FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vandaag de dag van de waarheid....
Aangezien nog geen enkele partij goed is gevallen, op Ancic na, heb ik er weinig vertrouwen in :|

Starace moet winnen van Karlo 55-45
Stepanek moet winnen van Ferrer 35-65
Darcis moet winnen van Djoko 25-75
Andreev moet winnen van Monaco 50-50
Almagro moet winnen van Nalbi 50-50
Bolelli moet winnen van Simon 50-50
Mahut moet winnen van Robredo 20-80
Ancic moet winnen van Davy 40-60
Seppi moet winnen van Blaaaak 50-50
Lapentti moet winnen van Nando 40-60

Ik hoop dat van Andreev, Almagro, Bolelli, Ancic, Seppi en Lapentti er 3 winnen [-o<
Ad Wim Wrote:Dan kan ik net zo goed geen team maken, dat scheelt nauwelijks iets...

Ik wil je zeker helpen :8:

Ik zal iedere week die alleskunner van je opstellen en natuurlijk jouw favoriet Safin :razz:
buurs Wrote:Vandaag de dag van de waarheid....
Aangezien nog geen enkele partij goed is gevallen, op Ancic na, heb ik er weinig vertrouwen in :|

Starace moet winnen van Karlo 55-45
Stepanek moet winnen van Ferrer 35-65
Darcis moet winnen van Djoko 25-75
Andreev moet winnen van Monaco 50-50
Almagro moet winnen van Nalbi 50-50
Bolelli moet winnen van Simon 50-50
Mahut moet winnen van Robredo 20-80
Ancic moet winnen van Davy 40-60
Seppi moet winnen van Blaaaak 50-50
Lapentti moet winnen van Nando 40-60

Ik hoop dat van Andreev, Almagro, Bolelli, Ancic, Seppi en Lapentti er 3 winnen [-o<
Stepanek, Darcis en Mahut lijken me wat optimistisch maar voor de rest ben ik het er wel mee eens. Alleen Seppi zie ik toch echt wel als favoriet tegen Blake...
Het is snel gravel, dus met Blake weet je het niet en Seppi niet in topvorm.

Stepanek geef ik wel degelijk een kans.

Als die service van Darcis loopt, moet ik het nog zien.
Het is waarschijnlijk meer hoop, maar dat is bij de meeste partijen zo :8:

Mahut maakt idd geen schijn van kans.... (20% is natuurlijk ook niks)
Ik had ook gehoopt op Chela in de 2e ronde :|
Idd, Darcis lijkt me meer een procent of 5 Wink. Verder kan ik er wel redelijk inkomen idd, en op Karlovic en Lapentti na hoop ik precies hetzelfde.
buurs Wrote:Het is snel gravel, dus met Blake weet je het niet en Seppi niet in topvorm.

Stepanek geef ik wel degelijk een kans.

Als die service van Darcis loopt, moet ik het nog zien.
Het is waarschijnlijk meer hoop, maar dat is bij de meeste partijen zo :8:

Mahut maakt idd geen schijn van kans.... (20% is natuurlijk ook niks)
Ik had ook gehoopt op Chela in de 2e ronde :|

Dat snelle gravel heb ik idd meer gehoord, maar gisteren heb ik Simon tegen Tsonga gezien en toen leek het allesbehalve snel. Er was zelfs een bal die niet eens meer opstuiterde maar direct doodviel op het gravel, de baan leek wel papzacht.
Een bal valt wel vaker dood op gravel. dat is inherent aan het gemalen baksteen.
Het is wel degelijk snel gravel en Rome en dat komt ook door het mooie weer. Hoe mooier weer, hoe droger de bovenlaag, dus hoe sneller het wordt. Dat heb je bij RG ook vaak.
En het is ook wel enigszins te zien aan de uitslagen dat het snel gravel is. En ik vond Simon-Tsonga juist wel vrij snel gaan, net als Bolelli-Patience en Federer-Canas...
Simon-Bolelli zo belangrijk voor mijn team...
en niemand heeft het over Nadal...
Denken jullie dat zijn eerste verliespartij is tegen Federer/Djokovic of juist tegen een verrassing als JCF/Wawrinka of zoiets?
Ik denk dat hij dit jaar niet meer op gravel regulier verliest. Wellicht geeft hij in Hamburg op of komt hij niet opdagen...
Ad Wim Wrote:Het is wel degelijk snel gravel en Rome en dat komt ook door het mooie weer. Hoe mooier weer, hoe droger de bovenlaag, dus hoe sneller het wordt. Dat heb je bij RG ook vaak.
En het is ook wel enigszins te zien aan de uitslagen dat het snel gravel is. En ik vond Simon-Tsonga juist wel vrij snel gaan, net als Bolelli-Patience en Federer-Canas...

Maar er is ook wel wat regen gevallen hoor de afgelopen dagen in Italie Smile. Verder heb je gelijk idd Smile
Ad Wim Wrote:Ik denk dat hij dit jaar niet meer op gravel regulier verliest. Wellicht geeft hij in Hamburg op of komt hij niet opdagen...

