FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Oke, prijs heb ik verdedigd doordat ik denk dat hij het toernooi gaat winnen. En wisselvalligheid heb ik toch ook wel aardig weerlegd. Dat hij vorige week van Roddick in absolute topvorm verliest, maar alsnog wel gewoon op z'n sloffen de halve finale haalt, doet daar niet aan af. In de onderste helft zie ik niet zo snel iemand de rol van Roddick van vorige week vervullen...
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

En wie moet Djoko stoppen tot de finale dan?

Canas, Berdych ( :8: ) of Nadal...
Waarom heb je Lopez dan?
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

En wie moet Djoko stoppen tot de finale dan?

Canas, Berdych ( :8: ) of Nadal...
Waarom heb je Lopez dan?

Heb ik je gisteren al uitgelegd. Mocht Lopez zijn megavorm vast houden wil ik de boot niet missen. Het is echter niet reeel om te verwachten dat hij Nadal gaat verslaan Smile
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

En wie moet Djoko stoppen tot de finale dan?

Canas, Berdych ( :8: ) of Nadal...
Wawrinka, Haase, Malisse, Soderling, Tsonga, Ferrer, Ginepri. Om er nog maar een paar te noemen.
En dan val je mijn keuze voor Djokovic aan :razz:
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja, ik snap je redeneringen, maar deel je mening gewoon niet. Ik blijf erbij dat hij toch te duur is voor de loting die hij heeft. Maar we wachten idd wel af dan.
Je hebt het dus over loting, waarom heb je dan in godsnaam Roddick?

En wie moet Djoko stoppen tot de finale dan?

Canas, Berdych ( :8: ) of Nadal...
Wawrinka, Haase, Malisse, Soderling, Tsonga, Ferrer, Ginepri. Om er nog maar een paar te noemen.
Ja, zo kun je iedereen noemen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren en dat weet jij ook.
Ad Wim Wrote:En dan val je mijn keuze voor Djokovic aan :razz:

Richting welke reactie van mij bedoel je dit? Big Grin
En ik val je keuze niet aan, tenminste dat is niet m'n bedoeling. Ik houd er alleen een andere mening op na.
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:Canas, Berdych ( :8: ) of Nadal...
Wawrinka, Haase, Malisse, Soderling, Tsonga, Ferrer, Ginepri. Om er nog maar een paar te noemen.
Ja, zo kun je iedereen noemen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren en dat weet jij ook.
Waarschijnlijk niet nee. Maar ze hebben wel allemaal de kwaliteiten om het te doen. Djokovic in goede doen is in mijn ogen nog steeds verslaanbaar. Hij moet het toch vooral hebben van zijn rallies, en als een van eerdergenoemde het op zijn heupen krijgt tegen Djoko, kan het zomaar over zijn.
Maar vind hem geen rare keuze hoor, stond immers ook lang in mijn eigen team. :razz:
Iedereen is verslaanbaar, maar Djoko in goede doen op HC zal 8/9 van de 10 keer van al die gasten winnen die jij noemt. Dat heeft hij toch wel meerdere malen laten zien het afgelopen jaar. Ik snap dan ook niet dat zovelen hieraan twijfelen... Alleen omdat ie van Roddick verliest vorige week? Ik weet zeker dat hij veel vaker gekozen zou zijn als hij Dubai had gewonnen, maar dat vind ik je reinste opportunisme.
Ja maar stel dat hij idd 90% kans heeft om zijn wedstrijden te winnen. Dan is de kans op halve finale dus rond de 2/3. Dan heb je het in feite al over een redelijk risico voor die prijs.
Ik ben nooit zo heel goed geweest in statistiek, maar dit kun je dan toch ook doortrekken en zeggen dat hij meer dan 50% kans heeft op de finale. Daar doe ik het voor hoor...
Als je hem tegen Nadal/Tsonga/Soderling ook meer dan 80% kans geeft ja. Maar dat lijkt me iets te optimistisch. :lol:
Tegen Nadal niet aangezien hij dan toch wel redelijk in vorm moet zijn. Maar tegen Tsonga en Soderling geef ik een Djoko in vorm toch echt wel 75% kans.
Ja, we gaan het zien. Ik gun het je wel dat hij iig de kwartfinale haalt, anders zou het wel heel zuur zijn.
Ad...ik heb er ook vertrouwen in....komt helemaal goed...minstens 45 punten
Denken jullie trouwens dat Querrey makkelijk gaat winnen vanavond. Ik heb namelijk mijn twijfels.
omyaca Wrote:Ja, we gaan het zien. Ik gun het je wel dat hij iig de kwartfinale haalt, anders zou het wel heel zuur zijn.
Tja, dan kan ik echt wel inpakken voor de rest van het seizoen...
omyaca Wrote:Denken jullie trouwens dat Querrey makkelijk gaat winnen vanavond. Ik heb namelijk mijn twijfels.
Ik ook. Zo'n knakker die een toernooi wint, zie je niet zo snel constant presteren. En Querrey verloor hiervoor ook week in week uit van drollen.
Maar dan nog moet hij dit wel kunnen winnen, maar ik denk niet van Hewitt.

