FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Overdune Wrote:Heb je em nou nog gezien in Ahoy, Buurs?

grappig 8-[

Icon_twisted

Blijft me toch tegenvallen, je raakt niet uitgepraat over die vent, maar je hebt em nog nooit zien spelen. :wink:
hij is 1x in Nederland geweest.
Hij had alleen maar van Seppi hoeven winnen :roll:
En toch blijf je fan van hem, nu hij je persoonlijk zo teleurgesteld heeft...
Ad Wim Wrote:En toch blijf je fan van hem, nu hij je persoonlijk zo teleurgesteld heeft...

waarom niet?
jij blijft toch ook fan van ajax Icon_twisted
donderdagochtend
Vertrekadres : Baak (NL, 7223)
Bestemming : Amersfoort (NL, 3811)
Afstand : 80.1 km
Reisduur : 00:56

donderdagavond
Vertrekadres : Amersfoort (NL, 3811)
Bestemming : Emmen (NL, 7811)
Afstand : 143.7 km
Reisduur : 01:24

vrijdagochtend
Vertrekadres : Emmen (NL, 7811)
Bestemming : Amersfoort (NL, 3811)
Afstand : 143.7 km
Reisduur : 01:24

vrijdagavond
Vertrekadres : Amersfoort (NL, 3811)
Bestemming : Baak (NL, 7223)
Afstand : 80.1 km
Reisduur : 00:56

440 kilometer ruim in 2 dagen :wink:
:lol:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En toch blijf je fan van hem, nu hij je persoonlijk zo teleurgesteld heeft...

waarom niet?
jij blijft toch ook fan van ajax Icon_twisted
Die is goed =D>
Dan kan ik misschien beter slaapruimte regelen bij mijn pa, aangezien die vlakbij Amersfoort woont... :Big Grin

En anders hebben we altijd Omyaca nog, die woont daar volgens mij nog steeds!
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En toch blijf je fan van hem, nu hij je persoonlijk zo teleurgesteld heeft...

waarom niet?
jij blijft toch ook fan van ajax Icon_twisted
Die is goed =D>

Heeeeeel soms heb ik zo'n momentje :8:
Ad Wim Wrote:Dan kan ik misschien beter slaapruimte regelen bij mijn pa, aangezien die vlakbij Amersfoort woont... :Big Grin

En anders hebben we altijd Omyaca nog, die woont daar volgens mij nog steeds!
Niet voor lang meer, als het goed is.
Maar ik ben op vakantie tijdens het gehele toernooi, anders hadden jullie natuurlijk allemaal mogen blijven slapen.
Hadden mijn ouders vast ook heel gezellig gevonden! :wink:
Ah joh, die zijn wel gewend aan een huis vol Wink
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En toch blijf je fan van hem, nu hij je persoonlijk zo teleurgesteld heeft...

waarom niet?
jij blijft toch ook fan van ajax Icon_twisted

Undecided
Amsterdam-Amersfoort is toch best te doen Ad?
het heeft even een aantal weken mogen duren maar ik doe eindelijk weer eens mee in de top. Momenteel zelfs bovenaan maar dat gaat nalbi nog verpesten...
Toch blijf ik positief want de weg naar boven kent geen pauzes meer vanaf heden!
Djoko W of F:
Nalbi QF --> Kooltje
Nalbi SF+ --> Ad Wim

Djoko SF:
Nalbi QF --> Kooltje
Nalbi SF+ --> André

Fish kan dus Kooltje vandaag het goud bezorgen
Hmmm, hup Nalbi en Djoko! Zilver of brons stelt natuurlijk ook niks voor in ons medaillesysteem...
die gozer had er echt al twee keer uit moeten liggen...die gaat echt mijn gehele week verpesten
Ad Wim Wrote:Hmmm, hup Nalbi en Djoko! Zilver of brons stelt natuurlijk ook niks voor in ons medaillesysteem...

