FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:En als je die discussie leest, dan komt nergens naar voren dat ik hem niet win.

Maar lezen zal voor jou wel lastig zijn.
Dacht je dat je de discussie aan het winnen was dan? cry

En zoals ik al eerder zei, het was niet eens een discussie. Jij maakte weer eens vreselijk stuitende opmerkingen en wij reageerden daarop. Kan je moeilijk een discussie noemen...
omyaca Wrote:
buurs Wrote:Dat over dat werk had ik niet moeten zeggen, maar Ad haalt me ook het bloed onder de nagels weg.
Hij beledigt mij constant en toen ging ik iets te ver.
Goed dat je dat in ieder geval zelf ook inziet.

Jammer dat deze discussie zo uit de hand is gelopen. (Al is het wel vermakelijk om te lezen :wink: ). Volgens mij verwacht niemand dat bijvoorbeeld Tim Army volgend jaar FTM gaat winnen. Als je je punt op een iets tactvoller manier had proberen duidelijk te maken en je niet had verlaagd tot persoonlijke aanvallen, dan was er volgens mij weinig aan de hand geweest.
Op zich correct en tactisch verwoord, iets waar Buurs niet over beschikt, maar dan nog gaat het erom dat Buurs anderen gewoon weg zet als figuranten en denigrerend over hen praat, nu al twee keer in een maand. Dat kan en mag gewoon niet, zeker niet in zo'n gemoedelijk spel als FTM, dat we nota bene gezamenlijk op hebben gezet...

En waarom zou Tim Army volgend jaar geen kans maken? Haggie deed eerder ook nooit in de top mee en staat er nu nog steeds en heeft nog steeds kans om te winnen...

Het is gewoon ronduit weerzinwekkend om jezelf zo boven anderen te stellen, het is een fucking spelletje, bah!
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:Dat over dat werk had ik niet moeten zeggen, maar Ad haalt me ook het bloed onder de nagels weg.
Hij beledigt mij constant en toen ging ik iets te ver.
Goed dat je dat in ieder geval zelf ook inziet.

Jammer dat deze discussie zo uit de hand is gelopen. (Al is het wel vermakelijk om te lezen :wink: ). Volgens mij verwacht niemand dat bijvoorbeeld Tim Army volgend jaar FTM gaat winnen. Als je je punt op een iets tactvoller manier had proberen duidelijk te maken en je niet had verlaagd tot persoonlijke aanvallen, dan was er volgens mij weinig aan de hand geweest.
Op zich correct en tactisch verwoord, iets waar Buurs niet over beschikt, maar dan nog gaat het erom dat Buurs anderen gewoon weg zet als figuranten en denigrerend over hen praat, nu al twee keer in een maand. Dat kan en mag gewoon niet, zeker niet in zo'n gemoedelijk spel als FTM, dat we nota bene gezamenlijk op hebben gezet...

En waarom zou Tim Army volgend jaar geen kans maken? Haggie deed eerder ook nooit in de top mee en staat er nu nog steeds en heeft nog steeds kans om te winnen...

Het is gewoon ronduit weerzinwekkend om jezelf zo boven anderen te stellen, het is een fucking spelletje, bah!
Tuurlijk heeft Tim Army een kans, dat ben ik helemaal met je eens. Ik denk alleen wel minder kans dan een aantal anderen. Als jij dit niet vindt dan ga je er klaarblijkelijk vanuit dat dit spel puur en alleen door geluk beslist wordt. Ik ben van mening dat dit niet het geval is. En volgens mij is dit ook wat Buurs probeerde te zeggen.
Geen puur geluk uiteraard, maar er komt wel veel geluk bij kijken ja.

Maar los daarvan, Tim Army kan dit jaar toch ook gewoon leren van zijn 'fouten'? Net zoals jij en ik hebben geleerd van onze fouten die we maakten in het begin van onze managerscarrière.
Ik weet dat ik zelf een paar jaar geleden ook vaak voor de grote jongens ging in kleine toernooien...
Ad Wim Wrote:Geen puur geluk uiteraard, maar er komt wel veel geluk bij kijken ja.

Maar los daarvan, Tim Army kan dit jaar toch ook gewoon leren van zijn 'fouten'? Net zoals jij en ik hebben geleerd van onze fouten die we maakten in het begin van onze managerscarrière.
Ik weet dat ik zelf een paar jaar geleden ook vaak voor de grote jongens ging in kleine toernooien...
Tuurlijk is er een groot deel geluk. Maar ervan uitgaande dat iedereen over een langere periode gezien ongeveer even veel geluk heeft, zijn er toch andere minder belangrijke factoren die doorslaggevend kunnen zijn zoals feitenkennis, kansrekening en misschien ook wel gevoel.

