FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Welke budgetten worden gebruikt voor Beijing en Washington? Ik weet niet of er ergens een overzichtje van is. Omyaca had ooit iets gemaakt, maar dat is niet meer up-to-date volgens mij.

Edit: Washington is een 7, dus dat is 3500. De OS tellen we toch ook mee komende week?
De OS tellen zeker mee

het schema is

1e ronde out: 1 pnt
2e ronde out: 5 pnt
3e ronde out: 10 pnt
kwart out: 20 pnt
4e plek: 31 pnt
3e plek: 41 pnt
finalist: 56 pnt
winnaar: 80 pnt

Dus tussen 2 en 3 toernooi in.
Ik zou zeggen pak het budget van een 2-toernooi
Dus gewoon budget van 12500 totaal volgens mij
Thx Buurs. Zal sowieso handmatig aanpassen worden dus, aangezien het niet in een van de normale categorieën valt en er een derde plaats is.
Spelerswaarden zijn aangepast en toernooien zijn aangemaakt (punten voor Beijing zullen dus nog niet kloppen, dat laat ik aan Mac over als de toernooien actief zijn). Database zal na de finale van LA zsm open zijn.
De finale begint 14:00 lokale tijd, dat is 23:00 onze tijd. Ik zal kijken hoe het gaat, hopelijk lukt het nog om de database open te gooien voordat ik ga slapen, anders wordt het maandagochtend vroeg voordat ik ga werken (+/- 7:30).
buurs Wrote:De OS tellen zeker mee

het schema is

1e ronde out: 1 pnt
2e ronde out: 5 pnt
3e ronde out: 10 pnt
kwart out: 20 pnt
4e plek: 31 pnt
3e plek: 41 pnt
finalist: 56 pnt
winnaar: 80 pnt

Dus tussen 2 en 3 toernooi in.
Ik zou zeggen pak het budget van een 2-toernooi

Onze puntentelling klopt nu?
yep
Hahaha. lekker veel verschillen weer buursmans
haggie heeft bijna heel washington opgekocht :8:
Grosjean :oops:
Haggie Wrote:Hahaha. lekker veel verschillen weer buursmans

prachtig (hoop ik) =D>

wordt leuk weekie iig.

succes haggermans :wink:
Een ieder succes :8:
buurs Wrote:haggie heeft bijna heel washington opgekocht :8:

Alles ongeveer behalve de finalisten van vorige week.. die heb ik aan CC gegeven..
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Hahaha. lekker veel verschillen weer buursmans

prachtig (hoop ik) =D>

wordt leuk weekie iig.

succes haggermans :wink:

zeker :Big Grin

jij ook succes!
zo, dat was een zware bevalling zeg. djoko moet het zoals zo vaak weer voor me doen, maar dat moet lukken nu murray exit is.

en ik wist echt niet wat ik met mijn laatste 2000 moest. had eerst nalbi maar heb toch maar drie anderen ervoor genomen waaronder kendrick Confused
hier kunnen weleens grote verschillen gaan vallen in de top.

haggie kan zomaar 100 punten winnen of verliezen op mij.

en zo zijn er nog veel verschillen

hup canas, kiefer, rochus, massu, calleri, wawrinka [-o<

make my week!!!
Kendrick wordt onze man deze week Ad :8:

En Nalbi, tsja hij heeft me dit jaar enkel laten zitten, maar toch maar weer eens vertrouwen gegeven.
en Del Potro natuurlijk!!!

Ik verwacht dat hij er deze week weer staat.
heeft vorige week zijn 1e toernooi sinds weken gespeeld en maar 4 potjes en allemaal in 2 sets.
buurs Wrote:hier kunnen weleens grote verschillen gaan vallen in de top.

haggie kan zomaar 100 punten winnen of verliezen op mij.

en zo zijn er nog veel verschillen

hup canas, kiefer, rochus, massu, calleri, wawrinka [-o<

make my week!!!

Op Canas, Rochus, Massu en Calleri vertrouwen om de week te maken? :-k Wink
rochus kan zeker winnen van tipsa en calleri van lu....

de rest is niet echt een zekerheid :8:
Rochus zal ik met je meeduimen, want Tipsa is de meestgekozen speler die ik niet heb. Calleri moet Lu idd wel kunnen hebben, maar dat blijft ook een onvoorspelbare drol, dus toch maar voor Lu gegaan.
rochus winnen van tipsa?! Undecided

en het is weer voorspelbaar buurs, als er veel is gespeeld heb je altijd een groot team.

waw is de enige die je week kan maken, en dan nog maar max de kwart...
Ad Wim Wrote:rochus winnen van tipsa?! Undecided

en het is weer voorspelbaar buurs, als er veel is gespeeld heb je altijd een groot team.

waw is de enige die je week kan maken, en dan nog maar max de kwart...

ik dacht dat jij altijd veel naar hth keek.... rochus leidt met 3-1 en tipsa is ook niet echt constant.

wawrinka is zwaar favoriet voor 20 punten en dan is hij rendabelder, dan djoko die de finale haalt.

en mocht nadal een slippertje maken, dan heb ik wawrinka daar als goede back up.

en ja, als zoveel spelers al 5 pnt hebben en tussen de 400 en 700 kosten, dan laat ik ze niet liggen.
eentje hoeft maar te verrassen en ik heb een goede week.
Mwa is niet helemaal waar Ad, als jij gelijk hebt en de grote jongens staan op, moet Buurs geluk hebben met de kleintjes die hij heeft, maar daarmee kan hij wel een behoorlijk aantal punten sprokkelen.
djoko gaat het natuurlijk heel zwaar krijgen tegen youzhny

en als nalbi in vorm is, dan gaat dat ook lastig worden.

en dan een halve finale tegen waarschijnlijk nadal...
ik heb die goedkope knakkers ook maar ga geen prutsers als canas en calleri nemen die het van opgave of afzegging moesten hebben om in de volgende ronde te komen cry

en de vorm van rochus is natuurlijk lachwekkend, dat hij minar wint zegt natuurlijk helemaal niks.
Helemaal mee eens Buurs, en daarbij heeft Djokovic Youzhny nog nooit verslagen op HC. Wel altijd spannende partijen, dus ben benieuwd..
Leuk zo'n tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering. Nu zit ik met die rukker van een PH Mathieu opgescheept.. :Big Grin

Desondanks moet ie wel ff gaan winnen, net zoals de weinig gekozen Andreev, Hewitt, Kunitsyn, Calleri en Youzhny.
Ad Wim Wrote:ik heb die goedkope knakkers ook maar ga geen prutsers als canas en calleri nemen die het van opgave of afzegging moesten hebben om in de volgende ronde te komen cry

en de vorm van rochus is natuurlijk lachwekkend, dat hij minar wint zegt natuurlijk helemaal niks.

calleri won van een amateur met 6-1 6-1, dus geen opgave.
en van lu moet hij gewoon winnen natuurlijk.

ik heb altijd een goed gevoel bij canas.
waarom weet ik niet.

en dan laat ik hem voor 665 niet liggen.