Idd, daar kunnen we net zo goed mee stoppen...
is toch leuk heren...
of doen jullie het echt voor die 90 euro
ik ben even wat dingen aan t veranderen dus schrik niet als er rare dingen gebeuren
kooltje Wrote:is toch leuk heren...
of doen jullie het echt voor die 90 euro

Geld maakt me niets uit, mocht ik iets winnen gaat dat naar een goed doel Smile

Maar ik blijf het krom vinden dat 2 gouden medailles winnen van 1 gouden, 12 zilveren en 6 bronzen medailles. Vandaar dat ik zeg, stop dan met die zilveren en bronzen medailles.
En daar ben ik het dus mee eens, dan kun je het beter de prijs voor de meeste weekoverwinningen noemen...
Doe daar nou toch niet zo moeilijk over. Zo is het altijd geweest bij een medailleklassement, gouden medailles, daar gaat het om.
Er is toch best een grote kans dat het alleen op weekwinsten niet beslist gaat worden en dat de zilveren en evt bronzen ook nog een factor gaan spelen. Dus beetje raar om te zeggen dat we zilver en brons maar moeten afschaffen.
Ik heb daar constant over geprotesteerd en dat zal ik blijven doen als we het erover hebben.
En hoe groot is de kans nou dat het aantal gouden medailles gelijk zal zijn aan het eind van jaar...
Ad Wim Wrote:Ik heb daar constant over geprotesteerd en dat zal ik blijven doen als we het erover hebben.
En hoe groot is de kans nou dat het aantal gouden medailles gelijk zal zijn aan het eind van jaar...
Kan me niet herinneren dat het voor het begin van het spel een issue was, maar als jij het zegt zal dat wel zo zijn. Bij mijn weten kwam de discussie pas op gang na een week of 6/7.
En die kans is waarschijnlijk groter dan jij denkt.
Je hebt me laatst nog gequote dat ik het er niet mee eens was, maar me toch maar conformeerde aan de meerderheid.

En die discussie was tegelijk aan het prijzengeld, dus wel aan het begin van het seizoen. Tijdens de AO volgens mij...
Dat was een andere discussie, namelijk of de nummer 1,2 en 3 in aanmerking zouden mogen komen voor het winnen van het medailleklassement.
Volgens mij hebben we het er nooit over gehad over hoe dat klassement in zijn werk ging, omdat dat voor zichzelf spreekt. Maar ik kan het mis hebben hoor...
omyaca Wrote:Dat was een andere discussie, namelijk of de nummer 1,2 en 3 in aanmerking zouden mogen komen voor het winnen van het medailleklassement.
Volgens mij hebben we het er nooit over gehad over hoe dat klassement in zijn werk ging, omdat dat voor zichzelf spreekt. Maar ik kan het mis hebben hoor...

Je hebt het wat mij betreft alleen mis op het punt dat het voor zichzelf spreekt, verder klopt het wat je zegt.
Ik ben het met Omyaca eens, ook wat dat 'voor zich spreken' betreft. Zo werkt een medailleklassement nu eenmaal en daarom is er wat mij betreft nooit discussie over geweest. En de situatie die Mindlight beschrijft is overdreven, die gaat zich niet voordoen. Bij MV waren er volgens mij aan het eind van het jaar drie mensen met 3 weekoverwinningen (w.o. Ad en Arco, die beide overigens niet in de top 3 eindigden) en een hele trits met twee. Daar deden weliswaar iets meer mensen mee, maar bij FTM doen in principe alleen goede managers mee, dus het niveauverschil is klein. Dat er al twee mensen zijn met twee weekoverwinningen heeft me verbaasd, ik zie dat als een uitzondering.

Maar mocht het toch niet blijken te werken, dan doen we het volgend jaar toch anders? Het hoeft niet allemaal in en keer perfect te zijn.
Ik ben ook niet boos of ontevreden ofzo, ik schets alleen een uitzonderlijke situatie en geef mijn mening. En idd, voor volgend jaar kan het misschien aangepast worden. We zullen zien of het nodig is Smile