FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
sela is mijn man..Smile
Het aantal kanshebbers op de weekwinst zal vandaag in rap tempo afnemen.
Naast Ad Wim, Arco, Scholten en Centre Court is nu ook Mindlight afgevallen.
Mijn medaillekansen zijn verkeken door de winst van Kunitsyn...
andre Wrote:Het aantal kanshebbers op de weekwinst zal vandaag in rap tempo afnemen.
Naast Ad Wim, Arco, Scholten en Centre Court is nu ook Mindlight afgevallen.

Als Seppi zometeen wint is die van mij ook weg
Kunitsyn moet van Melzer winnen wil ik überhaupt een kans maken op de weekwinst. Hij lijkt goed in vorm.. [-o<
Door de nederlagen van Haase, Hernandez en Sela is het aantal kanshebbers op de weekwinst tot 5 gereduceerd:
André, Overdune, Woerdie, Kraai en Kooltje.
Als Kunitsyn van Melzer wint, is de kans groot op de eerste gedeelde weekwinst.
Kunitsyn [-o<

Bij gelijkspel kunnen we selecteren op gebruikt budget. OSmile
Neeeee, gewoon delen, want dan maak ik ook nog kans op een medaille :razz:
Icon_twisted
Als Melzer van Kunitsyn wint heb ik sowieso een (bronzen) medaille volgens mij.

Als Kunitsyn wint, moet die morgen verliezen en Benneteau morgen winnen, dan pak ik alsnog een medaille.
Die kans is trouwens al voorbij toch? André, Woerdie en mij ga je sowieso niet meer voorbij.
Nee, maar Woerdie en jij hebben toch evenveel punten? Ik neem aan dat jullie dan dezelfde medaille krijgen en ik dus een plek opschuif...

Tsonga en Monaco moeten dan trouwens niet beiden het toernooi winnen...
Of is het zo dat als Woerdie en ik op 1 eindigen de nummer 3 zilver en nummer 4 brons krijgt?
Overdune Wrote:Of is het zo dat als Woerdie en ik op 1 eindigen de nummer 3 zilver en nummer 4 brons krijgt?
Dat neem ik toch aan. Zo gaat het iig bij de Olympische spelen wel dacht ik...
Ad Wim Wrote:Nee, maar Woerdie en jij hebben toch evenveel punten? Ik neem aan dat jullie dan dezelfde medaille krijgen en ik dus een plek opschuif...

Tsonga en Monaco moeten dan trouwens niet beiden het toernooi winnen...

Er zijn altijd maar 3 mensen die medailles krijgen (tenminste in een officieel klassement), tenzij de gelijk geëindigden brons hebben.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Of is het zo dat als Woerdie en ik op 1 eindigen de nummer 3 zilver en nummer 4 brons krijgt?
Dat neem ik toch aan. Zo gaat het iig bij de Olympische spelen wel dacht ik...

Volgens mij niet dus, zie post hierboven (maar dat zeg ik uit m'n hoofd). Wel even belangrijk om dat nu vast te leggen natuurlijk. Icon_twisted :wink:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Of is het zo dat als Woerdie en ik op 1 eindigen de nummer 3 zilver en nummer 4 brons krijgt?
Dat neem ik toch aan. Zo gaat het iig bij de Olympische spelen wel dacht ik...

haaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Undecided :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Undecided :crazy: ](*,) :crazy: Undecided :eeeek: :roll: #-o :crazy:



WEET JIJ DAT SERIEUS NIET???????????????????

als er 2 nr. 1 zijn, dan is er natuurlijk geen nr. 2....
zijn er 2 nr. 2, dan is er geen nr. 3

snap je Ad???

je bent dus andermaal kansloos voor een medaille... of heb je nog stees hoop?
Hmmm, ik weet dat eigenlijk niet zeker. Ik denk dat je sowieso de medaille deelt, maar ik weet niet zeker of er dan ook een plek daarachter wegvalt. Zou toch gek zijn als je twee gouden medailles uitreikt en dan nog maar 1 bronzen, en dus geen zilveren?

Heb het even snel proberen op te zoeken, maar niet gevonden...
Ad Wim Wrote:Hmmm, ik weet dat eigenlijk niet zeker. Ik denk dat je sowieso de medaille deelt, maar ik weet niet zeker of er dan ook een plek daarachter wegvalt. Zou toch gek zijn als je twee gouden medailles uitreikt en dan nog maar 1 bronzen, en dus geen zilveren?