En natuurlijk kan iedereen van zijn fouten leren, maar ik verwacht alleen niet dat Tim Army een zodanige ontwikkeling doormaakt dat hij volgend jaar in de top meedraait.
Ik vind dat je je iets te correct probeert op te stellen. Ik mag toch wel gewoon zeggen dat ik Buurs als een grotere concurrent zie dan Tim Army, of is dat al een stuitende opmerking?
Ja maar goed, als we naar feitenkennis, kansberekening en gevoel gaan kijken, zijn er zeker wel 10 managers die het kunnen winnen, en Buurs zet vrijwel iedereen weg als figuranten.

En nee, dat is dus geen stuitende opmerking. Zoals ik hierboven al zeg, vind ik jouw opmerking correct en tactvol, dit in tegenstelling tot die van Buurs, maar daar zijn we het allemaal over eens toch?
ik ben idd niet zo tactvol tegenover Ad, maar dat komt omdat ik de buik vol van hem heb.
Je bent inderdaad alleen niet tactvol tegen mij =D>

buurs Wrote:Haggie heeft niet de capaciteiten om in de top mee te draaien.
Door zijn extreem goede (en gelukkige) 1e kwartaal, staat hij nog bovenaan.

Hij had zelfs 600 punten voorsprong op de huidige nr. 2 :eeeek:

Toch zal hij niet in de top 5 eindigen :lol:

Ad Wim schat ik iets hoger in, maar ook hij zal nooit dit spel winnen.
Een top 3 klassering zou al een geweldige prestatie zijn.

Mannen als arco, buurs en omyaca zullen deze 2 mannen altijd voor blijven over een heel jaar.

Toch bedankt dat jullie meespelen als figuranten =D>

Een spel tussen 3 a 4 personen is lang niet zo leuk :lol:

Hopen dat Tampie volgend jaar weer meedoet [-o<
dit was idd niet zo tactvol, maar dat was 1 fout, die ik heb toegegeven.
Ad Wim Wrote:Ja maar goed, als we naar feitenkennis, kansberekening en gevoel gaan kijken, zijn er zeker wel 10 managers die het kunnen winnen, en Buurs zet vrijwel iedereen weg als figuranten.

En nee, dat is dus geen stuitende opmerking. Zoals ik hierboven al zeg, vind ik jouw opmerking correct en tactvol, dit in tegenstelling tot die van Buurs, maar daar zijn we het allemaal over eens toch?
Dat lijkt me wel duidelijk ja.
Volgens mij zitten wij gewoon op een lijn. :razz:
Ach man, je bent zelf één grote fout.
Ad Wim Wrote:Ach man, je bent zelf één grote fout.

niet te persoonlijk worden Adje :8:

Ik ga hier geen tijd meer aan besteden.
Even iets anders. Volgens mij heeft Overdune de weekwinst binnen.
Gefeliciteerd!
Hij zal nog een geduchte tegenstander voor het medailleklassement worden.
Feli Overdune!!!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ach man, je bent zelf één grote fout.

niet te persoonlijk worden Adje :8:

Ik ga hier geen tijd meer aan besteden.
O, krijgen we die stoere opmerking weer, flinke knul =D>

Ik zou me ook maar gewoon even niet laten zien hier Puke
Thx gasten.

Idd Omyaca, en het werd weer eens tijd ook na al die dramatische weken.
wel knap trouwens OD, dat je ondanks 2 gemiste weken nog steeds boven Adje staat :lol:
Overdune Wrote:Thx gasten.

Idd Omyaca, en het werd weer eens tijd ook na al die dramatische weken.
Nice OD. Zoals ik al eerder zei, op naar de eins-zwei met een finale Tursunov-PHM =D>
jij hebt er kijk op Adje =D>
Tja, zonder die twee gemiste weken had ik gewoon in de top gestaan. #-o

Maar ja, had had had, zoals ik al eerder gezegd heb, op tijd team maken is ook onderdeel van het spel, dus ik sta waar ik hoor te staan.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Thx gasten.

Idd Omyaca, en het werd weer eens tijd ook na al die dramatische weken.
Nice OD. Zoals ik al eerder zei, op naar de eins-zwei met een finale Tursunov-PHM =D>

Is Steppie-PHM ook goed voor je? :wink:
Ja hoor, als PHM dan maar wint :razz:
omyaca Wrote:Even iets anders. Volgens mij heeft Overdune de weekwinst binnen.
Gefeliciteerd!
Hij zal nog een geduchte tegenstander voor het medailleklassement worden.

