FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mac Wrote:je staat nog 10 punten voor hoor en evenveel spelers over. Bovendien doe ik natuurlijk niet mee voor de plakken Wink

jij hebt roddick en almagro
maar dat laatste is zeer positief voor mij :razz:
jij wordt 1e, maar ik pak de gouden plak :o

mooie deal :wink: :8:
cruijff is ook gevaarlijk met maar 8 punten achterstand en nalbi en almagro in zijn team.

nalbi trouwens al 12 pnt :wink:
Waarom doe je eigenlijk niet mee voor de medailles Mac?
mindlight Wrote:Waarom doe je eigenlijk niet mee voor de medailles Mac?

hij doet voor de lol mee.
hij heeft niet betaald
Ahh ok, ik snap m Smile
ok dan staat cruijff ineens voorlopig 2e dus idd gevaarlijk Wink
Mac Wrote:ok dan staat cruijff ineens voorlopig 2e dus idd gevaarlijk Wink

Tsja maar heb alleen in Acapulco 7 v.d. 8 kwartfinalisten..

In de overige 2 toernooien weinig "vlees" meer over Smile
wat een gedonder.
cruijff pakt de weekwinst voor mijn neus weg, door het falen van tipsa, haas en querrey....

er is nog 1 mogelijkheid:

horna wint van nalbi
acasuso wint van almagro
guccione wint van stepanek

alleen dan haal ik hem nog in :|
Ik sta nu precies op 1000 punten ... :Big Grin
Haggie Wrote:Ik sta nu precies op 1000 punten ... :Big Grin

ik sta 400 punten achter #-o
Kan er iemand misschien aub een update doen?
Thx OSmile
gedaan!
Had t maar niet gedaan! Sad (Het is trouwens maar goed dat Adje op Centre Parks zit. Hij had deze week niet overleeft) Undecided
Haggie Wrote:Had t maar niet gedaan! Sad (Het is trouwens maar goed dat Adje op Centre Parks zit. Hij had deze week niet overleeft) Undecided

hij zal dit weekend nog wel even flink gaan klagen.

horna hele jaar niks gepresteerd en nu halve finale.
massu hele jaar nog niks gepresteerd en nu winnen van mijn moya....

acasuso die heel vermoeid moet zijn, maar toch halve finale haalt

en ga zo maar door.

het zit me ook niet mee :cry:
Hij had 7vd18 spelers die de 1e ronde niet eens wonnen.. :dodgy: ..
Hopelijk is z'n teletekst kapot op zn kamer anders kan zijn (vriendin, vriend of vrienden*), het weleens niet gezellig hebben... OSmile









* Haal door wat niet van toepassing is
Haggie Wrote:Hij had 7vd18 spelers die de 1e ronde niet eens wonnen.. :dodgy: ..
Hopelijk is z'n teletekst kapot op zn kamer anders kan zijn (vriendin, vriend of vrienden*), het weleens niet gezellig hebben... OSmile









* Haal door wat niet van toepassing is

Mooie teksten heb jij toch altijd Undecided :lol:
Zit ik vorige week nog te beweren dat spelers die de week ervoor een finale hebben gespeeld vaak falen. :lol:
Nalbandian, Acasuso, Roddick, Stepanek, Soderling zitten allemaal in de kwart/halve finale. :o
omyaca Wrote:Zit ik vorige week nog te beweren dat spelers die de week ervoor een finale hebben gespeeld vaak falen. :lol:
Nalbandian, Acasuso, Roddick, Stepanek, Soderling zitten allemaal in de kwart/halve finale. :o

Ja stom is dat he. Ik heb ook mijn team samengesteld door op falen van sommigen te anticiperen. En nu blijken sommigen het toch 2 weken achter elkaar te kunnen.
Dit maakt het weer lastiger voor volgende week.
bjorkmannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!
Querrey eruit gemept door Bjorkie, het is die oude man van harte gegund!
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Had t maar niet gedaan! Sad (Het is trouwens maar goed dat Adje op Centre Parks zit. Hij had deze week niet overleeft) Undecided

hij zal dit weekend nog wel even flink gaan klagen.

horna hele jaar niks gepresteerd en nu halve finale.
massu hele jaar nog niks gepresteerd en nu winnen van mijn moya....

acasuso die heel vermoeid moet zijn, maar toch halve finale haalt
Nou, ik ben weer terug, dus jullie kunnen weer lachen. Wat een dramaweek zeg, ongelofelijk.

Voeg aan bovenstaand lijstje maar toe dat Isner, Querrey en Spadea alle drie in 2e set TB verliezen en dat Blake niet komt opdagen. Scheelt me toch een heleboel punten daar onderin in Memphis.

Al met al een dramaweek met verkeerde keuzes en ook wat pech. En dan te bedenken dat ik om 19 uur op maandag nog Roddick en Almagro had... #-o
He Ad :razz:

om 19 uur...dat is 3 uur voor het sluiten
daarna heb je vast alle spelers nog wel een keer in je team gehad.

het is gewoon een vreemde week.
ik had almagro om 21.55 uur nog.

ik las dat hij last van zijn lies had, dus daarom voor pipo gegaan :roll:

ik hoop dat soderling andy wint =P~
Ik ben daarna naar de film gegaan en was iets van 2140 uur thuis. Toen heb ik Roddick eruit gehaald omdat ik het niet aandurfde. Toen een beetje chaotisch gewisseld en oa Andreev en Vliegen genomen. Maar ook Soderling, dat pakt dan weer goed uit tot nu toe.

En inderdaad, ik heb de hele maandag wel iedereen in m'n team gehad, maar dat is niet zo gek in zo'n week, volgens mij hebben veel mensen dat gehad. Ik heb ook Monaco en Chela erin gehad...

Maar ja, dan moet het wel een beetje meezitten en dat zat het niet echt deze week. Ach, zulke weken zitten er altijd wel tussen waarin juist net mensen wél twee weken achter elkaar presteren en waarin Horna weer terugkomt, die je dan net niet hebt voor dat geld... :|
Ja wie verzint er nou dat uit het rijtje Darcis/Becker/Bjorkman/Young en Stakhovsky/Bolelli 2 finalisten komen ??? :eeeek: :eeeek:
Ad is terug! Eindelijk!.

Het was saai hier Ad Wink posten met die handel!
weer even een update gedaan. was ook een weekend weg. vergeten te melden hier.
Yeah, 1e weekoverwinning.... \Big Grin/
Feli Cruijjf, netjes hoor =D>
feli cruijff =D>

ik ben ook blij met mijn 1e medaille (zilver)
hopen dat ik dit niveau kan vasthouden
Gefeliciteerd cruijff!
Had je dit keer wel tijd om je er in te verdiepen? :wink:
Vooral Nalbandian en Almagro, gewaagde maar zeer goede keuzes. =D>