Heb het even snel proberen op te zoeken, maar niet gevonden...

dit had ik niet van jou verwacht.....
Hou die rust Buurs.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Of is het zo dat als Woerdie en ik op 1 eindigen de nummer 3 zilver en nummer 4 brons krijgt?
Dat neem ik toch aan. Zo gaat het iig bij de Olympische spelen wel dacht ik...

haaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Undecided :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Undecided :crazy: ](*,) :crazy: Undecided :eeeek: :roll: #-o :crazy:



WEET JIJ DAT SERIEUS NIET???????????????????

als er 2 nr. 1 zijn, dan is er natuurlijk geen nr. 2....
zijn er 2 nr. 2, dan is er geen nr. 3

snap je Ad???

je bent dus andermaal kansloos voor een medaille... of heb je nog stees hoop?
Jezus, wat ben jij goed zeg =D>

Gelukkig weet OVerdune het ook niet zeker, maar daar zeg je niks over, triest ventje. Gelukkig zit jij wel lekker dichtbij de medailles, met je grote mond en Ancic en Rochus cry
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Of is het zo dat als Woerdie en ik op 1 eindigen de nummer 3 zilver en nummer 4 brons krijgt?
Dat neem ik toch aan. Zo gaat het iig bij de Olympische spelen wel dacht ik...

haaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Undecided :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Undecided :crazy: ](*,) :crazy: Undecided :eeeek: :roll: #-o :crazy:



WEET JIJ DAT SERIEUS NIET???????????????????

als er 2 nr. 1 zijn, dan is er natuurlijk geen nr. 2....
zijn er 2 nr. 2, dan is er geen nr. 3

snap je Ad???

je bent dus andermaal kansloos voor een medaille... of heb je nog stees hoop?
Jezus, wat ben jij goed zeg =D>

Gelukkig weet OVerdune het ook niet zeker, maar daar zeg je niks over, triest ventje. Gelukkig zit jij wel lekker dichtbij de medailles, met je Ancic en Rochus cry

slechte keuze's idd van mij.

maar ik sta 1e in het medailleklassement met haggie en kooltje.

dus de verdeling is

1e
1e
1e

en dan komt

geen 2e natuurlijk Undecided

maar 4e :wink:
Waarom zou er geen tweede zijn, zo gek is dat toch niet? Ik vind het gekker als iemand 2e qua punten (of tijd of wat dan ook) staat maar toch 3e of 4e wordt...
geen reactie, dus ik neem aan dat het nu duidelijk is
Subjectiviteitsbril af, normale bril op Buurs, misschien een idee...
Ad Wim Wrote:Waarom zou er geen tweede zijn, zo gek is dat toch niet? Ik vind het gekker als iemand 2e qua punten (of tijd of wat dan ook) staat maar toch 3e of 4e wordt...

Zelf ook even gezocht. Nog geen bewijs gevonden, maar het is echt zo Ad.
Ad Wim Wrote:Waarom zou er geen tweede zijn, zo gek is dat toch niet? Ik vind het gekker als iemand 2e qua punten (of tijd of wat dan ook) staat maar toch 3e of 4e wordt...

zie voorbeeld medailleklassement

je kan dan toch nooit 2e worden als er 3 een betere score hebben?
Ad Wim Wrote:Subjectiviteitsbril af, normale bril op Buurs, misschien een idee...

zonnebril ook goed?
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom zou er geen tweede zijn, zo gek is dat toch niet? Ik vind het gekker als iemand 2e qua punten (of tijd of wat dan ook) staat maar toch 3e of 4e wordt...

Zelf ook even gezocht. Nog geen bewijs gevonden, maar het is echt zo Ad.
O, ik geloof je ook wel, als het inderdaad zo is, maar dan nog vind ik het krom.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom zou er geen tweede zijn, zo gek is dat toch niet? Ik vind het gekker als iemand 2e qua punten (of tijd of wat dan ook) staat maar toch 3e of 4e wordt...

zie voorbeeld medailleklassement

je kan dan toch nooit 2e worden als er 3 een betere score hebben?
Waarom niet? Je bent toch gewoon tweede qua punten geworden? Die drie kunnen toch allemaal goud krijgen, dan kun jij toch gewoon zilver krijgen?