Idd, zou niet weten wie hem zou moeten verslaan. Maar het lijkt me stug dat hij achter elkaar doorgaat en ook Hamburg volledig speelt. Ik denk niet dat hij dat aandurft, en zou het wel verstandig vinden als hij die week (gedeeltelijk) rust neemt.
tja hij is inderdaad wel erg sterk...Heb hem niet genomen omdat ik een ander team wilde en ermee kan leven als hij "gewoon"weer wint.
Ferrer heeft hem twee keer heel even in de problemen gebracht maar de rest van de wedstrijd was Nadal oppermachtig.
Toch als ik zijn wedstrijden zie vind ik zijn spel niet onverslaanbaar ogen.
Ferrer kan hem hebben, iig op HC, maar op gravel op een superdag wellicht ook. En Federer natuurlijk. Die heeft hem in Hamburg al eens geveegd, zat er in MC weer dichtbij en heeft hier in Rome 2 jaar geleden heel nipt verloren 7-6 5e set...

Maar nogmaals, ik denk dat hij niet gaat verliezen dit jaar...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Vandaag de dag van de waarheid....
Aangezien nog geen enkele partij goed is gevallen, op Ancic na, heb ik er weinig vertrouwen in :|

Starace moet winnen van Karlo 55-45
Stepanek moet winnen van Ferrer 35-65
Darcis moet winnen van Djoko 25-75
Andreev moet winnen van Monaco 50-50
Almagro moet winnen van Nalbi 50-50
Bolelli moet winnen van Simon 50-50
Mahut moet winnen van Robredo 20-80
Ancic moet winnen van Davy 40-60
Seppi moet winnen van Blaaaak 50-50
Lapentti moet winnen van Nando 40-60

Ik hoop dat van Andreev, Almagro, Bolelli, Ancic, Seppi en Lapentti er 3 winnen [-o<
Stepanek, Darcis en Mahut lijken me wat optimistisch maar voor de rest ben ik het er wel mee eens. Alleen Seppi zie ik toch echt wel als favoriet tegen Blake...

Starace , Lapentti, Ancic en Andreev moeten verliezen. Het is mogelijk, maarja..
Als Robredo en Monaco winnen ben ik al helemaal tevreden :Big Grin
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Vandaag de dag van de waarheid....
Aangezien nog geen enkele partij goed is gevallen, op Ancic na, heb ik er weinig vertrouwen in :|

Starace moet winnen van Karlo 55-45
Stepanek moet winnen van Ferrer 35-65
Darcis moet winnen van Djoko 25-75
Andreev moet winnen van Monaco 50-50
Almagro moet winnen van Nalbi 50-50
Bolelli moet winnen van Simon 50-50
Mahut moet winnen van Robredo 20-80
Ancic moet winnen van Davy 40-60
Seppi moet winnen van Blaaaak 50-50
Lapentti moet winnen van Nando 40-60

Ik hoop dat van Andreev, Almagro, Bolelli, Ancic, Seppi en Lapentti er 3 winnen [-o<
Stepanek, Darcis en Mahut lijken me wat optimistisch maar voor de rest ben ik het er wel mee eens. Alleen Seppi zie ik toch echt wel als favoriet tegen Blake...

:-({|=
Dus? Dat neemt niet weg dat het optimistisch ingeschat was... Dat Ferrer het fysiek niet trok, daar is niet tegenop te voorspellen.
En je zult die 25 punten hard nodig hebben, al heeft ie van Horna on fire natuurlijk nog niet gewonnen...
Zo, ik ga richting huis.

2uur reizen :roll: ! Gelukkig heb ik op mijn mobiel gratis internet en kan ik alles volgen, zal nog wel ff af en toe berichtje achter laten als MOnaco goed gaat :wink:
Ad Wim Wrote:Dus? Dat neemt niet weg dat het optimistisch ingeschat was... Dat Ferrer het fysiek niet trok, daar is niet tegenop te voorspellen.
En je zult die 25 punten hard nodig hebben, al heeft ie van Horna on fire natuurlijk nog niet gewonnen...

ik denk eerlijk gezegd dat ik die 100 punten niet ga halen.
safin en potro hebben me erg teleurgesteld.

andreev, ancic en lapentti zullen nu moeten winnen.
Andreev en Mahut bedoel je? Ancic en Lapentti hebben toch de meesten wel...

En dat je die 100 punten niet gaat halen, dat zei ik je meteen al. De vraag is of Nadal de 100 gaat halen...
Heb ze beiden niet.....
Ad Wim Wrote:Andreev en Mahut bedoel je? Ancic en Lapentti hebben toch de meesten wel...

En dat je die 100 punten niet gaat halen, dat zei ik je meteen al. De vraag is of Nadal de 100 gaat halen...

ik vergelijk het met mijn team met Nadal
Dat kan, je kunt het natuurlijk ook met teams als Overdune, Omyaca en het mijne vergelijken...
Ad Wim Wrote:Dat kan, je kunt het natuurlijk ook met teams als Overdune, Omyaca en het mijne vergelijken...

Of, als je je humeur niet al te zeer wilt laten verzieken, met dat van mij :-#
En ja hoor, hij is even weg geweest, maar hij is weer terug, de Buurs week!
Ferrer die verliest van Stepanek en Rafa die voor het eerst in 4 jaar in de 1e ronde van een graveltoernooi verliest =D>
Hehehe ook hier feli Buurs
Ad Wim Wrote:En ja hoor, hij is even weg geweest, maar hij is weer terug, de Buurs week!
Ferrer die verliest van Stepanek en Rafa die voor het eerst in 4 jaar in de 1e ronde van een graveltoernooi verliest =D>

wie is hier nu triest... ](*,)
Hahahaha, heb ik geen gelijk dan?
mindlight Wrote:Hehehe ook hier feli Buurs

thxs mindlight
Ik vind het prima dat iemand anders in mijn week de scores update, maar dan moet je het wel goed doen. Nadal 7 punten klopt niet. Ik vind het erg lastig bijhouden als anderen half werk leveren.