Maar ik zal alleen kunnen winnen met nóg een weekoverwinning (en zonder dat jij er nog een haalt), door die twee vervelende zilveren medailles van je. :wink:
Ad Wim Wrote:Ja hoor, als PHM dan maar wint :razz:

Ik heb eigenlijk liever dat Steppie wint. Icon_twisted
Als ik daarmee een zilveren medaille haal, vind ik het prima!
Als Steppie van Tursu wint en Mathieu van Mannarino heb jij sowieso zilver, dus ik zie mogelijkheden. :razz:
Natuurlijk speelt de factor geluk mee, maar die is kleiner dan sommigen beweren.
Soms valt een uitslag de goede kant op, soms valt een uitslag de verkeerde kant op. Spelers staan echt niet op de baan met het idee "ik zit bij Ad Wim in het team, dus laat ik deze wedstrijd maar eens lopen".
De punten die ik achter sta op de top zijn toch echt te wijten aan verkeerde keuzes door mijzelf. Soms heb ik een speler over het hoofd gezien (Gilles Muller), soms zat ik met spelers in mijn team waarvan bekend was dat ze niet meededen, die research is ook onderdeel van het spel.
volgens mij sta jij wel in de top, Andre.
En dat met slechts 4 medailles waarvan geen een goud, hoezo regelmatig. =D>
buurs Wrote:omyaca en in mindere mate mindlight hebben tot nu toe alleen normaal gereageerd...

de rest is dus eigenlijk dom te noemen
Maar wat verwacht je nou dan? Ben je nou echt serieus zo dom dat je van mensen verwacht dat ze normaal reageren als je jezelf, nota bene voor de tweede keer, zo triest boven de rest stelt en de rest als het ware als opvulling betitelt?

En snap je niet dat het voor ons moeilijk te begrijpen is dat het een slip of the tongue van je was, als je het nu twee of drie keer achter elkaar doet? Dan is dat voor mij een indicatie dat je ware aard naar boven komt. Die komt af en toe ook al wel naar voren als je zo ongelofelijk positief praat over je eigen spelers en negatief over spelers van je concurrenten. Maar dat is allemaal nog wel te behappen. Weerzinwekkend is het dat je, zodra je een beetje aangevallen wordt op milde uitspraken van je, met zulke stuitende uitspraken komt. Dan kun je ze achteraf wel terugnemen, maar je hebt ook meerdere malen laten zien dat je niet begrijpt dat wij je opmerkingen zo stuitend vinden. Dat bevestigt wel een en ander.

En bijvoorbeeld Tripplexxx reageert gewoon rustig en inhoudelijk, maar in reactie daarop, in plaats van bij jezelf te rade te gaan, val je hem gewoon aan :eeeek:
Typisch aan jou, je bent namelijk gewoon ontzettend egocentrisch. Alles draait bij jou om jezelf en daarbij luister je totaal niet naar wat anderen tegen je zeggen en neem je niks van iemand aan. Je gaat meteen in de verdediging en zet iedereen die jou hier op je uitspraken aanvalt, als idioten weg. Gaat er niet ergens een klein beetje een belletje rinkelen dat wij ergens wel gelijk hebben, aangezien vrijwel iedereen jou erop aangesproken heeft? En denk je dan niet dat het totaal ongepast is om zo'n opmerking te geven op Tripplexxx?

Kijk, dat je een wat gekleurde blik hebt over je eigen spelers, dat hebben we allemaal wel. Maar dat je in discussies zo puur en alleen maar kijkt naar jezelf en totaal niet naar andere argumenten, dat maakt discussiëren met jou gewoon totaal onmogelijk. Op jou is de Wilders-manier van discussiëren wel van toepassing. Daar loopt iedereen hier tegenaan, maar toch ga je helemaal niet bij jezelf te rade en schilder je anderen af als dom of gek terwijl die juist gewoon met solide argumenten. Kijk, dat je jezelf hierboven dom noemt a la, maar dan mensen die jou dom noemen zelf nog dommer noemen, slaat ten eerste nergens op en is ook nog niet eens grappig. Ik noem jou af en toe dom, maar dat is vaak in reactie op weer zo'n aanval van jou en ik toon ook aan waarom ik dat vind. Jij zegt bijvoorbeeld dat ik beperkingen heb en gaat dingen over mijn arbeidssituatie zeggen. Ten eerste slaan beide opmerkingen helemaal nergens op en zijn ze totaal niet grappig. Ten tweede zijn ze ook nog eens vrij stuitend en gaan ze in mijn ogen (en dus niet alleen in mijn ogen) gewoon te ver. Waarschijnlijkt zul jij dit verschil niet in zien, maar dat is nou juist het hele probleem.
En zo doe je wel meer uitspraken hier, die niet te begrijpen zijn. En vaak doe je dat als je aangevallen wordt. Dus ipv het maar een beetje bij jezelf te zoeken, begin je om je heen te slaan, en dat vind ik een teken van zwakte. Al had je maar een klein beetje zelfreflectie, een klein beetje...

Zo, dat moest ik even kwijt in een 'normale' reactie. En nu ga ik hierin verder geen tijd en moeite meer steken, want dat ben je niet waard.