien op RG, maar Fish en Hewitt/Mahut, kom op zeg!

Je noemt zelf al twee redenen, voeg daar zijn onbetrouwbaarheid aan toe...et voila. :wink:
Ja maar Fish en Mahut/Hewitt willen zsm richting gras, die komen hier alleen hun prijzengeld ophalen...

Hewitt die alleen z'n prijzengeld wil ophalen..die gast wil echt wel tennissen hoor. Ik ben alleen benieuwd hoe het met z'n blessure is.
Overdune Wrote:Zie nu pas dat Kooltje naast Federer ook Nadal heeft. =D> =D>
Federer wint tegen Nadal in finale
Absoluut niet, zeker niet als er nog niks gespeeld is. Maar goed, ik hoop maar dat ik de goede gok heb gemaakt. Maximo nog niet echt in vorm dit seizoen, maar haalde vorige week ergens de finale geloof ik en won vorig jaar iets van 6 challengers op gravel. Die gast komt eraan!
En Karanusic verloor dit jaar 3x van Christophe Rochus Undecided
Bolelli dus 'maar' 9x gekozen, vind ik behoorlijk weinig. Net als Andreev 6x.
Ad Wim Wrote:Absoluut niet, zeker niet als er nog niks gespeeld is. Maar goed, ik hoop maar dat ik de goede gok heb gemaakt. Maximo nog niet echt in vorm dit seizoen, maar haalde vorige week ergens de finale geloof ik en won vorig jaar iets van 6 challengers op gravel. Die gast komt eraan!
En Karanusic verloor dit jaar 3x van Christophe Rochus Undecided
Iedereen heeft zo zijn angstgegner. :wink:
Ad Wim Wrote:Absoluut niet, zeker niet als er nog niks gespeeld is. Maar goed, ik hoop maar dat ik de goede gok heb gemaakt. Maximo nog niet echt in vorm dit seizoen, maar haalde vorige week ergens de finale geloof ik en won vorig jaar iets van 6 challengers op gravel. Die gast komt eraan!
En Karanusic verloor dit jaar 3x van Christophe Rochus Undecided

Dat zag ik ook idd cry, maar Maximo heeft voor die finale geen flikker gepresteerd, Karanusic was wat meer constant.
Ad Wim Wrote:Bolelli dus 'maar' 9x gekozen, vind ik behoorlijk weinig. Net als Andreev 6x.

Mensen onderschatten Baghdatis. HIj heeft geen wedstrijdritme, maar is wel gewoon fit. Bovendien is hij in Parijs jarenlang opgeleid, heeft een Franse vriendin, dus hij voelt er zich thuis.

Als hij eraf gaat met 1-6 2-6 1-6 heb ik trouwens niks gezegd. :razz:
Wel verrassend dat Schwank geen enkele keer gekozen is. Heb er echt lang over getwijfeld, zie hem zomaar 33 punten halen.

O, zie nu dat hij wel 2 keer gekozen is, nog weinig. :wink:
omyaca Wrote:Wel verrassend dat Schwank geen enkele keer gekozen is. Heb er echt lang over getwijfeld, zie hem zomaar 33 punten halen.

O, zie nu dat hij wel 2 keer gekozen is, nog weinig. :wink:

:8:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij gaf toch op vorige week? Het is niet eens zeker of ie speelt volgens mij...

Hij werd er alleen afgetikt door Hernandez toch?

Gaël Monfils (foto) is woensdag geblesseerd geraakt aan zijn lies en twijfelt over deelname aan Roland Garros. Het is de zoveelste tegenvaller voor de Fransen in de aanloop naar de Open Franse Tenniskampioenschappen. Roland Garros wordt van 25 mei tot en met 8 juni gespeeld in Parijs.

Monfils verstapte zich woensdag in de tweede ronde partij van het ATP-toernooi in Casablanca. De Fransman voelt sindsdien een zeurende pijn in zijn lies. Monfis zal vrijdag en zaterdag een aantal tests ondergaan om te kijken of hij kan deelnemen aan Roland Garros. De nummer 48 van de wereld is in de eerste ronde van het gravel-Grand Slam aan zijn landgenoot Arnaud Clement gekoppeld.

Het regent tegenslagen voor de Fransen in de aanloop naar Roland Garros. Richard Gasquet wisselde deze week van coach vanwege een vormcrisis, Amélie Mauresmo loopt al weken lang met een ribblessure rond en Marion Bartoli blesseerde dinsdag haar pols. (JZ)
:x
En de goude medailles gaat naar......Stille ! :razz:

R. Soderling Roland Garros 0 in 750
I. Andreev Roland Garros 0 in 1125
N. Davydenko Roland Garros 0 in 3290
N. Lapentti Roland Garros 0 in 569
S. Bolelli Roland Garros 0 in 721
M. Gonzalez Roland Garros 0 in 340
R. Nadal Roland Garros 0 in 5585
Gouden medaille heet dat ding, nog last van mijn kater denk ik
Met Davy maak je natuurlijk een goede kans :razz:
En Soderling vind ik ook een leuke keuze, leuk team!

Wij hebben dan ook maar heel weinig verschillen Wink
Ferrer is de man deze week die het verschil gaat maken!
Dat kan, maar hij is maar matig in vorm en heeft niet zo heel veel met RG. Ik vind hem te duur voor zijn vorm/kwaliteiten.

Ik denk wel dat Gonzo wel eens 50 punten kan gaan halen...
Vergeet Wawrinka niet.
Die gaat eraf tegen Kohlschrieber...
Wawrinka is in bloedvorm, even rust gehad en gaat absoluut niet verliezen van Kohlschreiber.
Bloedvorm? Door die ene goede week...?

Het is nog steeds geen topper en zal dat ook niet worden! Tegen een man als Kohlschreiber heeft hij 5 sets nodig, als hij al niet verliest!
Hij is wel in vorm, maar heeft niet echt grote jonges verslagen...
Ad Wim Wrote:Met Davy maak je natuurlijk een goede kans :razz:
En Soderling vind ik ook een leuke keuze, leuk team!

Wij hebben dan ook maar heel weinig verschillen Wink

Laten we het hopen, ik heb er een goed gevoel over. Nico is straks direct belangrijk tegen Janko. Do or die game
Ene goede week..bekijk z'n uitslagen nog maar een keer dan.