Ik had eerste de hele tijd Eiwit, toen Querrey, maar uiteindelijk maar geen van beiden gekozen...
Eiwit moet namelijk ook winnen van Youzhny. Maar het is wel zijn toernooi...
inderdaad twee onvoorspelbare spelers. hewitt ook geen zekerheid meer in dit soort wedstrijden. Op papier moet hij toch van querrey winnen en het daarna youzhny moeilijk kunnen maken...maar denk dat beide verliezen van youzhny/simon
Ja, Youzhny maak ik me ook wel zorgen om. Presteert al weken niets, maar aan de andere kant heb je het gevoel dat hij er ieder toernooi zomaar weer kan staan.
inderdaad...vorig jaar was hij goed rond deze tijd...speelde leuk aanvallend tennis. Maar als het wat minder gaat heeft hij helemaal geen zelfvertrouwen meer.
ach...afwachten maar...na het weekend komen de echte mooie partijen.
Ik vind het wel frappant trouwens dat je toch voor Hewitt bent gegaan ondanks vorige week..

Uit de oude doos trouwens: ik kan me nog herinneren dat jij jaren geleden ongeveer de enige was die Hewitt hier niet had terwijl hij de twee jaar hiervoor het toernooi gewonnen had. En toen verloor hij natuurlijk juist in de eerste ronde van Chela...
Van t weekend ook al een paar leuke.
Ginepri-Moya
Soderling-Gasquet
Haase-Monaco
Wawrinka-Berdych
En wellicht nog
Hewitt-Querrey
Ancic-Gonzalez
Haas-Roddick

Toch geen verkeerd programma.
ja inderdaad dat zijn wel mooie partien al...vooral soderling gasquet en ancic gonzalez bwen ik benieuwd naar.
Uiteraard ook naar Haase...punten korten houden dan zijn er zeker mogelijkheden
Ad Wim Wrote:Ik vind het wel frappant trouwens dat je toch voor Hewitt bent gegaan ondanks vorige week..

Uit de oude doos trouwens: ik kan me nog herinneren dat jij jaren geleden ongeveer de enige was die Hewitt hier niet had terwijl hij de twee jaar hiervoor het toernooi gewonnen had. En toen verloor hij natuurlijk juist in de eerste ronde van Chela...
Ik ook wel een beetje. Maar in dat deel van het schema heeft Hewitt wel hele goede kansen om erdoor te komen. En het blijft gewoon een vechtjas die ieder toernooi weer ver kan komen, kan zomaar de halve finale halen hier. :o
Ik vind het wel opvallend dat de meeste in dat stuk zo weinig hebben geinvesteerd, terwijl daar de kans op een redelijk goedkope halve finalist vrij groot is.

Hewitt voor 4000 of 1300 is natuurlijk wel een verschil he. Maar ik kan me die situatie niet meer zo goed voor de geest halen. :wink:
Ja dat was toen ik in de statistieken ging kijken de grootste verrassing, ik ben gewoon de enige met Youzhny :eeeek: . Natuurlijk is hij niet in topvorm, maar hij kan er soms ineens weer staan. Qua loting zit hij iig tot de kwart niet heel vervelend.
Wie had jij nou eigenlijk in gedachte dat bij mijn 'basisteam' van 7 man zou staan?
Eiwit dus...
Typisch zo'n speler voor jou, die het hier ook nog eens heel goed heeft gedaan in het verleden.
Waarom vind je het dan frappant? :razz:
Frappant dat je het doet, maar niet verrassend Wink