FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Opvallend dat er geen woord over gesproken is hier op het forum.
Dan moet je nog eens goed kijken :roll:

idd. moet je ook alles lezen. :-#
oh dacht echt dat ik alles gelezen had...niks kunnen vinden...
Check pagina 5 van dit topic.
ok...nou das top...80% van 44 punten
waarom had je niet iemand even gevraagd een team voor je te maken dan? denk dat er genoeg waren geweest die even een team voor je hadden willen neerzetten
kooltje Wrote:ok...nou das top...80% van 44 punten
53 inmiddels, en als Stepanek het op zijn heupen krijgt kan het zelfs nog 64 worden :wink:
Mac Wrote:waarom had je niet iemand even gevraagd een team voor je te maken dan? denk dat er genoeg waren geweest die even een team voor je hadden willen neerzetten
Ik wilde het zelf doen. Had zaterdags meteen gekeken waar internet was...maar zoals gezegd toen ik daar kwam mocht je niet meer internetten vanaf 21uur.
Tja, zuur Kolemans. Maar ik denk dat iedereen wel een keer mist gedurende het jaar en dit heb jij al gehad Wink

En nu weet je hoe ik me voelde na de AO, toen stond ik ook zo goed als laatste. Nu alweer 11e of zo in twee toernooiweken tijd, dus er is nog van alles mogelijk. Het seizoen is nog heel lang.
Wel een mooie vakantie gehad Kool? :wink:
Ad, zou jij vanavond de laatste update willen doen?
ik red het niet.
Ja, is cool. Ga niet te laat naar bed, dus ze moeten dan wel op tijd klaar zijn.

CC, staat alles eigenlijk klaar?
thxs
Ad Wim Wrote:Ja, is cool. Ga niet te laat naar bed, dus ze moeten dan wel op tijd klaar zijn.

CC, staat alles eigenlijk klaar?
De loting voor Acapulco is nog niet bekend volgens mij.
omyaca Wrote:Wel een mooie vakantie gehad Kool? :wink:
Ja zeker...Daarom boeide het me ook niet echt tot vanmorgen.
Skien met veel zon is natuurlijk erg lekker...Om vervolgens met een biertje af te sluiten
Hoop niet dat er nog bekende deze week gaan skien want dat komt dan wel in de buurt bij waterskien.
Ad Wim Wrote:Ja, is cool. Ga niet te laat naar bed, dus ze moeten dan wel op tijd klaar zijn.

CC, staat alles eigenlijk klaar?

ik ben er nu weer mee bezig. zal zo even kijken hoe acapulco er voor staat.
puntentelling klopt geloof ik niet helemaal, zo heb ik 4 punten meer dan ad.
weet je toevallig ook waar de fout zit? ik zie namelijk zo snel geen rare puntenaantallen. Wel zie ik wat rare spelers ertussen staan...Lee, Zabaleta...die waren volgens mij niet eens te kiezen deze week.
lee en zabaleta hadden zich teruggetrokken, vandaar..
ah ok als ik de punten van ad wim en centre court handmatig optel kom ik op hetzelfde uit, dus misschien kloppen de punten per speler niet?
ik heb acapulco iig ingevoerd...mocht niemand nog fouten zien in de punten kan ik de database opengooien
Mac Wrote:ah ok als ik de punten van ad wim en centre court handmatig optel kom ik op hetzelfde uit, dus misschien kloppen de punten per speler niet?
Volgens mij klopt alles gewoon, en hebben Ad en CC een rekenfoutje gemaakt.
Ja idd. Ik zie ook geen fouten.
CC had inderdaad een rekenfout gemaakt Wink

Dus de DB kan open!
de punten van Kooltje moeten nog wel even verwerkt worden he
je staat wel heel ver voor haggeman :roll:

je moet wel heel veel steekjes laten vallen Icon_evil
db is open...punten per ronde kloppen nog even niet..."3" toernooien had ik alleen berekend op schema's van 64, zal dat thuis even aanpassen maakt verder niet veel uit voor het maken van je team
En in Zagreb staan al 2e ronde spelers ingevuld, die daar niet horen Smile. Voor het overige uiteraard dank Mac.
Maar het zijn 4tjes, hè, net als Rotterdam. En Zagreb een 7tje.
buurs Wrote:je staat wel heel ver voor haggeman :roll:

je moet wel heel veel steekjes laten vallen Icon_evil

Heb deze week laten zien dat de AO geen toeval is geweest. Nu zien vol te houden, heb een mooie extra buffer opgebouwd deze week, 264 punten voor op André, wel erg veel he :-" .



Ons verschil 440 punten :-s
M. Vassallo Arguello is nu ook te kiezen :wink: