FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nee jij richt je niet op de eerste plaats, want je staat nog niet al jaren aan de top. Dat is toch logisch? ](*,)
Hoezo...

Heerenveen richt zich toch ook niet op de 1e plaats, maar een plek bij de eerste 5.

Toen AZ 2e werd, gingen ze het jaar daarna voor de 1e.
Het is vrij onmogelijk dat Heerenveen kampioen wordt, maar waarom zou Ad FTM niet kunnen winnen?
Overdune Wrote:Het is vrij onmogelijk dat Heerenveen kampioen wordt, maar waarom zou Ad FTM niet kunnen winnen?

Natuurlijk kan dat.

Maar in de afgelopen 5 jaar is hij steeds op ruime achterstand van de nr. 1 geeindigd.
Hij is er qua nog nooit zo dichtbij geweest als dit jaar.

Dan is de kans niet groter dan 10% dat hij dat gat in een jaar overbrugd.
Ja dat vraag ik me ook af, alsof je alleen maar een kans hebt als je 'al jaren aan de top' staat.... Verklaar in dat kader de positie van Haggie maar eens dan.

Toen AZ 2e werd, stortten ze het jaar erna compleet in elkaar....
en dit is allemaal niet persoonlijk of arrogant bedoeld.

Het is de werkelijkheid.
Ik acht de kans groter dat Ad Wim binnen een jaar FTM wint, dan de kans dat jij ooit de d's en t's correct leert gebruiken bij werkwoordsvormen, maar dit terzijde.
buurs Wrote:en dit is allemaal niet persoonlijk of arrogant bedoeld.

Het is de werkelijkheid.

Het lijkt mij vooral jouw werkelijkheid.
mindlight Wrote:Ja dat vraag ik me ook af, alsof je alleen maar een kans hebt als je 'al jaren aan de top' staat.... Verklaar in dat kader de positie van Haggie maar eens dan.

Toen AZ 2e werd, stortten ze het jaar erna compleet in elkaar....

als je al jaren aan de "top" staat, weet je iig hoe je het spelletje moet spelen.

ik ben aan het begin van dit jaar ook ingestort, maar heb me weten te herstellen.

Als AZ nu weer 2e wordt, zal het ze het jaar erop ook niet snel meer gebeuren.

Op de positie van Haggie ga ik niet meer in, maar hij heeft dit jaar een prachtige uitschieter naar boven gehad, zoals Willem 2, NAC, Twente, Groningen en Heerenveen dat ook eens hebben gehad.
Volgend jaar moet hij zich bewijzen of het geen uitschieter was.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:en dit is allemaal niet persoonlijk of arrogant bedoeld.

Het is de werkelijkheid.

Het lijkt mij vooral jouw werkelijkheid.

cijfers liegen toch niet...
mindlight Wrote:Ik acht de kans groter dat Ad Wim binnen een jaar FTM wint, dan de kans dat jij ooit de d's en t's correct leert gebruiken bij werkwoordsvormen, maar dit terzijde.
Undecided =D>
Nee klopt, en uit de cijfers blijkt dat je nog nooit gewonnen hebt. Maar ik begin me weer op te winden, dus ik reageer straks wel verder
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik acht de kans groter dat Ad Wim binnen een jaar FTM wint, dan de kans dat jij ooit de d's en t's correct leert gebruiken bij werkwoordsvormen, maar dit terzijde.
Undecided =D>

ik ben blij dat jij dit ook lachwekkend vindt
mindlight Wrote:Nee klopt, en uit de cijfers blijkt dat je nog nooit gewonnen hebt. Maar ik begin me weer op te winden, dus ik reageer straks wel verder

dat beweer ik toch ook niet :crazy:

maar een 2e plek is geen subtop...

8e plek is eerder middenmoot dan subtop...
dus ik ben nog mild.

einde discussie

ik ga lunchen en kom hier niet op terug, omdat ik het nog een beetje leuk wil houden.
En de vergelijking met de Eredivisie is natuurlijk helemaal lachwekkend. Daar heb je te maken met begrotingen dus dan is het inderdaad verrassend als Heerenveen bovenaan eindigt.
Ik ben volgens mij de laatste jaren gegaan van 21, naar 12, naar 8, naar 5 vorig jaar, dus waarom zou ik nu niet kunnen winnen. En die plaatsen waren bij TM, met veel meer deelnemers...
Ad Wim Wrote:En de vergelijking met de Eredivisie is natuurlijk helemaal lachwekkend. Daar heb je te maken met begrotingen dus dan is het inderdaad verrassend als Heerenveen bovenaan eindigt.
Ik ben volgens mij de laatste jaren gegaan van 21, naar 12, naar 8, naar 5 vorig jaar, dus waarom zou ik nu niet kunnen winnen. En die plaatsen waren bij TM, met veel meer deelnemers...

maar lees ipv begrotingen maar managerskwaliteiten/tennisinzicht (ik heb de smileys maar even weggehaald)
en de hele top 10 doet nu zo'n beetje weer mee aan ftm, dus dat valt ook wel weer mee.
En weer van die smileys, je bent ook echt te dom voor woorden. Ik ga met ML mee, en hier niet meer tijd insteken, aangezien het, zoals zovaak bij jou, toch geen enkele zin heeft en je er wederom geen reet van begrijpt.
Jammer dat jullie altijd direct zo vijandig reageren.
:lol:
grappig hé... 8-[
buurs Wrote:Jammer dat jullie altijd direct zo vijandig reageren.

Zo vijandig begon ik niet eens. Maar je lokt het uit met je manier van reageren, helaas..
Steeds weer dezelfde discussie
Ohh nee hoor, gisteren hadden we een hele andere :lol:
mindlight Wrote:Ohh nee hoor, gisteren hadden we een hele andere :lol:

niet in dit topic :lol:
Nee klopt, hier probeer ik me meestal afzijdig te houden.
waarom?
Omdat Andre wel gelijk heeft dat het op elkaar reageren is en blijft, jij zegt weer eens iets minder handigs, iemand hapt, en boem daar hebben we weer zo'n discussie.
mindlight Wrote:Omdat Andre wel gelijk heeft dat het op elkaar reageren is en blijft, jij zegt weer eens iets minder handigs, iemand hapt, en boem daar hebben we weer zo'n discussie.

ok.

ik dacht dat je je niet meer wou mengen in discussies over FTM-teams. :8:
Ohh jazeker wel, dat deel vind ik juist wel leuk!
gelukkig maar!!

dat vind ik ook altijd leuk zo vlak na tienen op de maandag.

Jammer dat het steeds rustiger wordt.