FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
andre Wrote:Steeds weer dezelfde discussie
Was het maar een discussie...
voor discussies liep je gister nog weg... :-k
Buurs, je bent echt lachwekkend, en het mooiste is dat je het zelf niet doorhebt dus dat je ons keer op keer aan het lachen krijgt Undecided
Fransman, zorg jij nou eerst maar eens dat je een baan krijgt.
Dat zal heel erg lastig worden voor jou.

Je hebt hoop ik wel door dat je een triest figuur bent, die de hele dag anderen aan het afkraken is.

Ga de politiek maar in, waar je de hele dag lekker kan gaan discusseren.
Misschien willen ze je wel hebben bij de CU
Ga door, ga door Undecided Undecided Undecided
Ik heb helaas wel iets beters te doen
Zielig ventje Puke
Jij hebt iets beters te doen? Kijk eens naar je posts de afgelopen twee dagen dan! Undecided Undecided Undecided

En stop die twee dingen nou eens gewoon in 1 post ](*,)
O nee, je brein werkt gewoon niet zo snel dat je daar meteen aan denkt cry
Buurs, ik mocht dan gisteren misschien wat onder de gordel bezig geweest zijn, maar je gaat wel erg ver nu wat mij betreft.
Ad gaat niet te ver?
Uhh nee.... ?
Het heeft geen zin, ML...
Ad Wim Wrote:Het heeft geen zin, ML...

ga jij nou maar gewoon op de bank zitten totdat de kostwinner thuis komt.
Nee hoor, ik ga borrelen, met vrienden. Ken je dat woord?

Anyhow, het was weer leuk Buurs Puke
En ik ga zo naar Woudestein, groeten!
dat moeten zwervers zijn, aangezien normale mensen na 17 uur vrij zijn
Ja, en wat doen normale, leuke mensen als ze vrij zijn op vrijdag? Juist...

Daaaag Buurs, ga jij maar lekker naar huis en op de bank bij je vriendin zitten op vrijdagavond.
Of mensen met leuk werk, die gewoon lekker naar huis kunnen op vrijdagmiddag, geven en nemen idee Smile
Dat kan natuurlijk ook :Big Grin
Sowieso raakt die opmerkingen over die zwervers weer kant noch wal en is hij niet eens grappig...

Maar veel plezier iig straks, maar dat moet geen probleem zijn Wink
Veel plezier Ad vanavond Puke
Thnx, en lijkt me inderdaad niet. Op Woudestein is het altijd feest Wink
buurs Wrote:Fransman, zorg jij nou eerst maar eens dat je een baan krijgt.
Dat zal heel erg lastig worden voor jou.

Je hebt hoop ik wel door dat je een triest figuur bent, die de hele dag anderen aan het afkraken is.

Ga de politiek maar in, waar je de hele dag lekker kan gaan discusseren.
Misschien willen ze je wel hebben bij de CU

Het lijkt er elke keer weer op dat je niet de inhoud cq argumenten hebt om de discussie te winnen en dan pak je iemand op gedane uitspraken over het priveleven. Ik vind sowieso niet dat je iemands echte naam moet gebruiken in de discussie. Die eerste twee zinnen kunnen gewoon echt niet. Echt in en in triest..... [-X =;
ga jij aub iets anders doen.

net of mijn volledige naam hier nog nooit genoemd is...

en die van Ad is hier ook al vaak genoeg genoemd.
En als je die discussie leest, dan komt nergens naar voren dat ik hem niet win.

Maar lezen zal voor jou wel lastig zijn.
Als je ervoor kiest je naam als username te gebruiken is het niet gek dat deze veel gebruikt wordt natuurlijk. Daarbij is het een beetje vreemd alleen de achternaam van degene te gebruiken als je een beledigende opmerking maakt.

En waarom is het nodig om in een discussie die je aan het winnen bent over de arbeidsparticipatie van iemand te beginnen?
Buurs, sta jij nog steeds achter alles wat je in dit topic gezegd hebt als je het zo terug leest?
Dat over dat werk had ik niet moeten zeggen, maar Ad haalt me ook het bloed onder de nagels weg.
Hij beledigt mij constant en toen ging ik iets te ver.
buurs Wrote:Dat over dat werk had ik niet moeten zeggen, maar Ad haalt me ook het bloed onder de nagels weg.
Hij beledigt mij constant en toen ging ik iets te ver.
Goed dat je dat in ieder geval zelf ook inziet.

Jammer dat deze discussie zo uit de hand is gelopen. (Al is het wel vermakelijk om te lezen :wink: ). Volgens mij verwacht niemand dat bijvoorbeeld Tim Army volgend jaar FTM gaat winnen. Als je je punt op een iets tactvoller manier had proberen duidelijk te maken en je niet had verlaagd tot persoonlijke aanvallen, dan was er volgens mij weinig aan de hand geweest.
Precies, hoewel ik verwacht dat Tim Army volgend jaar een hoofdrol op zal eisen Wink. De FTM wereld zal op haar grondvesten schudden nadat Almagro-Davydenko de finale van de AO is, en Tim Army daarmee al 340 punten binnenschraapt. Wink
:lol: