FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Ik heb ook lang over Nalbi getwijfeld, was eigenlijk mijn enige lastige puntje. Maar hij heeft me de laatste 2 toernooien toch wat teleurgesteld en ging er eerder dit jaar nog kansloos af tegen Nico.

Voor persoonlijke favorieten zijn resultaten niet relevant, Mindlight. :wink:
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Ik heb ook lang over Nalbi getwijfeld, was eigenlijk mijn enige lastige puntje. Maar hij heeft me de laatste 2 toernooien toch wat teleurgesteld en ging er eerder dit jaar nog kansloos af tegen Nico.

Voor persoonlijke favorieten zijn resultaten niet relevant, Mindlight. :wink:

Klopt helemaal, en dikke kans dat dit tot een spijtmomentje gaat leiden :wink: Zeker omdat Almagro alles behalve een persoonlijke favoriet is, evenals Nadal. Ben deze week voor een "rationeel" team gegaan :8:
omyaca Wrote:omyaca
andre
centre court
buurs
Woerdie
arco
Overdune

De mensen met Patience. Dit zijn gelijk ook de mensen waar Haggie nog serieus rekening mee moet gaan houden dit jaar. :razz:
Jammer joh, Patience verliest zoals verwacht dik van Bolelli.
Het was misschien een beetje stom van me om hem niet te nemen, maar zo ongelofelijk en onbegrijpelijk was het dus ook weer niet...

En ik zie nu dat je Bolelli niet hebt. Hem niet nemen vind ik eigenlijk nog een grotere fout dan Patience niet nemen. Die kan nu zomaar de kwartfinale halen...
Hehe. Mooi lijstje met de mensen die Patience hebben. Omyaca idd geen bolelli :Big Grin :8:

Ik heb zo ongeveer de enige die al zijn spelers nog heeft. Langzamerhand zal ik als het goed is, boven moeten komen drijven! Icon_twisted
Wel grappig, tegenover directe concurrenten Kraai en Andre ben ik gewoon al klaar. 4 punten minder dan Overdune en 3 punten meer dan Kraai.
En het is ook al beslist dat ik meer punten haal dan directe concurrenten Andre en Arco. Dat is toch snel op dinsdagavond :Big Grin
Netjes Ad Smile !

Hoe zie je het tussen ons twee dan?

Jij: Starace, Ancic, Lapentti + 14
Ik: Monaco, Robredo

Wordt nog spannend! Als Monaco wint van Andreev kom ik een heel eind!
Dat soort jongens als Bolelli levert geen 2 weken achter elkaar een topprestatie. Hij gaat er zeer waarschijnlijk gewoon af tegen Simon/Tsonga, en raad eens wie er dan rendabeler is. :razz:
Patience is en blijft natuurlijk een must-pick, over Bolelli valt te discusseren.
Over Patience valt ook te twijfelen. Kleine 100 euro per punt, weet niet of dat zo'n must-pick is... En dat hij van Bolelli zou winnen was misschien 15% zeker gezien zijn vorm. Komt door de quali's door een nipte overwinning op nobody Galvani en een opgave van Monfils...

De bovengrens van Bolelli ligt natuurlijk veel hoger gezien zijn prestatie van vorige week en zijn loting nu.
Haggie Wrote:Netjes Ad Smile !

Hoe zie je het tussen ons twee dan?

Jij: Starace, Ancic, Lapentti + 14
Ik: Monaco, Robredo

Wordt nog spannend! Als Monaco wint van Andreev kom ik een heel eind!
Wordt leuk als Ancic van Davy wint, komt er een mooie clash!

Ik baal vooral van Potro en een beetje van Safin, dan had het er heel wat beter uitgezien.

Nu is mijn prognose: Starace 15, Ancic 7 en Lapentti 18, plus 4 (want dat is het) maakt 41.
Monaco en Robredo samen 30, dus dat komt wel goed Wink
En dan ben ik mild tov Ancic :razz:

Maar stel ze allemaal verliezen van mij, haal ik nog 28 punten en dat zie ik Robredo en Monaco net aan halen...
Hahaha. Je praat jezelf zo wel een hele goede week aan. Ik zie het als volgt:

Starace 15 (Karlovic stond ze wel goed te raken vandaag, je weet nooit)
Ancic verliest nu 100% zeker van Davy.
Lapentti 10, verliest van Seppi, zeker weten!

15+4+10+4 = 33

Monaco: ik vind hem de favoriet tegen Andreev. Daarna eventueel Djoko. (Monaco is de betere gravelaar), maaar ik zal hem op 15 houden.
Robredo: Hij heeft natuurlijk een makkie. Eerst Mahut in 2 setjes, daarna Davy die hij ook in principe moet pakken. Uit het rijtje Roddick, Bolelli, Tsonga zie ik ook bijna tegenstand. Maarja is Robredo he.

Denk dat we zo ongeveer gelijk eindigen. En ja, prima voor mij :Big Grin
Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.
Maar als je Davy 100% zeker van Ancic ziet winnen, waarom dan niet van Robredo?
niemand wint 100% zeker...zelfs nadal niet...99%
mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.

Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.

Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!
welk goed resultaat heeft monaco dan dit jaar?
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.

Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.

Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!

Monaco goede resultaten? Hij valt me zwaar tegen dit jaar, had veel meer verwacht. Andreev speelt niet heel slecht hoor.

En Robredo in vorm? Tegen Chela die 80% van de punten al met de service weggaf? Davy is juist in vorm, en na Nadal en Federer wmb de beste gravelaar in het circuit.
kooltje Wrote:welk goed resultaat heeft monaco dan dit jaar?

Finaleplaats in het grote toernooi van Vina del Mar.
vooruit. iets te overdreven :wink:

Hij verliest vooral van Almagro en die komt ie niet tegen
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.

Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.

Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!
Onzin natuurlijk Haggeman, Monaco heeft al weken niks meer gepresteerd. En Robredo in vorm beter dan Davy in vorm, laat me niet lachen.

Dat iemand die zo weinig van tennis weet, zo hoog staat Wink
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.

Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.

Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!

Monaco goede resultaten? Hij valt me zwaar tegen dit jaar, had veel meer verwacht. Andreev speelt niet heel slecht hoor.

En Robredo in vorm? Tegen Chela die 80% van de punten al met de service weggaf? Davy is juist in vorm, en na Nadal en Federer wmb de beste gravelaar in het circuit.

Jij weet het altijd mooi te brengen ML. Jou team deze week zegt alleen andere dingen. Morgen verliest Andreev en ligt jou hele team alweer in duigen.
Maar qua gravelaars? Jullie top 5? Ben ik wel benieuwd naar. Zeker omdat ik Ad vaak Almagro op plaats 2 zie zetten.

Mijne
1. Nadal
2. Federer
3. Davydenko
4. Nalbandian
5. Almagro
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.

Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.

Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!

Monaco goede resultaten? Hij valt me zwaar tegen dit jaar, had veel meer verwacht. Andreev speelt niet heel slecht hoor.

En Robredo in vorm? Tegen Chela die 80% van de punten al met de service weggaf? Davy is juist in vorm, en na Nadal en Federer wmb de beste gravelaar in het circuit.

Jij weet het altijd mooi te brengen ML. Jou team deze week zegt alleen andere dingen. Morgen verliest Andreev en ligt jou hele team alweer in duigen.

Tsja de 50/50 partijen van vandaag gingen verloren. Of wil je zeggen dat Lapentti duidelijk favoriet was tegen Volandri?
En ja als Andreev morgen verliest is mijn team van deze week idd waardeloos geworden. Maar dat zegt toch niets over de vorm van Davydenko en Robredo?
Wanneer heb ik in godsnaam Almagro op 2 gezet? Wat ben je brutaal vandaag ML...
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Nou Haggie, ik vind dat Ad toch de betere papieren heeft hoor. Ondanks dat Starace idd kan verliezen van Karlovic

Maar ik vind Andreev de favoriet tegen Monaco en Robredo gaat het niet redden tegen Davy.

Kom op zeg! Monaco niet de favoriet tegen Andreev. Moet niet gekker worden. Monaco heeft al een hoop goede resultaten dit jaar. Andreev komt er nog niet helemaal aan te pas.

Robredo in vorm, zoals gister, pakt gewoon Davy. Davy is een redelijke gravelaar, beter dan Mario maar niet dan Tommy.
We zullen het zien morgen!
Onzin natuurlijk Haggeman, Monaco heeft al weken niks meer gepresteerd. En Robredo in vorm beter dan Davy in vorm, laat me niet lachen.

Dat iemand die zo weinig van tennis weet, zo hoog staat Wink

Ach jongens. Mooi die reacties. Ik wil jullie alleen vast voorbereiden op morgen wanneer alles mijn kant op valt!
Als jullie Davy toch allemaal zo in vorm vinden, waarom dan Ancic? Dat is een prutser 1e klas op gravel normaal gesproken, maarja goedkoop he!

We zullen het morgen zien.

Hup Juan
Ik vind Monaco-Andreev, gezien alle feiten, trouwens 50-50...
mindlight Wrote:Maar qua gravelaars? Jullie top 5? Ben ik wel benieuwd naar. Zeker omdat ik Ad vaak Almagro op plaats 2 zie zetten.

Mijne
1. Nadal
2. Federer
3. Davydenko
4. Nalbandian
5. Almagro

please. Davydenko op 3? Waar is Ferrer?
Ferrer valt er net buiten. En Davydenko zeker op 3, vorig jaar RG.....
Ad Wim Wrote:Ik vind Monaco-Andreev, gezien alle feiten, trouwens 50-50...

tel daar het geluk van de koploper bij en het is 60-40 voor Monaco. :wink:
Ad Wim Wrote:Wanneer heb ik in godsnaam Almagro op 2 gezet? Wat ben je brutaal vandaag ML...

Ik brutaal? :8: Dat is natuurlijk niet m'n bedoeling Wink
Maar als je wilt, wil ik wel ff je posts doorspitten om dat hier te herplaatsen hoor.
Haggeman, ga eens de feiten bekijken wb Davy. Halve finale in MC en Estoril al dit jaar en afgelopen 3 jaar 2x halve finale en 1x kwartfinale op RG...